Gå til innhold

jeg blir lykkelig av lyn og torden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 11.6.2018 den 18.44, AnonymBruker skrev:

Og jeg synes det er veldig dumt og kjedelig at det ikke kan være oftere. 

Anonymkode: 980fa...7fa

Enig. Elsker rumlingen! OG å være på fly og se at det lyner i det fjerne. Elsker det!!!! Jeg var redd lyn når jeg var liten men nå digger jeg den dramatiske himmelen og blinkingen og lyden. 

Tenkte faktisk på hvor mye jeg savner en skikkelig god torden byge! Det er sååå lenge siden sist.

Anonymkode: f001d...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stå i hylende regnvær med en skrikende paraply er bare himla gøy. Men ikke slå den ut i direkte lyn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2018 den 13.24, OPIgirl skrev:

For et tullete, umodent  svar. 

Det var jo akkurat slik du selv svarte. 😛 

Selvfølgelig hadde ingen av oss likt om det slo ned i huset vårt, uansett hvor fasinerende vi syns lyn og torden er. :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har elsket tordenvær helt siden jeg var liten.

Der jeg vokste opp var det vanlig med torden om høsten, ikke om sommeren. Så tordenvær minner meg fortsatt om kakao med snerk og brødskive med leverpostei og syltagurk.

Nå bor jeg et sted det tordner mest på sommeren, og det er enda bedre for da blir det litt opplett i varmen jeg ikke tåler så godt.
Men nå har det vært dritvarmt lenge uten at det har kommet noen forløsende tordenstorm 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan egentlig ikke fordra tordenvær - det er en av de irrasjonelle barndomsredslene jeg ikke helt har vokst fra - men samtidig er det jo litt fascinerende å se på (så lenge man kan se det fra et trygt sted innendørs)...

Akkurat nå ønsker jeg meg det - det trengs!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er såfall skikkelig stemningsfullt å sitte i et mørkt rom å høre på metal mens det tordner ute.
Lynet akkompagnert av den psycho gitaren. WREEEEOW DLI DLI DILDOOOOOOOOO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kraftfullt og sterkt når man opplever dette tett på. Jeg er vokst opp i Hedmark med masse skog, og har sett lyn kveste store trær bortover langs høyspentlinjen. Hørt torden som en rockekonsert. Det gnistet, spraket og braket. Luktet svidd lang vei. 

Majestetisk. Blir så liten oppi alt dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.7.2018 den 13.47, Lexicon skrev:

Det er såfall skikkelig stemningsfullt å sitte i et mørkt rom å høre på metal mens det tordner ute.
Lynet akkompagnert av den psycho gitaren. WREEEEOW DLI DLI DILDOOOOOOOOO!

Dildo?

Anonymkode: f6834...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...