Gå til innhold

Folk som legger ned seteryggen på fly

Anbefalte innlegg

Husholdning1
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske mange ting som ikke er lov på et fly. Legge ned flysetet er ikke en av dem. Og til den dagen det blir forbudt gir jeg blanke i abnorme folks sine knær og tær og har setet opp eller nede alt ettersom passer meg best.

Anonymkode: 71733...816

Helt riktig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elaine Marley

Tråden er ryddet for tulleinnlegg, brukerdebatt, latterliggjøring, personangrep, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 180 høy med lange ben, satt på flyet for en uke siden med babien min på fanget...

Dusten forran la ned sete sånn at både jeg og baby ble most... ikke gøy 

Anonymkode: 9035e...380

Det er et unntak man burde ta hensyn til. Ellers er det helt innafor å legge ned setet. Men mose babyer? Nei, bare nei.

Anonymkode: ce325...cfb

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Husholdning1
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et unntak man burde ta hensyn til. Ellers er det helt innafor å legge ned setet. Men mose babyer? Nei, bare nei.

Man moser selvsagt ikke babyer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Missfitness

Det er jo aldri feil å vise hensyn, og det gjelder jo begge veier.. :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle tro folk greide å si ifra til personen foran seg når man får håret deres i maten... Å snakke til noen da er umulig, men å forvente at alle andre skal spørre om den selvsagte retten til å lene setet sitt bakover forventer de...

Anonymkode: 82829...80a

Jeg sa fra når hun tok setet bakover. En av flypersonalet sa fra når hun tok setet bakover. Vi fikk begge noen temmelig ufyselige kommentarer til takk. 

Vet du, det var ikke egentlig så mye å tjene på å si fra da hun tok håret bakover også. Brødskiva mi var allerede ødelagt, hun hadde allerede klissete matsøl i håret og hun kom uansett ikke til å endre posisjon på hverken seg, setet eller håret skulle man dømme etter responsen på min forrige vennlige anmodning. Så jeg tenkte jeg like gjerne kunne spare meg flere ekle kommentarer om utseendet mitt.

Hun visste at hun nærmest lå i fanget mitt, hun visste at hun hadde hodet bare centimeter fra maten min og hun valgte å vrenge hele håret sitt ned der likevel. Det var virkelig ikke mitt ansvar. 

Mitt problem, derimot, ble det. En 9 timer flyvning nærmest uten mat er ganske slitsomt. Men det gav nok hun blaffen i. 

Anonymkode: c0616...2f6

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg sa fra når hun tok setet bakover. En av flypersonalet sa fra når hun tok setet bakover. Vi fikk begge noen temmelig ufyselige kommentarer til takk. 

Vet du, det var ikke egentlig så mye å tjene på å si fra da hun tok håret bakover også. Brødskiva mi var allerede ødelagt, hun hadde allerede klissete matsøl i håret og hun kom uansett ikke til å endre posisjon på hverken seg, setet eller håret skulle man dømme etter responsen på min forrige vennlige anmodning. Så jeg tenkte jeg like gjerne kunne spare meg flere ekle kommentarer om utseendet mitt.

Hun visste at hun nærmest lå i fanget mitt, hun visste at hun hadde hodet bare centimeter fra maten min og hun valgte å vrenge hele håret sitt ned der likevel. Det var virkelig ikke mitt ansvar. 

Mitt problem, derimot, ble det. En 9 timer flyvning nærmest uten mat er ganske slitsomt. Men det gav nok hun blaffen i. 

Anonymkode: c0616...2f6

De har mat på flyet da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Husholdning1

De har mat på flyet da.

Uansett skal ikke hårethenge bak setet. Det er ikke noe man har betalt for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, Husholdning1 said:

Uansett skal ikke hårethenge bak setet. Det er ikke noe man har betalt for.

Det var heller ikke poenget. Det er mat å få på flyet så vedkommende som skrev det ikke skal trenge å fly i 9 timer nærmest uten mat. Det lar seg faktisk fikse uten problem, og ingen parter dør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Purple Basil

Jeg kan virkelig ikke fatte at enkelte her forsvarer idioter som hiver håret sitt i andres mat. Det er helt utrolig. Og jo, bare fordi noe ikke er ulovlig betyr ikke at det er greit. Da kan vi alle i så fall bare gi faen i hverandre når vi er på flyturer. Vi kan prompe og rape så mye vi vil, spise peanøtter og dusje oss i stinkende parfyme, det er jo ikke ulovlig noe av dette. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, Purple Basil said:

Jeg kan virkelig ikke fatte at enkelte her forsvarer idioter som hiver håret sitt i andres mat. Det er helt utrolig. Og jo, bare fordi noe ikke er ulovlig betyr ikke at det er greit. Da kan vi alle i så fall bare gi faen i hverandre når vi er på flyturer. Vi kan prompe og rape så mye vi vil, spise peanøtter og dusje oss i stinkende parfyme, det er jo ikke ulovlig noe av dette. 

Det er vel faktisk ikke en eneste person her (foruten om deg?) som har forsvart at noen giver håret sitt i andres mat. Resten av det du kommer med er jo egentlig bare svada bygget på hva enn du innbilte deg fra start.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, Purple Basil said:

Jeg har da overhodet ikke forsvart det, herregud da mann. Jeg snakket til vedkommende som sa "stakkars meg fikk nesten ikke spist på 9 timer". Det finnes mat på fly, slutt å syns mer synd på deg selv enn nødvendig. Man trenger ikke sulte ihjel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Purple Basil
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel faktisk ikke en eneste person her (foruten om deg?) som har forsvart at noen giver håret sitt i andres mat. Resten av det du kommer med er jo egentlig bare svada bygget på hva enn du innbilte deg fra start.

Jeg har lest hele tråden, også før den ble moderert. Noen argumenterte med at det ikke er ulovlig å legge ned seteryggen, og det har de rett i. Men det at noe ikke er ulovlig betyr ikke at det alltid er greit. Det er mange ting som ikke er ulovlig her i verden, men det er likevel greit å ta hensyn noen ganger. Du kan være så uenig med meg som du bare vil, men det endrer ikke det faktum at folk bør ta hensyn til hverandre når en situasjon krever det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Purple Basil said:

Jeg har lest hele tråden, også før den ble moderert. Noen argumenterte med at det ikke er ulovlig å legge ned seteryggen, og det har de rett i. Men det at noe ikke er ulovlig betyr ikke at det alltid er greit. Det er mange ting som ikke er ulovlig her i verden, men det er likevel greit å ta hensyn noen ganger. Du kan være så uenig med meg som du bare vil, men det endrer ikke det faktum at folk bør ta hensyn til hverandre når en situasjon krever det.

Og dette har nøyaktig hva å gjøre med å forsvare at personen foran putter håret sitt over setet og i maten til personen bak?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Husholdning1
4 minutter siden, Purple Basil skrev:

Når man betaler for noe så skal det ikke være nødvendig å ta hensyn til noen som kommer i konflikt med din rett. De har mulighet til 1. La være å fly eller 2. Bestille bedre plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Om noen foran meg legger ned setet, så passer jeg på å gjøre den personens flyreise like ubehagelig som den hen gir meg. Beste er da å ta et godt tak i seteryggen hver gang jeg skal bevege meg/reise meg opp. Forhåpentlig med løken foran men sitt hår også, så det lugger litt når jeg røsker litt i sete. Og så smeller man så klart spisebordet hardt opp hver gang man skal sette det opp. Noe som av visse grunner skjer hele tiden. 

Anonymkode: 2d048...4fd

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Purple Basil

Og dette har nøyaktig hva å gjøre med å forsvare at personen foran putter håret sitt over setet og i maten til personen bak?

Jeg forklarte innlegget mitt. Enkelt og greit. Du påstår at jeg kommer med svada, det gjør jeg ikke. Og det var flere innlegg her om at personen som fikk hår i maten ikke hadde noe å klage på, vet ikke om alt fortsatt står etter modereringen da det var flere sider som forsvant. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Akkurat nå, Husholdning1 skrev:

Når man betaler for noe så skal det ikke være nødvendig å ta hensyn til noen som kommer i konflikt med din rett. De har mulighet til 1. La være å fly eller 2. Bestille bedre plass.

Du kødder?? Så dine penger betyr mer enn pengene til den bak seg? Ditt liv betyr mer enn andres liv?? Herregud hva skjer med folk fortiden? Jeg blir uvell av den egoistiske tankegangen enkelte har. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det med håret over setet er jævlig irriterende! Satt bak ei på en langtur en gang som hadde håret i lang flette som startet høyt på hodet, a la dette winterponytails-instagram-chrisappleton2

Kilde: https://media.glamour.com/photos/5a3c0c5a8e93cb5cf364e177/master/w_1250,c_limit/winterponytails-instagram-chrisappleton2.jpg

Hun vippet fletta over setet så den ble hengende ned foran TV-skjermen "min" og nesten ned i maten min. Jeg sa fra på en hyggelig måte og hun ble grisesur. Kunne ikke skjønne hva problemet var og mente jeg var vanskelig.

Anonymkode: 8bbcc...e85

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, Purple Basil skrev:

Jeg forklarte innlegget mitt. Enkelt og greit. Du påstår at jeg kommer med svada, det gjør jeg ikke. Og det var flere innlegg her om at personen som fikk hår i maten ikke hadde noe å klage på, vet ikke om alt fortsatt står etter modereringen da det var flere sider som forsvant. 

Har ikke lest alt her, men du fremstår i hvert fall som et oppegående menneske :)

Ufattelig mange skrotfolk her på kg... så godt å se noen med litt forstand. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...