Gå til innhold

Dere som får bidrag, vis innkreving.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bidraget har ikkje  stoppet opp, men har forstått det slik at det nå er utenfor nav. Skal jeg likevel ta kontakt gjennom innkrevingssentralen?

Begynner å bli latterlig. Han betaler 50% av det kalkulatoren sier, og lurer seg likevel unna så ofte han klarer. (Hvorfor stopper de lønnstrekk på sånne folk?)

Anonymkode: 3afa9...1a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er dem du skal ta kontakt med.

Anonymkode: 4990f...596

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hele tiden fått bidrag gjennom nav/ innkreving. For ellers hadde jeg ikke fått en krone. 

Anonymkode: 47f36...f54

AnonymBruker
Skrevet

*Bidraget har igjen stoppet opp.

Ts.

Takk for svar, selv om innlegget mitt ble misvisende pga autokorrektur.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det har stoppet opp har han enten byttet jobb, slik at Nav ikke har fått iverksett nytt tvangstrekk, ellers er det ikke mer å hente, dvs han har ikke evne til å betale. 

Anonymkode: 8f873...5dd

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjer hver gang far her bytter jobb. Skulle tro han spekulerte i det. 

Anonymkode: 2e97b...9a4

AnonymBruker
Skrevet

Men kan trekket ja stoppet av andre grunner? Min eks har stabil jobb, og tjener 600'+ i året.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men kan trekket ja stoppet av andre grunner? Min eks har stabil jobb, og tjener 600'+ i året.

Har han hatt bidragsgjeld som nå er nedbetalt? Kan jo være at dem slutter tvangstrekket når gjelden er nedbetalt og det er «gått i 0» slik at han må unnlate å betale regninga noen ganger før det blir nytt tvangstrekk?

Anonymkode: 4990f...596

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet blir hvorfor han har trekk gjennom vedtak. Er vedtaket oppfylt blir det ikke trekk. Du må kontakte NAV for å få vite mer  

Anonymkode: fa9b8...4eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...