Gå til innhold

Folk som legger ned seteryggen på fly


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og likevel er det ingen som har sagt noe på det hver eneste gang jeg har vært ute og flydd, verken andre passasjerer eller kabinpersonale. Det er både helt normalt og tillatt. Deal with it.

Anonymkode: ce325...cfb

Det er jo akkurat det jeg ikke skjønner i denne tråden, hva dere egentlig gnåler om, det er åpenbart at dere gjør jo akkurat som det passer dere uten å ta hensyn til andre og at ingen har noensinne hindret dere i å legge dere bak. Skulle bare mangle at vi andre ikke kan få lov til å si at vi misliker å få setet deres rett opp i ansiktet. Dere får leve med det, akkurat som vi må leve med setet deres på fanget.

Anonymkode: 21dc4...d06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo akkurat det jeg ikke skjønner i denne tråden, hva dere egentlig gnåler om, det er åpenbart at dere gjør jo akkurat som det passer dere uten å ta hensyn til andre og at ingen har noensinne hindret dere i å legge dere bak. Skulle bare mangle at vi andre ikke kan få lov til å si at vi misliker å få setet deres rett opp i ansiktet. Dere får leve med det, akkurat som vi må leve med setet deres på fanget.

Anonymkode: 21dc4...d06

Her er da en rekke kommentarer fra folk som motarbeider dette. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Og jeg er fullstendig uenig med deg. 

Anonymkode: 21dc4...d06

Hva er det å være uenig i? Er du uenig i at begge parter har kjøpt et sete som kan legges bakover?

Anonymkode: 82829...80a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det å være uenig i? Er du uenig i at begge parter har kjøpt et sete som kan legges bakover?

Anonymkode: 82829...80a

En del brukere på Kvinneguiden har fått det for seg at hva de mener eller er uenig/enig i påvirket hva som er realiteten. Et merkelig fenomen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, altflyter skrev:

Fordi du trengte å skvise beina til den bak deg da du ikke en gang satt i setet? Alvorlig talt. Snakk om å ikke bry seg om andre mennesker. Du var på do, og du kan i det minste sette opp seteryggen når du ikke en gang bruker setet ditt. 

Alvorlig talt, du syntes det er greit å ta av setebeltet, reise deg opp gå inn i en annen persons sete og ta deg til rette?

det var snakk om 2 min, men personen var såpass frekk at han bare tok seg til rette.

Anonymkode: 614e0...fc7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alvorlig talt, du syntes det er greit å ta av setebeltet, reise deg opp gå inn i en annen persons sete og ta deg til rette?

det var snakk om 2 min, men personen var såpass frekk at han bare tok seg til rette.

Anonymkode: 614e0...fc7

Det er snakk om å ta hensyn til hverandre og forstå at samme søren hva man mener man har betalt for, så går det an å tenke lenger enn sin egen nese. Ta opp setet i det minste når du ikke sitter i det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser denne tråden og ler.  Dere krangler om å lene eller ikke lene settene tilbake, men hver eneste av dere norske er det verste drittsekker når det gjelder å gå på eller av flyet.  Har aldri møtet mer uhøflig kjerringer enn når jeg må reise inn og ut herfra.  Hvorfor er dere såpass dårlig på å stå i kø? Eller å la de som sitter i radene foran deg går ut av flyet når det er den rad som skal ut i gangen istedenfor å bare presse deg foran alle?  Sykt dårlig oppførsel alle sammen.

Anonymkode: 7d4d0...d55

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2018 den 0.55, AnonymBruker skrev:

Er det flere som irriterer seg over det? Eller er det bare meg? Her sitter man trangt nok fra før, og så kommer seteryggen bakover. Jeg kjenner at jeg faktisk blir sint. Jeg har flere ganger bedt dem rette opp igjen seteryggen. Det skal nevnes at jeg har store bein. Men nå sørger jeg alltid for å reservere seter enten helt fremst i flyet eller ved en av nødutgangene, så nå har jeg blitt kvitt "problemet." Men huttetu så mange ganger jeg har irritert meg over folk som legger ned seteryggen foran.

Anonymkode: 386b0...e5f

Jeg var i utlandet på langdistanseflytur for litt siden. Jeg satt så dårlig. Fløy en hel natt. Og fikk ikke til å sove. Men jeg visste ikke at jeg kunne skru setet bakover. Men det er jo også irriterende for dem som sitter bak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, det er ingen som har lært meg å legge ned setet, så dere som ikke liker å få det i fanget, jeg er vel favorittpersonen deres dersom vi skulle ha vært på samme fly, og du tilfeldigvis havnet bak meg. 

Jeg er all inn for at de foran skal få legge ned setet, men i det øyeblikket du gjør det mens jeg sitter med et jævlig varmt måltid, som kommer før deres pga allergi, da kan dere få brenne i helvete (ja, jeg snakker om deg Mr. Jeg driter i om du brenner deg). Han fikk en meget behagelig middag selv med knær i ryggen, skal ikke jeg få spise komfortabelt, så skal ikke du heller. 

Ja, jeg er jævlig bitter på den hendelsen. Andre som respekterer at andre får mat først og må rette opp ryggen for disse; kudos. 

(Skal dog nevnes at jeg og mannen er noe utspekulerte i planleggingen på slike turer, vi prøver å finne, finne informasjon etc på hvor folk helst ikke vil sitte (barnefam), og "kupper" vindusetet så langt det går) 

Endret av dillyduzit
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og da tar jeg bare kontakt med kabinpersonale som vil be deg fjerne dem.

Anonymkode: ce325...cfb

Nei, de er slett ikke ulovlig, så der kommer du ikke langt. 

Anonymkode: 8fc2c...289

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spydde en gang på hodet til mannen foran meg som nektet å reise opp setet sitt så jeg kunne komme meg ut og på do. Tenk på det neste gang dere nekter å ta hensyn. Neste gang kan det være en av dere som sitter bak noen som ble syk. 

Anonymkode: c0616...2f6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, de er slett ikke ulovlig, så der kommer du ikke langt. 

Anonymkode: 8fc2c...289

Da fjerner jeg dem selv :)

Anonymkode: ce325...cfb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da fjerner jeg dem selv :)

Anonymkode: ce325...cfb

Gleder meg til du skal prøve, da innser du fort at du har møtt din overkvinne. 

Anonymkode: 8fc2c...289

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spydde en gang på hodet til mannen foran meg som nektet å reise opp setet sitt så jeg kunne komme meg ut og på do. Tenk på det neste gang dere nekter å ta hensyn. Neste gang kan det være en av dere som sitter bak noen som ble syk. 

Anonymkode: c0616...2f6

Haha, uff 😅 Karma!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spydde en gang på hodet til mannen foran meg som nektet å reise opp setet sitt så jeg kunne komme meg ut og på do. Tenk på det neste gang dere nekter å ta hensyn. Neste gang kan det være en av dere som sitter bak noen som ble syk. 

Anonymkode: c0616...2f6

Dette tror jeg ikke noe på.. det er så overdrevent at disse setene går så langt bak at man får hodet til personen foran i fanget. 

Det er ikke stresless -stoler vi snakker om her, det er et FLYSETE som kan lenes litt tilbake! 

Og at folk får hår i maten fordi setet er lent tilbake.. altså Hæ? Hodet kommer da ikke høyere opp av den grunn? 

Det er så mye oppspinn av syke historier her... 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det å være uenig i? Er du uenig i at begge parter har kjøpt et sete som kan legges bakover?

Anonymkode: 82829...80a

Jeg er uenig i at du har krav på den plassen som befinner seg mellom mitt fang og din seterygg. 

Anonymkode: 21dc4...d06

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uenig i at du har krav på den plassen som befinner seg mellom mitt fang og din seterygg. 

Anonymkode: 21dc4...d06

Det er ikke den som diskuteres her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må inrømme at JA det har irritert meg. Det er ikke akkurat romslig rundt disse setene. Men har ikke sagt noe. Neste gang skal jeg breie meg ut og legge sete heeeelt ned og ikke bry meg om de andre som sitter bak. Slik andre gjør til meg. 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er uenig i at du har krav på den plassen som befinner seg mellom mitt fang og din seterygg. 

Anonymkode: 21dc4...d06

Det er ikke det vi snakker om. Er du uenig eller enig i at begge parter har kjøpt et sete som kan lenes bakover?

Anonymkode: 82829...80a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...