AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Hei jeg har veldig lyst på et fjerde barn men lurer litt på hvordan det er. Fra før har jeg ei jente på 12, en gutt på 7 og en gutt på 2 år. Så det er ikke det at jeg vil ha begge skjønn eller noe. Er bare så redd for at jeg skal angre veldig senere. Hvet jo hen kommer til og bli like høyt elsket som de andre!! Gjerne del erfaringer og tips! Anonymkode: abb05...caa 1
Alvario Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Bare gode erfaringer med å få barn nummer fire 😊 Vi har endel tettere enn hva du evnt skal ha da (eldste var 8 når minsten ble født). Det krever større bil, støre hus og mer overskudd, men man får minst like mye tilbake❤️
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 Har fire, og hadde ikke gjort det igjen. Det var ikke planlagt med fire, og jeg ser godt at det fjerde barnet har kostet oss dyrt. Å være så mange gir oss økonomiske begrensninger når det kommer til det ut over det vanlige. Gå på kino og spise ute, er noe vi aldri gjør fordi det blir for dyrt. En formue i medlemskontingenter selv om alle bare har en aktivitet. Osv... på papiret har vi over snittet god økonomi, i praksis sliter vi med å få det til å gå rundt, og det er fordi vi er så mange. Men vi har det flott som familie og jeg elsker de alle like mye. Anonymkode: de8bc...367
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå