Gå til innhold

Hvor kjøper dere litt mer formfulle kvinner bikinier/badedrakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig greid å gå ned ganske mye i vekt og føler meg mye mer komfortabel med å gå i kjole for eksempel. Jeg har utfordret meg selv og har solet meg på stranda i skjørt og BH. Men å sole seg med klær er ganske varmt og vurderer nå sterkt å gå til innkjøp av en bikini eller en fin badedrakt. Etter et ganske stort vekttap så sliter jeg med løs hud på magen spesielt, så en bikinitruse med høyt liv er virkelig ønskelig. 

Det må ikke være en butikk for bare store størrelser, jeg tror jeg bruker kanskje størrelse 40 eller M/L, varierer helt hva slags stoff det er og passform.

Noen som har sett eller kjøpt noen fine de ønsker å dele link eller butikknavn til? :) 

Anonymkode: e1655...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en tankini. Om du har mye løs hud er det veldig greit. Jeg bruker det. Sjekk ut sidene til bonprix.no. jeg har kjøpt badetøy derfra- Kjøpte en billig tankini til under hundrelappen på salget der  og den var helt grei. Har også løs hud etter vektnedgang, og bruker den når det er mye folk rundt meg, ellers bare bikinien. Jeg personlig synes det ikke er så fint med truser med høyt liv, da er en tankini bedre, det er uansett ikke så viktig at magen blir så brun. Flott at du vil kle av deg.  

Anonymkode: 5cff1...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er i Oslo , vil jeg anbefale "Det lille under" på Paleet, eller " Bare philosophy" på Steen og Strøm.  De har masse størrelser og gir utrolig god hjelp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kapahl har de flere fine badedrakter og bikinier. Jeg er ikke så fan av de vanlige klærne de har, men kjøpte nettopp en badedrakt og bikinitopp som jeg er veldig fornøyd med. 

Anonymkode: 35edc...946

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 70 kg og tyr til kappahl i år.

Anonymkode: 8eeed...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det heter overvekt/fedme. Ikke formfull

Anonymkode: dd571...003

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi formfulle kvinner kan handle på zizzi :)

Anonymkode: 45298...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, tirben skrev:

Hvis du er i Oslo , vil jeg anbefale "Det lille under" på Paleet, eller " Bare philosophy" på Steen og Strøm.  De har masse størrelser og gir utrolig god hjelp. 

Marinka er heller ikke et dumt sted :)

Anonymkode: fd3d7...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt noen sånne på eBay :)

 

F37FB9A3-A6AC-4725-AD86-D9702A6F07F4.png

Anonymkode: 0f413...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to badedrakter. Den ene er kjøpt hos Change og den andre i en undertøysbutikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har endelig greid å gå ned ganske mye i vekt og føler meg mye mer komfortabel med å gå i kjole for eksempel. Jeg har utfordret meg selv og har solet meg på stranda i skjørt og BH. Men å sole seg med klær er ganske varmt og vurderer nå sterkt å gå til innkjøp av en bikini eller en fin badedrakt. Etter et ganske stort vekttap så sliter jeg med løs hud på magen spesielt, så en bikinitruse med høyt liv er virkelig ønskelig. 

Det må ikke være en butikk for bare store størrelser, jeg tror jeg bruker kanskje størrelse 40 eller M/L, varierer helt hva slags stoff det er og passform.

Noen som har sett eller kjøpt noen fine de ønsker å dele link eller butikknavn til? :) 

Anonymkode: e1655...076

Str 40, M/L er ikke "store størrelser". Du kan rimelig enkelt finne bikinier "over alt". Trenger du bikini i str. 56 får du større problemer.

Og du som skriver du er "70kg og kjøper på KappAhl". Du er også en helt normal størrelse.

Jeg skjønner at dere føler dere store, men dere er godt innafor normalen begge to (så sant dere ikke er130cm høy). 

Om man har problemer med mye løs hud kan det være greit med badedrakt. Det finnes også bikinitruser med høyt liv, slike som det er bilder av i tråden, men min erfaring (str 50) er at disse bretter seg ned til under valken uansett, eller strammer veldig øverst oppe og magen ser ut som en bilring under. Du må nok endel opp i pris for en god bikini om du føler du har mye du vil skjule. Gå for en badedrakt! (Eller la kroppen fløme fritt!)

Anonymkode: d47a8...8d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra råd og tips fra deg over her :) Og veldig enig at dere som er str. 40 og er 70 kg er helt normalvektige, og ikke overvektige. Jeg kjøpte badedrakt på Calida som har veldig mange fine badedrakter og bikinier i store størrelser (les: fra 44 og oppover). Her får du både god kvalitet og mange bra farger og fasonger. 

Anonymkode: a2607...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for utrolige mange gode tips alle sammen! ❤️ Jeg har sjekket litt rundt på nettsidene til de dere har anbefalt og har klikket meg to bikinier og en badedrakt hjem :) Siden jeg er litt utålmodig med leveringstiden skal jeg gå en tur gjennom Karl Johan, da får jeg sjekket ut KappAhl og de på Paleet og Steen og Strøm. Denne sommeren skal bli så bra, og jeg skal bli så brun! 

TS.

Anonymkode: e1655...076

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.6.2018 den 0.27, AnonymBruker skrev:

Str 40, M/L er ikke "store størrelser". Du kan rimelig enkelt finne bikinier "over alt". Trenger du bikini i str. 56 får du større problemer.

Og du som skriver du er "70kg og kjøper på KappAhl". Du er også en helt normal størrelse.

Jeg skjønner at dere føler dere store, men dere er godt innafor normalen begge to (så sant dere ikke er130cm høy). 

Om man har problemer med mye løs hud kan det være greit med badedrakt. Det finnes også bikinitruser med høyt liv, slike som det er bilder av i tråden, men min erfaring (str 50) er at disse bretter seg ned til under valken uansett, eller strammer veldig øverst oppe og magen ser ut som en bilring under. Du må nok endel opp i pris for en god bikini om du føler du har mye du vil skjule. Gå for en badedrakt! (Eller la kroppen fløme fritt!)

Anonymkode: d47a8...8d4

Dette er min frykt, at bikinitrusa skal rulle ned. Bestilte heldigvis en badedrakt for å være sikker :)

Jeg skrev aldri at M/L er store størrelser, HI er kanskje litt kronglete forklart. Mente egentlig bare å prøve å gi en pekepinn på hvordan kroppen min er nå, siden det kanskje er lett å tenke at jeg fortsatt er overvektig (litt overvektig i følge BMI er jeg jo). Jeg svever litt mellom begge avdelinger og kan sikkert finne noe på begge :) Det var egentlig poenget mitt hehe. 

På 9.6.2018 den 11.03, AnonymBruker skrev:

Det heter overvekt/fedme. Ikke formfull

Anonymkode: dd571...003

Man trenger ikke å være overvektig for å ha former. Men de med former vet hvor man kan kjøpe bikinier/badedrakter som er mer tilpasset til oss andre med former som har litt større hofter, rumpe og lår. Så derfor skriver jeg formfulle kvinner, overvektige eller ei.

Anonymkode: e1655...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2018 den 11.03, AnonymBruker skrev:

Det heter overvekt/fedme. Ikke formfull

Anonymkode: dd571...003

En som bruker str 40 er ikke overvektig/fet. Skjerpings!

Anonymkode: 6968c...8ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...