Gå til innhold

Hva gjør du når du har en dag eller to off fra jobben i uke dagene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tittelen er spørsmålet :)

Anonymkode: 5ef77...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber turnus og har dermed fri en hel uke innimellom. Da gjør jeg akkurat det jeg har lyst til, sover lenge, ser på tv, reiser. Noen dager gjør jeg mye, andre dager før jeg egentlig ingenting. Jeg har ingen barn og har derfor friheten til å bruke fridagene mine akkurat som jeg vil.

Anonymkode: 1e815...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg hadde fri en dag vasket jeg ned huset, jobber normalt sett 7 dagers uke, 52 uker på 0 uker av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg har vel egentlig aldri plutselig en fridag, jeg er alltid påkoblet. Men fritiden min og jobben min går såpass hånd i hånd at jeg ikke ser på det som å være "på" og "av" jobb. Jeg har en mer dynamisk arbeidstid uten start- og sluttidspunkter. Fordelen er at jeg gjør som jeg vil på impuls hver dag. Ulempen er at jeg aldri egentlig har "ferie".

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg har vel egentlig aldri plutselig en fridag, jeg er alltid påkoblet. Men fritiden min og jobben min går såpass hånd i hånd at jeg ikke ser på det som å være "på" og "av" jobb. Jeg har en mer dynamisk arbeidstid uten start- og sluttidspunkter. Fordelen er at jeg gjør som jeg vil på impuls hver dag. Ulempen er at jeg aldri egentlig har "ferie".

Det var ikke det jeg spurte om. Du svarer ikke på spørsmålet. :)

Anonymkode: 5ef77...2bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var ikke det jeg spurte om. Du svarer ikke på spørsmålet. :)

Anonymkode: 5ef77...2bd

Da stilte du nok feil spørsmål.:nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Overrasket skrev:

Da stilte du nok feil spørsmål.:nei:

Det er vanskelig å misforstå spørsmålet til TS. 

Anonymkode: eb68c...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vanskelig å misforstå spørsmålet til TS. 

Anonymkode: eb68c...a8c

Det at det ikke kan misforstå betyr ikke at det var det korrekte spørsmålet å stille, forstår du. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker leilighet osv så jeg slipper å bruke helgen på det. 🙄

Anonymkode: 87bdf...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tittelen er spørsmålet :)

Anonymkode: 5ef77...2bd

Pleier alltid å ta ut slike dager mot helga og lage langhelg av det. Da drar jeg vanligvis på langweekend til Spania elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber turnus, så på fridager i ukedagene så gjør jeg f.eks litt husarbeid, baker opp en haug grovbrød og putter i fryseren, trener, går på tur med bikkjene, hvis ei venninne også har fri så kan det hende at vi møtes for enten en kaffe eller en fjelltur. Er det finvær så setter jeg meg gjerne ut i sola med ei bok. Kan også slække på sofaen med ei bok eller en serie på Netflix/hbo. 

Står alltid opp tidlig sammen med mannen og jentungen på hverdagene, selv om jenta er 15 og klarer seg selv om morgenen. Liker å starte dagen sammen med de. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover lenge, rydder, vasker, går lang tur med bikkja i skogen, og lager en bedre middag til samboeren og meg når han kommer hjem fra jobb 

Anonymkode: 8e317...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner fridagene midt i uken. Jeg pleide å sove ut, gjøre husarbeid, handle for hele uken, lage mat/bake og putte i fryseren. Og få unna frisør, lege, tannlege, div shopping.

Anonymkode: f0ef1...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest blir det til at jeg gjør flere ting som jeg vanligvis må  klemme inn enkeltvis her og der. Det kan være alt fra husarbeid, frisørtime, innkjøp av gaver osv. Liker tanken på at jeg kan få unna mye på en dag uten å ha det travelt:) Men det har også hendt at jeg har unnet meg en egodag, med (gjerne flere) lystbetonte aktiviteter som dagkino, foredrag, lunsj med venninne, gå en tur i fjellet eller en tur på biblioteket, ligge og lese i flere timer, se på serie osv. Sånne dager er skikkelig luksus!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masse bra svar. 😁. Dere som sier fjell tur, evt hvor? Hvor langt?  Telt/hytte?

Anonymkode: 5ef77...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Overrasket skrev:

Det at det ikke kan misforstå betyr ikke at det var det korrekte spørsmålet å stille, forstår du. :kose:

Rart at du er den eneste som tolket spørsmålet feil da. 

Anonymkode: eb68c...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter fridagen, trener, ved fint vær som det har vært mye av nå blir det gjerne en tur på stranda. Og så er det fint å kunne handle når ikke alle andre må det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker, baker eller går på tur - stort sett. Er også noen dager hvor jeg ikke gidder å gjøre noen ting, hvor jeg sover lenge, ligger i sofaen med netflix og bestiller Take Away-pizza til middag 😛I perioder hvor det er travelt på jobb, hender det at jeg bruker en hel dag hjemme uten i det hele tatt å være utforbi døra.. Deilig 😃Har ikke barn, så nyter stort å gjøre akkurat hva jeg vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...