Gå til innhold

Prosjekt meg og typen kan holde på med på fritiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten har levd et hektisk liv til en del jobbing, lange netter i helgene (fest) osv. Nå vil vi roe litt ned. Tenker å finne på mer på dagtid i helgene, feks hyttetur, fiske, gå tur, museum osv. 

Men vi skulle gjerne hatt et slags prosjekt å holde på med. Litt gly å gjøre noe sammen. Gjerne noe som man kan holde litt på med på kvelden og i helgene. Åpen for forslag :) 

Anonymkode: 9a02a...70c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fotografering, bildebehandling m.m.? Foto er fint å kombinere med friluftsliv :) 

Anonymkode: af902...19b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk  foto.no for tips

Anonymkode: af902...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lære sjakk, trene dere opp til å løpe marathon sammen, lære å lage noen matretter, lese noen bøker som dere kan diskutere, lære språk(eller bli flinkere i engels/nynorsk ved at dere kun får snakke /skrive det).  

Anonymkode: 7a2d2...c84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne også delta på fotokurs for å få bedre nytte av hobbyen

Anonymkode: af902...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger denne:)

Selv elsker jeg oppussing og anser det som et perfekt prosjekt, men han hater alt som er "unødvendig" :P Hadde det ikke vært for meg hadde vi hatt hagemøbler. Det viktigste er at man har en plass å sitte, liksom :roll: Kanskje din mann er litt bedre enn min.

Håper på noen gode tips!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vlog :) 

Et kamera og en grei mikrofon er alt dere trenger, vis verden Norge ❤️ 

Anonymkode: 7c743...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trenger en aktivitet der dere får rørt litt på dere er Ingress veldig greit.

Anonymkode: 54898...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geocaching? Det kan kombineres med det meste, bytur, skogtur, fjelltur, padling, klatring... :) 

Anonymkode: f7c1b...02a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag  humlehotell og plant blomster som humlene og biene liker :) 

Anonymkode: af902...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du trenger en aktivitet der dere får rørt litt på dere er Ingress veldig greit.

Anonymkode: 54898...b17

Jeg er ikke TS, men ble nysgjerrig. Hva er Ingress? Får masse treff på et spill på Google. Er det det?

Er det litt som Geocaching?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tibbie skrev:

Jeg er ikke TS, men ble nysgjerrig. Hva er Ingress? Får masse treff på et spill på Google. Er det det?

Er det litt som Geocaching?

Det er et spill på mobilen. Det er tre lag og mange portaler rundt omkring. Det er om å eie portalene og linke de sammen for å lage fields. Det laget som har mest fields har mest poeng og leder. Du kan samarbeide med andre, men kan fint spille alene. Det er også forskjellige Missions der du skal gå innom forskjellige portaler i en bestemt rekkefølge. 

Anbefaler deg å prøve det. Bare husk at det er en fordel at dere er på samme lag.

De som har laget spillet er de samme som i senere tid har laget Pokemon Go. Pokemon Go sine portaler er akkurat de samme som Ingress sine.

Anonymkode: 54898...b17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...