AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #1 Skrevet 10. juni 2018 Jeg samboer med en mann som ikke er så nøye med å ta opp dosetet når han skal tisse. Det er støtt og ofte jeg finner rester etter urin på både dosete og gulv under do. I tillegg har han en sønn med samme dårlige vane. Og jeg blir snart gal. Jeg har sagt i fra pent, mindre pent, høflig. Jeg har bedt om å endre disse vanene og jeg har bedt ham om å si fra til sønnen. Jeg gruer meg nesten til samvær for da er de to som pisser ned dass og jeg må vaske do hver bidige gang jeg skal dit. Vi har også en liten datter sammen som snart skal begynne å bruke do og jeg synes ikke det er rett at hun skal tråkke i eller sette seg i tiss etter broren og faren. Men samme hva jeg sier så går det ikke inn. Det virker som om det er helt umulig å skulle løfte opp doringen før man tisser. Og det virker som om det å tørke ordentlig opp etter søl er vanskelig. Jeg har fått høre at jeg er sur og henger meg opp i bagateller. Og han ønsker ikke si noe til sønnen for da kan han komme til å føle seg uvelkommen hos oss. Hallo, jeg tror vel INGEN setter pris på menn som tisser ned doen deres. Ikke hos meg eller hos andre. Har noen gode råd? Jeg har virkelig prøvd å si fra som sagt. Pent, litt mindre pent, bedt om endring både skriftlig og muntlig, men ingenting hjelper virker det som. Anonymkode: a67fa...978
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #2 Skrevet 10. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har noen gode råd? Bytt ut mannen. Det er umulig å oppdra voksne mennesker. Anonymkode: 722fb...9ae 2
Gjest Springfjær Skrevet 10. juni 2018 #3 Skrevet 10. juni 2018 Hver eneste gang det er tiss på/rundt do så drar du dem inn der så de får vaske etter seg sjøl. Til slutt går de forhåpentligvis lei
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #4 Skrevet 10. juni 2018 Den som søler må vaske etter seg. Hvis du går og henter dem og sier de skal vaske når du finner søl så blir det snart ikke så interessant å forlate doen skitten. Anonymkode: 0a7e3...3ea 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #5 Skrevet 10. juni 2018 Jeg hadde satt meg ned med ham en gang til, og gitt klar beskjed om at nå var det nok. Nå hadde han å begynne å oppføre seg som om han faktisk var husren. Etter det hadde jeg fulgt med når jeg var hjemme, gått å sjekket hver gang han hadde vært på toalettet, og hentet ham hver gang det var grisete. Anonymkode: 1e8c9...193 4
Bonusmammaen Skrevet 10. juni 2018 #6 Skrevet 10. juni 2018 Gladpack Fest godt så ikke det synes og demp belysningen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå