Gå til innhold

Folk som legger ned seteryggen på fly


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom du ikke liker at de noen foran deg lener seteryggen sin bakover får du sørge for at du kjøper deg et sete med større beinplass eller reserverer deg et sete slik du har begynt å gjøre. 

Jeg har betalt for å kunne lene setet mitt bakover så da gjør jeg det dersom jeg trenger/ønsker dette.

Anonymkode: 82829...80a

  • Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dersom du ikke liker at de noen foran deg lener seteryggen sin bakover får du sørge for at du kjøper deg et sete med større beinplass eller reserverer deg et sete slik du har begynt å gjøre. 

Jeg har betalt for å kunne lene setet mitt bakover så da gjør jeg det dersom jeg trenger/ønsker dette.

Anonymkode: 82829...80a

men andre har også betalt for en god flyreise... ville du likt å ikke få plass til å sitte godt på ett fly?

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lange flyturer burde man virkelig ikke irritere seg over de som legger ned seteryggen sin. Jeg legger alltid min ned, men har den ikke så langt nede som mulig hele tiden da.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er irriterende, ja! Og når de samme folkene bare slenger sete bakover uten å se hvor den bak har beina. Har fått mange stolrygger smelt inn i knærne uten forvarsel. Jeg er ikke spesielt lang en gang, så all medfølelse til de som er det.

Anonymkode: b201f...1a8

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å presse på setet foran i tilfelle de skulle prøve seg, så nei, jeg stopper dem i forsøket. :) 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lang i beina at det ikke er sjans at den fremfor får ned setet, så slipper stort sett det problemet. Men når de først smeller det ned i knærne mine tar det ikke lange tiden før det går opp igjen. De vil jo ikke at mine ben hele tiden skal dunke borti heller, noe de automatisk gjør om de prøver.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hadley skrev:

Jeg liker å presse på setet foran i tilfelle de skulle prøve seg, så nei, jeg stopper dem i forsøket. :) 

Når de foran meg tar ned setet, tar jeg ned setet for å få bedre plass. Og om den bak meg begynner å oppføre seg slik som du er det bare teit. Det er en viss dominoeffekt. Du må bare være med på det.

Anonymkode: 22499...ebd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, JesusErStammen said:

men andre har også betalt for en god flyreise... ville du likt å ikke få plass til å sitte godt på ett fly?

Jeg ville likt at jeg kunne bruke mitt sete fritt, akkurat slik de andre på flyet vil kunne bruke sitt sete fritt. Så enkelt er det.

Anonymkode: 82829...80a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hadley said:

Jeg liker å presse på setet foran i tilfelle de skulle prøve seg, så nei, jeg stopper dem i forsøket. :) 

Gled deg til å møte meg i setet foran. Mellom knærne dine og seteryggen vet jeg hva som får mest vondt når jeg legger litt kraft bakover :)

Anonymkode: 82829...80a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville likt at jeg kunne bruke mitt sete fritt, akkurat slik de andre på flyet vil kunne bruke sitt sete fritt. Så enkelt er det.

Anonymkode: 82829...80a

du svarte ikke på om du ville likt at folk dyttet stolene bakover forand din stol...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Moonwalker said:

Jeg er så lang i beina at det ikke er sjans at den fremfor får ned setet, så slipper stort sett det problemet. Men når de først smeller det ned i knærne mine tar det ikke lange tiden før det går opp igjen. De vil jo ikke at mine ben hele tiden skal dunke borti heller, noe de automatisk gjør om de prøver.

Hva da, du er over 1.95m høy? Hva med å kjøpe deg et sete med bedre beinplass om du har slike høydeproblemer?

Anonymkode: 82829...80a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, JesusErStammen said:

du svarte ikke på om du ville likt at folk dyttet stolene bakover forand din stol...

Jeg tror du skal lese svaret mitt igjen, fordi jeg svarte på det.

Anonymkode: 82829...80a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du skal lese svaret mitt igjen, fordi jeg svarte på det.

Anonymkode: 82829...80a

du svarte på at du ville likt at du fikk sitte mer konfortabelt, ikke om de andre gjorde det slik at du ikke satt konfortabelt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, JesusErStammen said:

men andre har også betalt for en god flyreise... ville du likt å ikke få plass til å sitte godt på ett fly?

Dersom det hadde vært et reelt problem og alle som ble utsatt for nedlagt seterygg hadde hatt en kjip flyreise pga dette så hadde ikke funksjonen eksistert. Da hadde det ikke vært mulig å legge ryggen så langt ned.

Anonymkode: ce325...cfb

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JesusErStammen said:

du svarte på at du ville likt at du fikk sitte mer konfortabelt, ikke om de andre gjorde det slik at du ikke satt konfortabelt...

Igjen. Les svaret mitt på nytt. I svaret mitt står det ingenting av det du skriver her, men jeg skal gjenta det fordi det ikke virker som om du greier å få det med deg. Jeg ville likt at jeg får bruke mitt sete slik det passer meg, akkurat slik jeg ville likt at andre bruker sitt sete slik det passer dem.

Anonymkode: 82829...80a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hadley skrev:

Jeg liker å presse på setet foran i tilfelle de skulle prøve seg, så nei, jeg stopper dem i forsøket. :) 

Det er noe av det mest irriterende jeg vet om på buss/tog/fly (og jeg er veldig hensynsfull til de som sitter bak meg, og spør alltid før jeg tar ned setet). 

Please IKKE press beina dine inn i seteryggen til de foran deg, det er veldig ubehagelig.

Anonymkode: f1c67...a5d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva da, du er over 1.95m høy? Hva med å kjøpe deg et sete med bedre beinplass om du har slike høydeproblemer?

Anonymkode: 82829...80a

Er ikke alle fly dette er mulig selv om man ønsker å kjøpe dette

Anonymkode: 0c7d1...fe2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...