Gå til innhold

Menn og tights


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hahaha går denne debatten fortsatt? 

Jeg trener stort sett i tights og jeg er en mann på 40. Bruker det både når jeg løper ute eller trener styrke på treningssenteret. Jeg merker jo noen blikk en gang i blandt, spesielt når jeg tar knebøy med løft, men da oftest fra damer. Om noen tror jeg er homofil, så får de da sannelig bare tro det. Som far til 2 barn, er jeg relativt trygg på min egen seksualitet. Nå skal det sies at jeg alltid avslutter treningsøktene mine med en 30 minutters løpe økt på tredemøllen. Min erfaring (sikkert placeboeffekten) er at jeg er mindre støl i muskulaturen når jeg trener i kompresjonstøy. Synes ærlig talt at folk bør få trene i hva de vil. Jeg går ikke for å vise rompen, lårene eller mage/overkropp. Det er et forlengst glemt kapittel. Jeg går kun for å trene og bryr meg fint lite om hva andre mener. Tren med det du synes er komfortabelt. 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Malthe skrev:

Hahaha går denne debatten fortsatt? 

Jeg trener stort sett i tights og jeg er en mann på 40. Bruker det både når jeg løper ute eller trener styrke på treningssenteret. Jeg merker jo noen blikk en gang i blandt, spesielt når jeg tar knebøy med løft, men da oftest fra damer. Om noen tror jeg er homofil, så får de da sannelig bare tro det. Som far til 2 barn, er jeg relativt trygg på min egen seksualitet. Nå skal det sies at jeg alltid avslutter treningsøktene mine med en 30 minutters løpe økt på tredemøllen. Min erfaring (sikkert placeboeffekten) er at jeg er mindre støl i muskulaturen når jeg trener i kompresjonstøy. Synes ærlig talt at folk bør få trene i hva de vil. Jeg går ikke for å vise rompen, lårene eller mage/overkropp. Det er et forlengst glemt kapittel. Jeg går kun for å trene og bryr meg fint lite om hva andre mener. Tren med det du synes er komfortabelt. 

 

 

Tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løper i tights når det ikke er shortsvær fordi det er behagelig, men synes også det ser best ut av alle alternativene. 

At noen synes det ser dumt ut lever jeg godt med. 

Anonymkode: c5d5d...8cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente her. Jeg syns ikke tights er noe pent i det hele tatt, men bruker det selv i treningssammenheng. Kan også forstå at menn bruker det til trening da det holder ting på plass. 

Når det er sagt er ikke tights noe jeg ønsker å bli sett i ellers, liker heller ikke å se det på andre. Menn på Tinder som bruker bilder av seg selv i treningstights (tar bilde av seg selv i speilet) sveiper jeg rett forbi. 

Er også medlem på Gaysir, og der florerer det av tightsbilder. Gjerne med kraftig ereksjon og fokus på rumpa. Derfor syns jeg det er ekkelt med tights,og føler at menn som går rundt i tights utenfor treningssenteret kun er ute etter å vise seg fram. Er også enig med de andre her at det gir et litt homofilt inntrykk. 

Dessverre. 

Anonymkode: fef07...77b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.6.2018 den 9.58, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er ikke slike hansker utbredt i styrkeløft. Har forøvrig løftet ganske tungt, (baseøvelser), i over 30 år, aldri hørt om dette fenomenet.

Anonymkode: d5afd...5a3

Ikke alle har samme fettprosent, ei heller samme kroppsbygning. Har du forresten sett slanke styrkeløftere? Har du sett Koss fra hans aktive periode, i bar overkropp, og de knoklene han hadde på skuldrene etter vektstanga i knebøy?

Anonymkode: 5e296...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På trening har tights sin berettigelse. Men begge kjønn bør etter min smak avholde seg fra å vise seg i tights utenom trening. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På trening må man bruke det som er mest behagelig, uavhengig av kjønn. 

Jeg trener mye utendørs, både løping og ocr, der er det helt vanlig med tights. Når man kommer på et visst nivå med treningen så er faktisk funksjonalitet viktigere enn utseende. Og på mitt nivå er det ingen som bryr seg, men lurer heller på hvorfor noen trener i vide joggebukser når skadefaren er større enn med tights. 

Er du komfortabel med tights, så tren i tights. Er du litt seriøs med treningen så er funksjon viktigst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja jeg trener i tights og shorts uten truse under. Det er mest behagelig og praktisk, utenom hvis jeg ser ei deilig jente.. da kan det bli flaggstang

Anonymkode: e0bd1...a53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er småsexy på rette mannen. Elsker å se trente mannelår! Det har selvsagt med hvem som har dem på, på samme måte som at ikke alle jenter kler tights. 

Å se på friidretts-EM er en fryd! Særlig de litt store mennene.

Anonymkode: 5aec4...748

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.6.2018 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Anonymkode: e0bd1...a53

Har du virkelig så liten selvinnsikt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Oddy skrev:

Syntes det er sexy jeg. Iallefall hvis de kler seg slik 😍

Men-hairstylist-personality-work-pants-apron-punk-hip-hop-dance-tights-women-casual-printed-trousers-leggings.jpg_640x640.jpg

Nei, fy fader. Det der ble bare for sært og merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg ser en mann i tights later jeg som ingen ting, men det er ikke alltid like lett. Joda, bryr meg ikke, men det grenser mot komisk, litt som å se en mann i dameundertøy.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikkje bra ut nei, litt bedre om dei e kort.. men skjønnar at menn bruker det, er det beste å trene i

Anonymkode: b7e69...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Prøvde en thigts i butikken og likte ikke at man tydelig kunne se formen på "utstyret" siden den var så tettsittende. Ser at andre menn bruker shorts over, men jeg foretrekker heller en treningsbukse som blir smalere jo lengre ned på bena man kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2018 den 8.54, OPIgirl skrev:

Nei, fy fader. Det der ble bare for sært og merkelig. 

Heller du som er sær

Anonymkode: e0bd1...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...