Gå til innhold

Oversatt svar fra andres svar rundt om i trådene på Kg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Vi kan ikke ha innvandrere her, de ødelegger vår norske kultur, færre kvinner puler oss og de behandler kvinnene våre dårlig"

Oversatt:

"Jeg har aldri eid en bunad eller lært å lage hjemmebakt lefse, jeg har aldri stilt opp på dugnad, jeg har knapt vært rundt om i landet mitt. Jeg sitter bak pc'n min, med fett hår og en fake rolex fordi jeg tror det er kult å vise at jeg liksom har penger, og mens jeg skriver dette gnafser jeg på grandiosaen som ligger på toppen av seksten gamle esker fra tidligere i måneden og skjønner bare ikke hvorfor JEG aldri får meg dame. Når jeg er på byen så tar jeg meg til rette av pupper og lår, de er jo MINE kvinner, men de vil ikke ha meg!! Neimen om disse kvinnfolka bør ha stemmerett, JEG er MANN, JEG vet BEST, JEG ER BEST! Om noen skal ha fullt diktatur på norske kvinner så skal det ikke være noen andre enn MEG! For når JEG er DIKTATOR så er det ikke kvinnemishandling og ukultur, det er NORSK KULTUR og jeg vil PUUUULE, for FAEN!"

Anonymkode: 25781...a65

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Politiker A er den eneste politikeren som er ærlig og ikke bare hva folk ønsker å høre"

Oversatt;

Politiker A sier hva jeg liker å høre og jeg har ingen kompetanse til å avgjøre om det politikere sier stemmer eller ikke. 

Anonymkode: 0988b...ba1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Folk blir alt for lett krenket"

Oversatt:

De eneste gangene det er legitimt å bli krenket er når jeg føler meg krenket. 

Anonymkode: 0988b...ba1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Folk blir alt for lett krenket"

Oversatt:

De eneste gangene det er legitimt å bli krenket er når jeg føler meg krenket. 

Anonymkode: 0988b...ba1

Følte du deg krenket av den kommentaren? 

Anonymkode: 189cc...fcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dump han"

Oversatt til: "Jeg har ikke orket å satt meg inn i din situasjon men du klager over samboeren og da har du sikkert dumpegrunn fordi kjærlighet finnes ikke og folk er ikke laget til å forså hverandre"

Anonymkode: eb41d...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...