Gå til innhold
Gjest noradoll

Møkk lei festivalen i Tøyenparken

Anbefalte innlegg

Gjest noradoll

Jeg er veldig for at det skal være kulturelle arrangementer, men veldig lei av at volumet er så høyt og at et stort arealet som er en park, blir sperret i flere dager midt i byen. Jeg går mye til Tøyenbadet eller jogger rundt og nå blir det en skikkelig omvei å komme seg dit og det å jogge eller gå rundt den , går ikke. Dette gjelder vel mange som bor i nærheten. Det er ikke noe problem å finne en annen rute i en ukes tid, men synes det er litt rart å sperre slik at det ikke går an å komme til Tøyenbadet fra øst og at stien rundt ikke er tilgjengelig heller.

Det mest irriterende er bassen fra arrangementet på søndager. Jeg prøver å se noe på tv, mem hører bare den grusomme dunkinga fra musikken. 

Synes også det er litt rart at det er så høy musikk på en barnefestival.

Snart er det Øyafestivalen. Vet jeg bor i byen og må finne meg i litt. Har stort sett tålmodighet, men synes det blir mye, mye støy for alle som bor i nærheten. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

WCKD

Hørt det er stille ute i Blaker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sitronmelisse

Festival i Tøyenparken også!? Synes det blir stadig flere festivaler i parkene i Oslo og det er en uting å ha støyete festivaler i så tettbygde strøk! Men penga rår, tydeligvis. Næringsvirksomhet trumfer alt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gobbledigook
12 minutter siden, Sitronmelisse skrev:

Festival i Tøyenparken også!? Synes det blir stadig flere festivaler i parkene i Oslo og det er en uting å ha støyete festivaler i så tettbygde strøk! Men penga rår, tydeligvis. Næringsvirksomhet trumfer alt. 

Øya har da vært i Tøyenparken de siste tre årene....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her