Gå til innhold

jeg blir lykkelig av lyn og torden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg synes det er veldig dumt og kjedelig at det ikke kan være oftere. 

Anonymkode: 980fa...7fa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du, jeg har det slik jeg også. Leste et sted at det er den elektriske spenningen som påvirker hjernen. Det er et deilig kick, nesten som en slags rus.

Anonymkode: 49e76...173

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S. Også er det så veldig vakkert med et skikkelig tordenvær.

Anonymkode: 49e76...173

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, deilig med tordenvær. Synd det skjer så skjeldent. Sitte på verandaen (overbygget) eller kjøre bil i skikkelig regnvær er også noe av det koseligste jeg vet. Ruskevær er aller best på kvelden eller natten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt skrekkblandet fryd her ..

Anonymkode: e4d32...d1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier det om oss som personer? Kjenner flere som blir livredde.

Anonymkode: 980fa...7fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men mange blir livredde av høyder. Det kan ikke stoppe andre fra å klatre i høye fjell og fryde seg over det. 

Jeg liker også tordenvær, skrekkblandet fryd. 

Anonymkode: fec51...15c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Påkrevd skrev:

Åh, deilig med tordenvær. Synd det skjer så skjeldent. Sitte på verandaen (overbygget) eller kjøre bil i skikkelig regnvær er også noe av det koseligste jeg vet. Ruskevær er aller best på kvelden eller natten. 

Samme her. Håper på regn, lyn og torden snart. Lyn er utrolig vakkert å se på, spesielt på avstand. Herlig å kose seg på verandaen i skikkelig regnvær. Skikkelig ruskevær med masse regn og vind ved sjøen er også herlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Setter meg gjerne med pledd under markisen og nyyyyer! Har også handlet smågodt og sittet i bilen på Ekebergåsen en sommernatt og sett ut over oslofjorden en gang det var skikkelig lyn og torden 🤩

Sliter jeg med å sove setter jeg ofte på timeslange opptak av lyn, torden og regn på Spotify. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Miss.Wildfox said:

Jeg også! Setter meg gjerne med pledd under markisen og nyyyyer! Har også handlet smågodt og sittet i bilen på Ekebergåsen en sommernatt og sett ut over oslofjorden en gang det var skikkelig lyn og torden 🤩

Sliter jeg med å sove setter jeg ofte på timeslange opptak av lyn, torden og regn på Spotify. 

Takk for det tipset! :tommelopp:

Anonymkode: 49e76...173

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nuna07 skrev:

Samme her. Håper på regn, lyn og torden snart. Lyn er utrolig vakkert å se på, spesielt på avstand. Herlig å kose seg på verandaen i skikkelig regnvær. Skikkelig ruskevær med masse regn og vind ved sjøen er også herlig.

Haha, vet du hva? Jeg var på vestlandet for noen år siden. Skulle kjøre hjem til Oslo, men vi ble halvannet døgn ekstra kun fordi det brygget opp til storm. Måtte få den med meg. Det var helt herlig. Vi satt i en sjøbod og så havet skumme rundt oss mens vinden ulte. Vel verdt en forsinket hjemreise😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg også! Setter meg gjerne med pledd under markisen og nyyyyer! Har også handlet smågodt og sittet i bilen på Ekebergåsen en sommernatt og sett ut over oslofjorden en gang det var skikkelig lyn og torden 🤩

Sliter jeg med å sove setter jeg ofte på timeslange opptak av lyn, torden og regn på Spotify. 

Jeg har lastet ned et par regn og uværs apper som også er suverene "sovepiller"👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg blir livredd, og finner absolutt ingen glede i lyn og torden!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Påkrevd skrev:

Haha, vet du hva? Jeg var på vestlandet for noen år siden. Skulle kjøre hjem til Oslo, men vi ble halvannet døgn ekstra kun fordi det brygget opp til storm. Måtte få den med meg. Det var helt herlig. Vi satt i en sjøbod og så havet skumme rundt oss mens vinden ulte. Vel verdt en forsinket hjemreise😁

Hørtes herlig ut ja. :) Min beste storm-ved-kysten opplevelse var på Mosterøy utenfor Stavanger.

 

17 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg også! Setter meg gjerne med pledd under markisen og nyyyyer! Har også handlet smågodt og sittet i bilen på Ekebergåsen en sommernatt og sett ut over oslofjorden en gang det var skikkelig lyn og torden 🤩

Sliter jeg med å sove setter jeg ofte på timeslange opptak av lyn, torden og regn på Spotify. 

Bra tips! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2018 den 19.23, Nuna07 skrev:

Samme her. Håper på regn, lyn og torden snart. Lyn er utrolig vakkert å se på, spesielt på avstand. Herlig å kose seg på verandaen i skikkelig regnvær. Skikkelig ruskevær med masse regn og vind ved sjøen er også herlig.

Nå blinker og brummer det godt i Oslo, og regnet øser ned. Jeg er på plass på verandaen med kaffe og smågodt. Kunne ikke hatt det bedre👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat som deg. Jeg elsker at natturen lever. Vind, lyn og torden får meg til å slappe helt av. Skulle ønske at det var mer av det her jeg bor

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...