Gå til innhold

Jeans til brede hofter og smalt liv, som holder på fargen!


Kwami

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ute etter jeans som ikke blir koksgrå etter to vask, og som ikke er altfor vid i livet.

Jeg har brede hofter, lår og legger, men er smal i livet. Bruker Jane jeggings fra Cubus, i str 30, men de både falmer og står rett ut bak i linninga.

Tips tas imot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder fasong har jeg ikke noe tips, men hvis jeansen din blir konsgrå etter to vasker så må du vaske veldig feil. Mine holder fargen i flere år, også Jane jeggingsene fra Cubus. Vreng de, pass på så du ikke bruker for mye vaskemiddel og unngå skyllemiddel helt. 

Anonymkode: 53c9a...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To vask var kanskje ei overdrivelse, men alle jane-jeggingsene mine blir iallefall koksgrå etter ei stund. Jeg vrenger dem, vasker på 40 grader, bruker vanlig mengde pulver, ikke skyllemiddel. Har en mørkeblå også, den har også falma.

Synes alle topper og singletter osv mister fargen etter ei stund, er ikke det vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kwami skrev:

To vask var kanskje ei overdrivelse, men alle jane-jeggingsene mine blir iallefall koksgrå etter ei stund. Jeg vrenger dem, vasker på 40 grader, bruker vanlig mengde pulver, ikke skyllemiddel. Har en mørkeblå også, den har også falma.

Synes alle topper og singletter osv mister fargen etter ei stund, er ikke det vanlig?

Jeg har i hvertfall ikke problemer med falming. Kanskje vaskemaskinen din er litt hardhendt? Eller kanskje du skal revurdere vaskemiddelet ditt? Ergelig når klærne blit falmete og stygge, lenge før de egentlig er utslitte og/eller klare for utskifting. 

Håper du finner ut av det. 

Anonymkode: 53c9a...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd Gina tricot?

Anonymkode: e9e36...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på KappAhl? Jeg har også smal midje og er rund rundt rumpe og lår og har funnet flere bukser som sitter veldig fint der.

Anonymkode: 2f6bf...66d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.6.2018 den 8.22, Kwami skrev:

Hei!

Jeg er ute etter jeans som ikke blir koksgrå etter to vask, og som ikke er altfor vid i livet.

Jeg har brede hofter, lår og legger, men er smal i livet. Bruker Jane jeggings fra Cubus, i str 30, men de både falmer og står rett ut bak i linninga.

Tips tas imot med takk!

Venninna mi sliter med det samme og har vist fått helt super hjelp på carlings.

Anonymkode: 5af73...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i jeans fra Levi's. De er utrolig gode i passformen og holder seg lenge. Jeg har hatt mye problemer med å finne bukser som er høye, går over hofta og også sitter fint i midjen, men mile high fra Levi's er perfekte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, de skal sjekkes ut!

En annen utfordring er forresten ofte lommeplassering, spesielt HM har plassert baklommene så høyt, og det er ikke særlig flatterende.

Der scorer Jane på Cubus høyt, synes jeg, men satser på at det er flere som er gode på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levis mile high super skinny. Jeg har rumpe og lår og smal midje - disse sitter som ett skudd. Har hittil 6 stk av denne jeansen fordi den er så deilig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som mssi, Levis mile high super skinny om du vil ha bukse som er ordentlig smal i beina. 

Den sitter virkelig godt i livet, med ordentlig innsving. 🙂

Hvis du vil ha litt variasjon kan merket dranella være verdt en kikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2018 den 8.22, Kwami skrev:

Hei!

Jeg er ute etter jeans som ikke blir koksgrå etter to vask, og som ikke er altfor vid i livet.

Jeg har brede hofter, lår og legger, men er smal i livet. Bruker Jane jeggings fra Cubus, i str 30, men de både falmer og står rett ut bak i linninga.

Tips tas imot med takk!

Jeansen er for stor. Str 30 er svært til en slank midje. Har du lår og legger pga mye trening og masse muskler? Kanskje du bør prøve De. Denim. De er trange og veldig fleksible i låra og leggene. Er du veldig tynn i midjen bør du gå for str 26.

Anonymkode: 41b0f...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...