Gå til innhold

Kvinner, Ville du hatt sex med Zlatan selv om han..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts, "Kvinner", som du skriver i overskriften, tenner ikke på Zlatan. Noen kvinner tenner sikkert på Zlatan, noen kvinner tenner sikkert på Northug, noen kvinner tenner (ganske) sikkert på Brad Pitt og noen kvinner tenner sikkert på Erna Solberg også.

Det er ikke sånn at majoriteten av kvinner tenner på én mann, heller finnes ikke unison truseplasking. Kvinner er (newsflash) individer, og vi tenner på totalt ulike menn. Og det bør jo dere menn være veldig glade for.

Og for å svare på spørsmålet ditt: Ville ikke hatt sex med Zlatan, verken med eller uten kondom. 

Endret av Amawhatsnot
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Zlatan gjør ingenting for meg, men John Carew derimot.......... 

Det John Carew kan gjøre med en fotball gjør jeg med en appelsin: Citat Zlatan.

Anonymkode: e137b...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Amawhatsnot skrev:

Ts, "Kvinner", som du skriver i overskriften, tenner ikke på Zlatan. Noen kvinner tenner sikkert på Zlatan, noen kvinner tenner sikkert på Northug, noen kvinner tenner (ganske) sikkert på Brad Pitt og noen kvinner tenner sikkert på Erna Solberg også.

Det er ikke sånn at majoriteten av kvinner tenner på én mann, heller finnes ikke unison truseplasking. Kvinner er (newsflash) individer, og vi tenner på totalt ulike menn. Og det bør jo dere menn være veldig glade for.

Og for å svare på spørsmålet ditt: Ville ikke hatt sex med Zlatan, verken med eller uten kondom. 

Dere tenner på status og cash.

Anonymkode: e137b...ede

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det John Carew kan gjøre med en fotball gjør jeg med en appelsin: Citat Zlatan.

Anonymkode: e137b...ede

Men jeg er ikke interessert i fotball, så deres ferdigheter med ball spiller ingen rolle for meg. Jeg ser kun på hvem som er tiltrekkende og sexy. 

Anonymkode: 841b7...9ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2018 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Damer, Hadde du fått orgasme ved synet av denne herremannen?

Jensen Button https://www.therichest.com/celebnetworth/athletes/motor-racing/jenson-button-net-worth/

 

 

Anonymkode: e137b...ede

Sorry, Ladies. Men Button har tydeligvis forlovet seg med en 10 år yngre Playboy modell.. www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-5836275/Jenson-Button-ENGAGED-F1-ace-pops-question-former-Playboy-model-Brittny-Ward.html

Anonymkode: e137b...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, strynejenta skrev:

JA 🤗

Et av få ærlige svar ;) 

Anonymkode: e137b...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2018 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Damer, Hadde du fått orgasme ved synet av denne herremannen?

Jensen Button https://www.therichest.com/celebnetworth/athletes/motor-racing/jenson-button-net-worth/

 

 

Anonymkode: e137b...ede

Nei.

Hvorfor? Fordi han ikke er Michael Schumacher.

Anonymkode: b24d1...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Hvorfor? Fordi han ikke er Michael Schumacher.

Anonymkode: b24d1...854

Hmm...

Anonymkode: e137b...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer, Han her hadde vel mer enn gjerne gitt en blowjob til? https://www.reuters.com/article/us-golf-mcilroy-richlist/mcilroy-leads-young-sportspersons-rich-list-sunday-times-idUSKBN1IC2PH

Anonymkode: e137b...ede

Nei... Ikke blowjob. Men han kunne mer enn gjerne få brukt kølla si på meg. 😉

Anonymkode: b24d1...854

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2018 den 3.57, AnonymBruker skrev:

Han har tydeligvis skills på fotballbanen tror du ikke det overføres til senga?

 

Anonymkode: e137b...ede

Nei, jeg vil ikke ha en som sparker meg i fitta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm...

Anonymkode: e137b...ede

Hva kan jeg si, Schumi er den største, den beste, den eneste. En levende (på en måte) legende. Tidenes mestvinnende. Et unikt talent. Og i mine øyne utrolig kjekk. Ingen sportsutøver kan komme opp mot ham. 

Anonymkode: b24d1...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Nå er jo ikke Zlatan tilgjengelig. Han har i alle år vært gift med samme kvinne som attpåtil er eldre med ham. Siden det aldri er oppstuss rundt Zlatans personlige liv (i sterk kontrast til et stort antall andre idrettskjendiser) er det god grunn til å anta at han er trofast.

 

Han er altså en drømmemann i forhold til gjengse modellegenskaper på KG.

Jeg anbefaler å lese selvbiografien hans. Han er en veldig interessant person. Jeg er ikke fotballinteressert, det er overhodet ikke påkrevet for å ha glede av boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg antar at TS lurer på om vi ser på Zlatan som en bra donor, siden det er bilde av ham som barn og voksen. Zlatan var søt som guttunge, synd at han som voksen har vokst det av seg. Jeg ville ikke hatt hans gener i mine barn, neitakk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Hulderen skrev:

Jeg antar at TS lurer på om vi ser på Zlatan som en bra donor, siden det er bilde av ham som barn og voksen. Zlatan var søt som guttunge, synd at han som voksen har vokst det av seg. Jeg ville ikke hatt hans gener i mine barn, neitakk.

he he..

Anonymkode: e137b...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du latt Luis Figo få lov til å slikke deg til du skrek ut i orgasme? https://no.wikipedia.org/wiki/Luís_Figo

Kjerringa til Figo er en svensk modell så tydeligvis har han sansen for nordiske damer. https://frostsnow.com/helen-svedin Men.. Hvor stor sjanse tror du at Figo hadde hatt denne svenske dama dersom han hadde jobbet som fisker? lmao 

Anonymkode: e137b...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2018 den 1.17, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hvem det er, men han hørtes ikke ut til å være hvit. Jeg liker hvite menn. 

Anonymkode: 7def6...aa4

Han er 100%

På 10.6.2018 den 1.15, AnonymBruker skrev:

..ikke brukte gummi?

 

Anonymkode: e137b...ede

Gummi hva for noe?

På 10.6.2018 den 11.44, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker at mannfolk ikke bruker føttene til sex.

Nei, jeg ville ikke hatt sex med ham. Han er så lite tiltrekkende at jeg kjenner vagina tørke inn og snurpe seg sammen mens eggstokkene skriker i frykt og avsky ved tanken.

Anonymkode: b24d1...854

Det der var bare unødvendig og stygt sagt! Hva har Zlatan gjort mot deg??

Anonymkode: 80fd9...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...