Gå til innhold

Over avg somalier sliter i dating


Fastrawr

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Fastrawr skrev:

Hva med den enne svarer ikke, rip.

Hva betyr enne? Jeg forstår helt seriøst ikke mye av det du skriver i denne tråden. Blander du inn somaliske ord, eller hva er greia? 

Anonymkode: 0c854...130

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Fastrawr skrev:

Sto*. Nei du lyver bare. Minst 3-4, og igjen bio spiller ørlitte. Forresten dette er ikke skriftlig vurdering eksamen. Kunne ikke brydd meg mindre for å gjøre alt var riktig. 

Når du starter en tråd på Kvinneguiden og spør hvorfor du ikke får treff på Tinder så er du vel ute etter tips?

Hvis du ikke bryr deg om å få det riktig så bryr du deg heller ikke om å få treff. Kvinner her inne sier hva de sveiper den riktige veien på. Bilder som viser deg på det beste og en tekst som gjør at man ønsker å bli kjent. Man ønsker en som kan skrive korrekt norsk. 

Hvis du ikke bryr deg om at alt skal være riktig så bryr du deg heller ikke om tipsene og du bryr deg heller ikke om å få match. 

Anonymkode: d0404...c53

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2018 den 20.37, Fastrawr skrev:

Er bare nyskjerig hvorfor over avg en 7 altså sliter veldig å få matches på tinder. Til og med av de styggeste jentene og av feite jenter jeg swiper til, går ikke. I hot or not går det litt bedre. Men vet ikke. Tenker jenter på rasen på folk? Er det bare haug med rasister? Vet ikke kansje burde legge bedre bilder, er grunnen. Kanskje det er det.

ha ha ha dette er vel 2018 beste trolletråd!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når du starter en tråd på Kvinneguiden og spør hvorfor du ikke får treff på Tinder så er du vel ute etter tips?

Hvis du ikke bryr deg om å få det riktig så bryr du deg heller ikke om å få treff. Kvinner her inne sier hva de sveiper den riktige veien på. Bilder som viser deg på det beste og en tekst som gjør at man ønsker å bli kjent. Man ønsker en som kan skrive korrekt norsk. 

Hvis du ikke bryr deg om at alt skal være riktig så bryr du deg heller ikke om tipsene og du bryr deg heller ikke om å få match. 

Anonymkode: d0404...c53

Tar godt pris tipsende hvem har sagt ikke? OK. Men ikke de som er krenkende. Hun ene som svarte til kommentaren forsto helt. Prøver ikke vare perfekt heller. La oss bytte tema.

Tinder er vanskelig, som en annen tråd har sagt og andre. 

Endret av Fastrawr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fastrawr skrev:

Sto*. Nei du lyver bare. Minst 3-4, og igjen bio spiller ørlitte. Forresten dette er ikke skriftlig vurdering eksamen. Kunne ikke brydd meg mindre for å gjøre alt riktig. 

Kopier det som står i bioen din hit. La oss se. 

Du skriver gebrokkent norsk, da må man jo lure på hvor lenge du har vært i Norge? Har du lært deg skikkene, normene, tradisjonene og kvinnesynet her i landet på denne tiden? 

På tinder bruker man ikke tiden på å snakke med noen for å få svar på disse tingene. Tinder er overflatisk og raskt. Man MÅ gi et godt førsteinntrykk. Dersom bioen din er gebrokken og bildet ditt er uskarpt (synes å huske noe om det tidligere i tråden), da er det over og ut: Venstre sveip! 

 

 

Anonymkode: 7ca73...be2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dårlig gjort at folk kommenterer skrivefeilene til TS, når han faktisk prøver å lære seg norsk. 

Det er mange fra utlandet (spes. engelsktalende land) som ikke gidder å lære seg norsk. Da synes jeg de fra Afrika som regel er mye flinkere. Jeg er etnisk norsk, men har flere venner fra Afrika og de fleste snakker minst fire språk.

Da jeg hadde tinder snakket jeg med flere utlendinger, av og til var det vanskelig å skjønne hva de mente. Men jeg syntes det var kjempekult at de prøvde å lære seg norsk. Dating er sårbart nok fra før, i tillegg gjør de det på et språk de ikke kan 100 %.

Til slutt synes jeg det er for dumt at det er snakk om rase. Vi er ikke hunder heller. Da synes jeg etnisitet er bedre dersom dette er så viktig å snakke om.

Anonymkode: 0a3c9...0b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er dårlig gjort at folk kommenterer skrivefeilene til TS, når han faktisk prøver å lære seg norsk. 

Det er mange fra utlandet (spes. engelsktalende land) som ikke gidder å lære seg norsk. Da synes jeg de fra Afrika som regel er mye flinkere. Jeg er etnisk norsk, men har flere venner fra Afrika og de fleste snakker minst fire språk.

Da jeg hadde tinder snakket jeg med flere utlendinger, av og til var det vanskelig å skjønne hva de mente. Men jeg syntes det var kjempekult at de prøvde å lære seg norsk. Dating er sårbart nok fra før, i tillegg gjør de det på et språk de ikke kan 100 %.

Til slutt synes jeg det er for dumt at det er snakk om rase. Vi er ikke hunder heller. Da synes jeg etnisitet er bedre dersom dette er så viktig å snakke om.

Anonymkode: 0a3c9...0b5

Kritiserer ikke skrivefeil i seg selv. Men gebrokkent språk som en mulig forklaring på hvorfor jenter ikke matcher med ham særlig mye på Tinder. Han nekta for at han hadde særlig skrivefeil, jeg utdypet.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ViljaH skrev:

Kritiserer ikke skrivefeil i seg selv. Men gebrokkent språk som en mulig forklaring på hvorfor jenter ikke matcher med ham særlig mye på Tinder. Han nekta for at han hadde særlig skrivefeil, jeg utdypet.

 

Jeg kritiserer heller ikke skrivefeilene i seg selv. Det jeg stusset på er at han ikke tok til seg at han skrev uforståelig og at han burde få hjelp til å redigere før han la ut på Tinder og så svarte han at det bryr han seg ikke noe om. Da har han fått tips om å skrive bedre norsk på Tinderbio'n, men blåser i rådene selv om han spurte etter dem.

 

Anonymkode: d0404...c53

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dating sider så dømmes det mest utfra utsende. Alt fra smil, pose, kjekkhet osv.Skal ikke date med en tekst som sier så litte om deg selv. Noen har ikke engang bio for gudskyld. Bio er kanskje sier så lite kanskje 5%. En tips kan være å gå ut ta bilde for , men vet ikke så mye fordi jenter vet mest bilder å gjøre. 

Endret av Fastrawr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Fastrawr skrev:

I dating sider så dømmes det mest utfra utsende. Alt fra smil, pose, kjekkhet osv.Skal ikke date med en tekst som sier så litte om deg selv. Noen har ikke engang bio for gudskyld. Bio er kanskje 5%. En tips kan være å gå ut ta bilde for eller en talent, men vet ikke så mye fordi jenter mest bilder å gjøre. 

Bilde er jo det første man ser på Tinder, så det er det viktigste. 

Tekst er alltid bra så lenge det er en god tekst. Hvis man da har både bilde og tekst inne så er det større sjanse for å bli sveipet riktig vei. 

Jeg tror det er viktigere for en mann å ha tekst enn for en kvinne, for jeg tror de fleste menn sveiper ja ved å se på bildene og tenker ikke at tekst er så viktig. For kvinner så tror jeg at det ikke er helt essensielt med tekst, men at det øker sjansen for treff. 

Anonymkode: d0404...c53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fastrawr skrev:

I dating sider så dømmes det mest utfra utsende. Alt fra smil, pose, kjekkhet osv.Skal ikke date med en tekst som sier så litte om deg selv. Noen har ikke engang bio for gudskyld. Bio er kanskje sier så lite kanskje 5%. En tips kan være å gå ut ta bilde for , men vet ikke så mye fordi jenter vet mest bilder å gjøre. 

Venter (enda)  i spenning på bioen din

Anonymkode: 7ca73...be2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/15/2018 at 7:33 PM, Fastrawr said:

Sto*. Nei du lyver bare. Minst 3-4, og igjen bio spiller ørlitte. Forresten dette er ikke skriftlig vurdering eksamen. Kunne ikke brydd meg mindre for å gjøre alt riktig. 

Du virker veldig ustø i norsk, og ikke minst så ser det ut som du havner i forsvarsposisjon hver gang noen nevner det? Menn med selvtillit klarer også å vise svakhet - du har nok litt å jobbe med.

Da jeg var på Tinder sveipet jeg veldig sjeldent på mørke menn, selv om de kanskje var veldig kjekke. Jeg var ikke ute etter en kjekk mann - jeg var ute etter en kjekk kjæreste. Det var masse menn (både norske og utenlanske) som trodde at et uklart bilde av den fantastiske vaskebrettmagen deres var alt som trengtes. Eller som helt klart hadde brukt under et minutt på å skrive bio: "I am kind man, look  for lovely kvinne."(utlending) eller "Trening, damer og pils, lever livet lizzm"(norsk). Det gir meg ikke akkurat oversvømmelse i kjellern. Du sier bio ikke spiller noen rolle, men det er jo noe av det viktigste. Bilder og bio skal ikke bare vise frem ansikt og sixpack, det skal fortelle hvem du ER. Som mann med utenlansk bakgrunn har du en ekstra utfordring - du må overbevise oss om at du ikke er kvinnefientlig, at du snakker norsk og at du respekterer vår kultur. I tillegg til at du må virke interessant, selvsagt.

Vi jentene som sveiper aner jo ikke om du er smart eller dum, morsom eller kjip, slem eller snill (etc) ut i fra bilder av hvordan trynet ditt ser ut, eller et bilde tatt av overkroppen din i baderomsspeilet hjemme. Du må ha gode bilder som viser personligheten din, og en bio som sier litt om hvem du er og hva slags humor du har.

Anonymkode: 0a332...0b0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du virker veldig ustø i norsk, og ikke minst så ser det ut som du havner i forsvarsposisjon hver gang noen nevner det? Menn med selvtillit klarer også å vise svakhet - du har nok litt å jobbe med.

Da jeg var på Tinder sveipet jeg veldig sjeldent på mørke menn, selv om de kanskje var veldig kjekke. Jeg var ikke ute etter en kjekk mann - jeg var ute etter en kjekk kjæreste. Det var masse menn (både norske og utenlanske) som trodde at et uklart bilde av den fantastiske vaskebrettmagen deres var alt som trengtes. Eller som helt klart hadde brukt under et minutt på å skrive bio: "I am kind man, look  for lovely kvinne."(utlending) eller "Trening, damer og pils, lever livet lizzm"(norsk). Det gir meg ikke akkurat oversvømmelse i kjellern. Du sier bio ikke spiller noen rolle, men det er jo noe av det viktigste. Bilder og bio skal ikke bare vise frem ansikt og sixpack, det skal fortelle hvem du ER. Som mann med utenlansk bakgrunn har du en ekstra utfordring - du må overbevise oss om at du ikke er kvinnefientlig, at du snakker norsk og at du respekterer vår kultur. I tillegg til at du må virke interessant, selvsagt.

Vi jentene som sveiper aner jo ikke om du er smart eller dum, morsom eller kjip, slem eller snill (etc) ut i fra bilder av hvordan trynet ditt ser ut, eller et bilde tatt av overkroppen din i baderomsspeilet hjemme. Du må ha gode bilder som viser personligheten din, og en bio som sier litt om hvem du er og hva slags humor du har.

Anonymkode: 0a332...0b0

Skjønner.. Takk for svaret.

Endret av Fastrawr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.6.2018 den 2.25, AnonymBruker skrev:

Worriya, du må lete etter en somali NAJA, det er ikke sikkert norske jenter vil ha somali. Det er så enkelt som det og bunner i preferanser. 

Anonymkode: 048e9...7f3

men naja gir ikke, sha'mener ?😁

Anonymkode: f3efe...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for innlegg som inneholder nedsettende eller hatefullt innhold, personangrep og spekulasjoner. 

pinar, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 6/12/2018 at 12:17 AM, Elektra's Complex said:

Jeg blir aldri tiltrukket av mørkhudede, uten at jeg har noen fordommer knyttet opp til det.

Samme her. Jeg har flere mørkhudede venner, men jeg kan telle på én hånd hvor mange mørkhudede jeg har sett som jeg syntes var attraktive. Jeg finner sørøst asiatere mye mer attraktive. Er hvit selv.

Anonymkode: 98477...6e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2018 den 2.44, Fastrawr skrev:

Tror jeg må legge bedre bilder ut og ha bra bio. Har sån blurry bilde som forside. Hevder det er probleme. Har ikke en Eyecatching bilder. 

Men annen spørsmål jeg lurter på er , hadde en hvit jente vert sammen med en mørkhudet gutt? Har sett mange, men for eks jason derulo, vi tar bort side hvor mye han tjener. 

tror jeg skal ha dere oppdatert hvis det blir bedre suksess fremover.. 

Hvis du klarer å få en match, kommer du ikke til å få henne med på date med så dårlig skriftlig formidlingsevne. 

Du må øve deg mer på å skrive norsk først.

Anonymkode: ed2dc...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fastrawr skrev:

Skjønner.. Takk for svaret.

Hvor er bioen din da????

Anonymkode: 7ca73...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2018 den 2.44, Fastrawr skrev:

Tror jeg må legge bedre bilder ut og ha bra bio. Har sån blurry bilde som forside. Hevder det er probleme. Har ikke en Eyecatching bilder. 

Men annen spørsmål jeg lurter på er , hadde en hvit jente vert sammen med en mørkhudet gutt? Har sett mange, men for eks jason derulo, vi tar bort side hvor mye han tjener. 

tror jeg skal ha dere oppdatert hvis det blir bedre suksess fremover.. 

Spør du fordi du ikke har sett dette før så lurer jeg på om du er helt ny i Norge - for hvite jenter dater mørke gutter hele tida. 

Min eks var fra Somalia. Jeg elsker typisk somalisk utseende men det som gjorde at jeg etter to år ikke orket mer var at han løy til familien sin (og vi nærmer oss 30...). Moren ville at han skulle gifte seg med en somalisk dame. Hver gang familien ringte og vi var sammen var han «hos en kompis». 

Så ja takk til somaliere, men de må kunne introdusere meg til familien! Og det kommer jeg til å være veldig tydelig på med nestemann, ellers blir det ikke noe.

Anonymkode: 5d55e...278

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...