Gå til innhold

Vanskelig tinder fyr. Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ber ut på date to ganger, om de ikke kan eller ikke foreslår en annen dag gidder jeg ikke å bruke mer tid på det..

Anonymkode: b16f7...739

Jeg gjorde nettop det.jeg sa at jeg ikke gadd. Men så begynte han å snakke med meg igjen etter en ukes tid... 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha svar på hva jeg kan gjøre for å få han til å ville møte meg. Jo han sier jo at han er det. Hadde vært mongo å late som man er interessert eller ? 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Mongo? Stygt av deg å dra inn et slikt ord. Han virker ikke interessert. Du er tidsfordriv. 

Anonymkode: 809ef...5d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mongo? Stygt av deg å dra inn et slikt ord. Han virker ikke interessert. Du er tidsfordriv. 

Anonymkode: 809ef...5d6

Du er også tidsfordriv. Garantert. Prippen. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er også tidsfordriv. Garantert. Prippen. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

:vetikke: Eh? Du vil bare treffe han fordi han er vanskelig. Han kjeder deg ikke fordi han holder deg på avstand. Du er prototypen på naiv, og takler ikke få det påpekt. Jeg aksepterer ikke å være tidsfordriv for noen, jeg har selvrespekt. Google it. 

Anonymkode: 809ef...5d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:vetikke: Eh? Du vil bare treffe han fordi han er vanskelig. Han kjeder deg ikke fordi han holder deg på avstand. Du er prototypen på naiv, og takler ikke få det påpekt. Jeg aksepterer ikke å være tidsfordriv for noen, jeg har selvrespekt. Google it. 

Anonymkode: 809ef...5d6

Jeg har selvrespekt jeg også frøken. Og du vet jo ikke alt, fordi jeg ikke kan legge ut detaljer her. Og jo, han begynner å kjede meg noe voldsomt. Nettop fordi han er så vanskelig å få møtt. Veldig morsom å prate med forøvrig da. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres jo ikke akkurat så veldig interessert ut... Men du virker jo veldig overbevist om at han er interessert og at det ikke er noen «ugler i mosen»... 

Så spør han da? Si at du synes det er merkelig at han bare inviterer når du allerede har sagt det ikke passer, og at han aldri kan når det passer for det. At du virkelig ønsker å møtes, men at du begynner å tvile på hans motiver. Spør om det er noen grunn til at han unngår deg, og be ham være ærlig. 

Eller, som en annen foreslo, si du er opptatt en hel del dager, og når han inviterer på noe en av de dagene, så sier du bare at det du skulle ble avlyst og du gjerne vil treffe han da. Er det ok, så får du møtt fyren. Avlyser han da, så har han rett og slett ingen planer om å treffe deg. 

Anonymkode: b4cdd...645

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesten alle kvinner vil få hundrevis av matches hvis de bare sveiper litt til høyre, da så og si alle menn bare sveiper alle til høyre for å i det hele tatt få en match.

Anonymkode: 4160d...e47

Jepp, akkurat det samme som å få seg et nummer på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han høres jo ikke akkurat så veldig interessert ut... Men du virker jo veldig overbevist om at han er interessert og at det ikke er noen «ugler i mosen»... 

Så spør han da? Si at du synes det er merkelig at han bare inviterer når du allerede har sagt det ikke passer, og at han aldri kan når det passer for det. At du virkelig ønsker å møtes, men at du begynner å tvile på hans motiver. Spør om det er noen grunn til at han unngår deg, og be ham være ærlig. 

Eller, som en annen foreslo, si du er opptatt en hel del dager, og når han inviterer på noe en av de dagene, så sier du bare at det du skulle ble avlyst og du gjerne vil treffe han da. Er det ok, så får du møtt fyren. Avlyser han da, så har han rett og slett ingen planer om å treffe deg. 

Anonymkode: b4cdd...645

Ja, tenkte å teste ut det sistnevnte... tror han bare vil syntes jeg virker desp om jeg skal gå så i dybden på at jeg så gjerne vil møte han, muligens. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å spørre rett ut hva som er greia. Eller, som noen andre her foreslo, late som du er opptatt og deretter at avtalen ble avlyst. Det var en god idé.

Jeg vet du ikke ville ha slike svar, men: tenk deg litt om, hvordan kan denne fyren ha "alt du leter etter" når du må spørre på kvinneguiden hvordan du skal få møtt ham? Når ting virker for godt til å være sant er de som oftest det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tenkte å teste ut det sistnevnte... tror han bare vil syntes jeg virker desp om jeg skal gå så i dybden på at jeg så gjerne vil møte han, muligens. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Synes han er litt rar om han tolker deg som desperat hvis du ber ham være ærlig. Trenger ikke være desperat - man kan jo bare si at man ikke gidder kaste bort tiden, og at man vil vite om vedkommende faktisk er interessert.

Anonymkode: b4cdd...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller, som en annen foreslo, si du er opptatt en hel del dager, og når han inviterer på noe en av de dagene, så sier du bare at det du skulle ble avlyst og du gjerne vil treffe han da. Er det ok, så får du møtt fyren. Avlyser han da, så har han rett og slett ingen planer om å treffe deg. 

Anonymkode: b4cdd...645

Do it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du sa litt lengre oppe at han tekster deg hver dag, så ser du på Snappen hans at han ''aldri'' har tid fordi han jobber? Så godtar du at han ikke snakker med deg på 1 uke etter å ha tekstet deg hver dag...for så å være like intr. i å møte ham?

....er det bare jeg som er forvirret her?

Anyway: ikke rart han fortsetter, du er jo artig leke som alltid svarer og er like keen uansett hvor barnslig han oppfører seg.

Eller er det på tide å kjenne hva du er verdt og snu ryggen til ham /sette ned foten?

Tror det siste.

Anonymkode: c646b...a8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror desverre heller ikke han har så voldsomt intensjon om å møte deg, ts.. 😕

Jeg har (som jeg skrev oppi her) matchet med, og datet en fyr som viste seg å ha dame, og barn. Allikevel hadde han tid til å snappe meg hver dag, flere ganger om dagen, møte meg, og dille å dalle i nesten tre måneder, før jeg fant det ut. 

Jeg var på tinder en periode selv kun for sex, men allikevel så bad jeg aldri om nudes, da jeg bare ikke er helt der. Det betyr ikke at jeg var på jakt etter kjæreste. Jeg har også opplevd å bli lyvd til av en mann, som angivelig ikke bare var på jakt etter sex, sa nøyaktig de riktige tingene, spurte aldri etter nudes heller. Hn forduftet etter en stund, da jeg prøvde å pushe litt for å møtes, men han visste jo at jeg var på let etter kjæreste, så var vel lettere for han å kutte. Han hadde heller aldri tid, liksom. 

Når jeg møtte han som nå er kjæresten min, var han veldig gira på å møtes. Første gangen jeg foreslo, passet det ikke for han, så han svarte at den dagen kunne han ikke, men hva med 'den og den' dagen.. Og det er helt normalt å foreslå en ny dag, om man er gira! Ikke bare 'åh nei, den dagen kan jeg ikke...........' og ikke noe mer. 

Hvis han aldri foreslår noen ny dag, og kun kommer med dager han vet du er opptatt, er ikke det spesielt godt tegn. Men igjen, prøv å si du er opptatt en dag, og at planene ble avlyst når han allikevel spør. Men når du nesten må lure han for å få møtt han, spørs det om det er så riktig som du tror, eller liv laga. Vokt deg enormt her for at du ikke får et hekt for han, syns det virker til at veien til et hekt er kort! 

Anonymkode: 3c1fc...207

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror desverre heller ikke han har så voldsomt intensjon om å møte deg, ts.. 😕

Jeg har (som jeg skrev oppi her) matchet med, og datet en fyr som viste seg å ha dame, og barn. Allikevel hadde han tid til å snappe meg hver dag, flere ganger om dagen, møte meg, og dille å dalle i nesten tre måneder, før jeg fant det ut. 

Jeg var på tinder en periode selv kun for sex, men allikevel så bad jeg aldri om nudes, da jeg bare ikke er helt der. Det betyr ikke at jeg var på jakt etter kjæreste. Jeg har også opplevd å bli lyvd til av en mann, som angivelig ikke bare var på jakt etter sex, sa nøyaktig de riktige tingene, spurte aldri etter nudes heller. Hn forduftet etter en stund, da jeg prøvde å pushe litt for å møtes, men han visste jo at jeg var på let etter kjæreste, så var vel lettere for han å kutte. Han hadde heller aldri tid, liksom. 

Når jeg møtte han som nå er kjæresten min, var han veldig gira på å møtes. Første gangen jeg foreslo, passet det ikke for han, så han svarte at den dagen kunne han ikke, men hva med 'den og den' dagen.. Og det er helt normalt å foreslå en ny dag, om man er gira! Ikke bare 'åh nei, den dagen kan jeg ikke...........' og ikke noe mer. 

Hvis han aldri foreslår noen ny dag, og kun kommer med dager han vet du er opptatt, er ikke det spesielt godt tegn. Men igjen, prøv å si du er opptatt en dag, og at planene ble avlyst når han allikevel spør. Men når du nesten må lure han for å få møtt han, spørs det om det er så riktig som du tror, eller liv laga. Vokt deg enormt her for at du ikke får et hekt for han, syns det virker til at veien til et hekt er kort! 

Anonymkode: 3c1fc...207

Jeg vil egentlig bare møte han, og hvis han ikke hadde likt meg så hadde det vært greit, da hadde jeg nok sluttet å tenkt på det. Det er så sykt sjeldent jeg blir interessert i folk, derfor så har jeg så lyst til å bare få møtt han. Er ikke noe hekt eller livskrise om det ikke skjer. Jeg opprettet tråden bare for å se om noen kunne kommet med noen "triks". Var jo ikke en blodseriøs tråd liksom. Men skal teste det forslaget som mange har kommet med som en last change 👍 hvis ikke det går så driter jeg i det. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pratet en stund med en sånn, sa til slutt at enten så fikk vi møtes ellers ville jeg ikke holde kontakten. Er ikke ute etter nettvenner.

Han sa da ja, og da vi møttes var det klart at han ikke hadde vist bilder av hvordan han er.. han var halvfeit, mista mesteparten av håret og så virkelig ikke ut slik han gjorde på snap og tinder. Tydelig at han hadde tatt bilder i rett vinkler og slike ting, og vist en del gamle bilder.

Han var også veldig opptatt hele tiden, og ble sjekket opp av damer på byen og skrøt ofte av hvor mye han hadde å gjøre, typisk fest snap hver helg osv..

Jeg hadde bare droppa han om jeg var deg, det skal ikke være så vanskelig - om han virkelig ville møte deg hadde han prioritert det for lenge siden :)

Anonymkode: 0df30...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pratet en stund med en sånn, sa til slutt at enten så fikk vi møtes ellers ville jeg ikke holde kontakten. Er ikke ute etter nettvenner.

Han sa da ja, og da vi møttes var det klart at han ikke hadde vist bilder av hvordan han er.. han var halvfeit, mista mesteparten av håret og så virkelig ikke ut slik han gjorde på snap og tinder. Tydelig at han hadde tatt bilder i rett vinkler og slike ting, og vist en del gamle bilder.

Han var også veldig opptatt hele tiden, og ble sjekket opp av damer på byen og skrøt ofte av hvor mye han hadde å gjøre, typisk fest snap hver helg osv..

Jeg hadde bare droppa han om jeg var deg, det skal ikke være så vanskelig - om han virkelig ville møte deg hadde han prioritert det for lenge siden :)

Anonymkode: 0df30...881

Det er ihvertfall ikke tilfellet her... som sagt så kan jeg ikke skrive hvem han er liksom, men utseende hans tror jeg han elsker selv for å si det sånn. Så er nok ikke det det går på, har tenkt tanken at han kanskjr har liten pikk og at det er grunnen, idk.... han er typen som sikkert hadde sendt bilde av pikken sin om den også var perfekt og han hinter ikke til noe seksuelt i det heletatt og det har jeg ikke opplevd mye på tinder. Kan hende han liker oppmerksomheten min, men kan ikke skjønne hvorfor min interesse for han skulle ha så mye å si for han. Han får hva han vil og får nok oppmerksomhet bare han går ut av døra. Han kan legge ut et bilde av en appelsin også får han 7000 likes.... 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tipper at han liker deg, men kanskje er redd for at illusjonen skal bli brutt om han møter deg. At han vil leve i forestillingen om at du kan være drømmejenta. Så utsetter han møtet så lenge han kan... :)

Og dersom han er utenlandsk, er det jo i noen kulturer at det legges stor vekt på at jenta er "ordentlig", så det haster kanskje ikke for han å møte deg i så fall, men at det er best å "se deg an først".

Anonymkode: 3bf6a...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper at han liker deg, men kanskje er redd for at illusjonen skal bli brutt om han møter deg. At han vil leve i forestillingen om at du kan være drømmejenta. Så utsetter han møtet så lenge han kan... :)

Og dersom han er utenlandsk, er det jo i noen kulturer at det legges stor vekt på at jenta er "ordentlig", så det haster kanskje ikke for han å møte deg i så fall, men at det er best å "se deg an først".

Anonymkode: 3bf6a...76d

Han er ikke utenlandsk, men ja får se 😆 kan oppdatere om det skjer noe muffens 😋

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han har bedt med på fest, og ting som ingår med hans venner, men da vet han at jeg er opptatt... så rart å spørre... han er jo med vennene sine når han vet jeg er ledig også, så hvorfor spør han ikke da? Kan ikke fatte at han kan ha sosialangst, han er sånn super sosial fyr som er med på alt og man kan vel muliggens kalle han litt kjent 😂 på en slags måte. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Du kan bare si at du er opptatt med noe en dag uten at du er det, så når han da spør om dere vil finne på noe sier du ja 

Anonymkode: 81d05...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh emm giiii. For noen møkkasvar😭Herremin, som folk er ute etter å spre eder og galle bare fordi de ikke har lykkes i livet selv. Har ikke noen tips TS, men ønsker deg lykke til! Og ikke gi opp😁Eller-  kanskje inviter han på en fest!? Be han ta med en kompis og komme til deg på vors/fest? Nei, vet ikke jeg as! 

Anonymkode: 6f7cb...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...