Gå til innhold

Vanskelig tinder fyr. Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 500 MATCH ja.... men jeg mister interessen veldig fort for de aller fleste... jeg haster heller ikke, bruker egentlig tinder som tidsfordriv. er bare han her jeg virkelig har fått sansen for. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Er du sikker på at det ikke bare er tidsfordriv for ham også? 

Anonymkode: c5883...c84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at det ikke bare er tidsfordriv for ham også? 

Anonymkode: c5883...c84

Kan godt hende det, men han har da snappa meg hver eneste time i 3 uker....og han har da virkelig nok å holde på med, så vil ikke tro han hadde trengt å bruke noe som tidsfordriv. De tinderfolka som er tidsfordriv for meg snakker jeg med i 2 dager aå slutter jeg bare å svare. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det er ikke tull. Jeg kan ikke legge ut her hva han driver med, men det er faktisk ganske store og viktige opplegg han driver med og jeg ser jo på snappene hans at han aldri har tid.... også bor han et lite stykke unna. Vil ikke droppe han. Han har alt jeg ser etter... og det er SJELDENT.

Anonymkode: ddb4b...fd0

Med tanke på oppførselen hans burde han virkelig ikke være alt du ser etter. Bare å droppe med en gang. 

Han høres ut som en playboy ut av en annen verden i mine øyne. Høres ut som han bare søker litt oppmerksomhet.

Anonymkode: 774b1...300

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Med tanke på oppførselen hans burde han virkelig ikke være alt du ser etter. Bare å droppe med en gang. 

Han høres ut som en playboy ut av en annen verden i mine øyne. Høres ut som han bare søker litt oppmerksomhet.

Anonymkode: 774b1...300

Men spørsmålet mitt og meningen med tråden var ikke å forhøre meg om jeg skulle droppe han eller ikke. Men hva jrg kunne gjøre for å få møtt duden. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på oppførselen hans burde han virkelig ikke være alt du ser etter. Bare å droppe med en gang. 

Han høres ut som en playboy ut av en annen verden i mine øyne. Høres ut som han bare søker litt oppmerksomhet.

Anonymkode: 774b1...300

Og en annen ting... hadde vært hjerneskada for han sin del å bruke tinder for å få oppmerksomhet, da livet hans består av oppmerksomhet. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her.... siden det virka som du ikke trodde på det. Er ikke noe kate upton nei. 

IMG_20180611_022438.png

Anonymkode: ddb4b...fd0

Det er LIKES. Ikke match. Men det jeg mener er at det er nok og ta av. Har du tinder gull ser du iallefall hvordan han ser ut. Go on sweetheart!👍😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si du er opptatt en helg da, han spør deg om og møtes. Du sier ja takk, planene jeg hadde ble avlyst, så jeg er ledig likevel og vil gjerne møte deg :D 

Anonymkode: 1ed82...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan godt hende det, men han har da snappa meg hver eneste time i 3 uker....og han har da virkelig nok å holde på med, så vil ikke tro han hadde trengt å bruke noe som tidsfordriv. De tinderfolka som er tidsfordriv for meg snakker jeg med i 2 dager aå slutter jeg bare å svare. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

 

Det kan godt hende denne mannen er god på bunnen og virkelig søker en kjæreste på en litt gammeldags måte gjennom Tinder...

Men snappingen, den driver han mest sannsynlig med til en hel rekke med folk, inkludert andre damer han er intr i. Du må nok regne med at snappene ikke bare er til deg. 

Var jeg deg hadde jeg droppet å spørre om å treffes mer nå, la han ta initiativet. Ta heller og gå på en date med en av de andre 500 matchene dine, så han ser at du ikke sitter og venter på han. Du har aldri møtt han, kanskje han bare er høflig og grei med deg. Ikke sitt og tro at dere allerede er på vei til å bli kjærester, det er nok ikke riktig. 

Anonymkode: e510c...47a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapper han hver eneste time hver dag er han neppe så veldig opptatt at han ikke kan møte deg

Anonymkode: c4408...7f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du egentlig ha svar på Ts? Du har jo en unnskyldning for alt! Han er ikke interessert! 

Anonymkode: 809ef...5d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 En annen ting er at hver gang han VET at jeg er opptatt så spør han meg om jeg vil bli med på ditt og datt, og når han vet at jeg er ledig så spør han aldri.... 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Neste gang han foreslår om du blir med på noe når du er opptatt, sier du at det hadde vært kjekt.....jeg er opptatt den dagen/kvelden, men vi gjør det neste dag/si en konkret dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ber ut på date to ganger, om de ikke kan eller ikke foreslår en annen dag gidder jeg ikke å bruke mer tid på det..

Anonymkode: b16f7...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Det er LIKES. Ikke match. Men det jeg mener er at det er nok og ta av. Har du tinder gull ser du iallefall hvordan han ser ut. Go on sweetheart!👍😘

Hehe hva mener du 😂 det er match jo, heter tinder match. 492 tinder match. Og +99 likes. Ser hvordan han ser ut? Jeg ser jo hvordan alle tindermatchene set ut... jeg har tatt å blurra over bildet selv. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det kan godt hende denne mannen er god på bunnen og virkelig søker en kjæreste på en litt gammeldags måte gjennom Tinder...

Men snappingen, den driver han mest sannsynlig med til en hel rekke med folk, inkludert andre damer han er intr i. Du må nok regne med at snappene ikke bare er til deg. 

Var jeg deg hadde jeg droppet å spørre om å treffes mer nå, la han ta initiativet. Ta heller og gå på en date med en av de andre 500 matchene dine, så han ser at du ikke sitter og venter på han. Du har aldri møtt han, kanskje han bare er høflig og grei med deg. Ikke sitt og tro at dere allerede er på vei til å bli kjærester, det er nok ikke riktig. 

Anonymkode: e510c...47a

Hadde vært litt merkelig om snappene ikke var til meg når alle de personlige snappene som ikke er mystory handler om ting som har med meg å gjøre. Og ja, chatter kontinuelig på chatten på snapchat. Jeg haster ikke og vil ikke på date med noen av de andre matchene, er bare han her jeg fikk opp øya for og det trodde jeg aldri skulle skje, at jeg blr så intr i å møte en tinder fyr.... Har jeg sagt jeg sitter å tror vi holder på å bli kjærester? Er jo ikke hjerneskada da.... jeg har ikke møtt han. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du egentlig ha svar på Ts? Du har jo en unnskyldning for alt! Han er ikke interessert! 

Anonymkode: 809ef...5d6

Jeg vil ha svar på hva jeg kan gjøre for å få han til å ville møte meg. Jo han sier jo at han er det. Hadde vært mongo å late som man er interessert eller ? 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snapper han hver eneste time hver dag er han neppe så veldig opptatt at han ikke kan møte deg

Anonymkode: c4408...7f4

Huff... det er liksom ingen i dette forumet som klarer å svare konkret på en dritt uansett hva man legger ut. Nesten sp jeg har lyst til å lage et eget innlegg for akkurat det. Og dette er retta til alle unødvendige svar her i tråden ikke bare ditt. Nå har jeg skrevet at han driver med ting som jeg ikke gidder å legge ut her som gjør at han er opptatt ja, men kan snappe for det. Drt vil f.eks si at han har en jobb der han må være langt borte over lengere perioder. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker med en fyr fra tinder og jeg har hundrevis av matches, men kun han jeg faktisk har vært interessert i å møte, er VELDIG interessert i å møte han. Han snapper meg flere ganger om dagen og vi prater sammen hver dag. Men hver gang jeg sier det er på tide å møtes snart, så blir han stille eller snakker om noe annet osv. Jeg vet han er veldig opptatt og har mange "baller i luften" og derfor liten tid til å møtes sånn spontant. En annen ting er at hver gang han VET at jeg er opptatt så spør han meg om jeg vil bli med på ditt og datt, og når han vet at jeg er ledig så spør han aldri.... jeg skjønner ingenting. Har pratet med han i 3 uker ca.... jeg vet også at han ikke har noen andre i kikkerten, han snappet absolutt alt han gjør, så jeg ser jo at det ikke er noen andre damer. Jeg fårsår virkelig ingenting, og jeg tør ikke spørre om å møtes mer for da virker jeg vel bare masete. Hva skal jeg gjøre? Har sinnsykt lyst til å møte han! 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Da er han gift eller samboer

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tdm900 skrev:

Da er han gift eller samboer

Hehe... nei.... dette er også ganske lett å finne ut av da han har en åpen instagramkonto og facebook konto der det blir lagt ut ting hver eneste dag. 

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Mr. Kilmister said:

Hundrevis av "matches" du. Du må jo være rene Kate Upton. Hvorfor gidder du å holde på med han da? Det er jo nok å ta av. Det er jo match! Ikke likes...

Nesten alle kvinner vil få hundrevis av matches hvis de bare sveiper litt til høyre, da så og si alle menn bare sveiper alle til høyre for å i det hele tatt få en match.

Anonymkode: 4160d...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si du er opptatt en helg da, han spør deg om og møtes. Du sier ja takk, planene jeg hadde ble avlyst, så jeg er ledig likevel og vil gjerne møte deg 😄

Anonymkode: 1ed82...e9c

Jepp, fikk det tipset over her også! Så det skal testes ut :)

Anonymkode: ddb4b...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...