Gå til innhold

Reise på ferie med en du har kjent i 2 måneder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes du om det? En ukes ferie med en du har kjent i 2 måneder? Noen sier at det er galskap. Men jeg ser ikke galskapen i det. 

Anonymkode: d92af...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke problemet. Dere kan jo i verste fall gjøre aktiviteter hver for dere. Og en uke er jo ikke lenge.

Anonymkode: 0ca6e...e69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser ikke problemet. Dere kan jo i verste fall gjøre aktiviteter hver for dere. Og en uke er jo ikke lenge.

Anonymkode: 0ca6e...e69

Helt enig. Jeg fikk høre av en jeg kjenner at jeg var sprø som kunne finne på noe slikt. Men det er kun snakk om en tur som varer i 6 dager. 

Anonymkode: d92af...1a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer møttes en eneste gang før vi dro på en ukes ferie sammen. Snakket i telefon og via meldinger hver dag en stund, bestilte billetter og dro avgårde. Siden har vi vært som skjorta og ræva.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frekvens skrev:

Jeg og samboer møttes en eneste gang før vi dro på en ukes ferie sammen. Snakket i telefon og via meldinger hver dag en stund, bestilte billetter og dro avgårde. Siden har vi vært som skjorta og ræva.

Man blir jo raskere kjent på den måten. 

Anonymkode: d92af...1a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier reis :) Jeg møtte han som er min kjæreste i mai og i juli dro vi på ferie hjem til mine foreldre. Da hadde vi bodd i lag i 2 månder. #kjærleik

Anonymkode: bc2d4...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hvorfor ikke. Super måte å bli godt kjent på!

Jeg hadde vært sammen med eksen min i 18mnd da vi reiste på ferie for første gang,først da viste han en meget skummel side av seg selv,og det hele endte med at jeg rømte for livet og gjemte meg på et hostel i nabobyen i flere dager og dro til flyplassen først etter jeg var sikker på at han hadde reist. 

Anonymkode: 107f2...4c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier reis :) Jeg møtte han som er min kjæreste i mai og i juli dro vi på ferie hjem til mine foreldre. Da hadde vi bodd i lag i 2 månder. #kjærleik

Anonymkode: bc2d4...b84

Jeg ser ikke noe galt i det. Jeg kommer til å reise. Fikk høre at jeg var en ekstremt impulsiv og spontan person pga valget mitt. Men vi lever bare en gang. Har man lyst så har man lyst. 

Anonymkode: d92af...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan være gode reisepartnere da man som oftest gjør sitt ytterste for at alle evt problemer overvinnes på en tur, men, jeg ville aldri tatt det som et bevis på at man dermed kjenner vedkommende godt nok til å være bestiser eller inngå forhold med.. 

Å anta DET er å gi ris til egen bak. 

Anonymkode: 2b013...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier reis :) Jeg møtte han som er min kjæreste i mai og i juli dro vi på ferie hjem til mine foreldre. Da hadde vi bodd i lag i 2 månder. #kjærleik

Anonymkode: bc2d4...b84

Er du frå Sunnmøre?

Anonymkode: a15d9...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiste på ferie med en mann jeg hadde vært på 3 dater med. Synes da ikke det var noe spesielt. Og er en god måte og bli kjent. Så har jeg reist på danskebåt tur, med en jeg møtte for første gang på turen. Vi hadde pratet sammen på nett i 8 mnd før det da.

Anonymkode: 0f8b3...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lett reist om det var en tur som skulle skje innen kort tid, men hadde nok ikke turt å bestille en slik tur lengre frem i tid etter kun 2 mnd dating. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvorfor ikke. Super måte å bli godt kjent på!

Jeg hadde vært sammen med eksen min i 18mnd da vi reiste på ferie for første gang,først da viste han en meget skummel side av seg selv,og det hele endte med at jeg rømte for livet og gjemte meg på et hostel i nabobyen i flere dager og dro til flyplassen først etter jeg var sikker på at han hadde reist. 

Anonymkode: 107f2...4c9

Høres nesten ut som en av mine ekser. Begynte navnet hans på R? Og hva skjedde på ferien?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes du om det? En ukes ferie med en du har kjent i 2 måneder? Noen sier at det er galskap. Men jeg ser ikke galskapen i det. 

Anonymkode: d92af...1a3

Jeg kjøpte hus med en jeg hadde kjent i to uker jeg. Dette er ti år siden og nå har vi kjøpt vårt andre hus sammen. Er bare å reise om du har lyst, galskap er det i hvert fall ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiste på en ukes ferie med en jeg hadde snakka med på nett en stund. Det var helt fiasko, han var for det første mye ,mye eldre enn han utga seg for. Ikke var han snill heller. - Sier ikke det samme skjer, men ha lave forventninger!

Anonymkode: 89330...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg dro på en helgetur med en jeg hadde møtt i litt under en mnd. En langhelg. Delte hotellrom og alt. Fint det, fant ut hvor utrolig barnslig og umoden han er. Så, ble "slutt" på ordentlig en mnd etterpå, da han viste enda fler umodne sider av seg

Anonymkode: ff5af...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare reis. Ser ikke helt problemet med det. Ville ikke brydd meg om hva andre mente hvis du har lyst å reise med han. Vil jo også lære han godt å kjenne i løpet av ferieuken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dratt, men sørget for å hs penger i reserv om det skulle bli helt pyton.

Anonymkode: a1543...d5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...