Gå til innhold

Jeg ble truet på livet, venninne bare så på.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Mass skrev:

Nei, dette er jo helt uaktuelt for venninner å gjøre. Den gyldne regelen er ganske grei å forholde seg til. Og så i ditt hjem da! Man har toppet respektløsskalaen rimelig greit med det.

Jeg tenkte på dette. Hva for noen mennesker er det du har livet ditt? De høres jo ikke gode ut og absolutt ikke verdt å ha i livet. 

Folk kan jo bli handlingslammet i slike situasjoner og bli satt ut av sjokket, og frykt gjerne. Men det ville du jo sett på henne etterpå. 

Enten blir man slik, eller så blir man handlekraftig og foretar seg noe på autopilot. Å stå rolig og uberørt i en sånn setting høres jo ikke normalt ut.

Men det var godt at det gikk bra med deg! Det må jo ha vært forferdelig ekkel opplevelse.

Jeg vet ikke hva hun tenkte da dette skjedde, men følte hun ble helt handlingslammet da hun ikke fikk han bort. Men hun ringte hvertfall politet, det skal hun ha. 

Jeg har kjent henne siden 1.klasse, så trodde aldri hun kunne vært i stand til å gjøre dette mot meg. Rote med fyren jeg styret med og satt på fanget hans på byn hele kvelden.. I tillegg er hun gift, har ikke en gang vært et gift ett år. 

Hun snakker nå som om ingnting har skjedd på messenger.

Hun er ikke den jeg trodde. 

Ts

Anonymkode: d4829...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, da kjip opplevelse for deg, men seriøst, hva skulle hun ha gjort imot en sterk mann ? Knivstikke han å selv havne i fengsel ? Slå han i huet og ta sjansen på å ikke drepe han i samme slengen? Hun stod jo ikke bare å så på, hun ringte politiet. Skjerp deg. Rart du er mer sur på henne pga dette enn at hun prøvde seg på typen du likte. 

Anonymkode: 71f42...a80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, da kjip opplevelse for deg, men seriøst, hva skulle hun ha gjort imot en sterk mann ? Knivstikke han å selv havne i fengsel ? Slå han i huet og ta sjansen på å ikke drepe han i samme slengen? Hun stod jo ikke bare å så på, hun ringte politiet. Skjerp deg. Rart du er mer sur på henne pga dette enn at hun prøvde seg på typen du likte. 

Anonymkode: 71f42...a80

Jeg er mer sint på henne pga det siste du skrev. 

Ta

Anonymkode: d4829...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg syntes det var et stort svik av henne å rote med en jeg styrer med. Oppførselen hennes i ettertid gjør meg ikke mindre irritert. Hun har blant annet spurt om vårt vennskap skal ødelegges pga «en fattig mistake» og sa at om han ikke hadde rotet med henne, så hadde han rotet med en annen uansett. Hun skjønner heller ikke hvorfor jeg ble så sint. 

Når det ikke skal mer enn alkohol og en kjekk fyr til for å drite i meg, hennes venninne så mange år, så føler jeg at det beviser hvor jeg står. Hun er vant til at jeg finner meg i alt, men jeg går i terapi pga dette og hun er nok overrasket over at jeg ikke finner meg i det hun har gjort. 

Jeg blir kvalm bare av tanken på hva hun har gjort, mens hun later som ingenting har skjedd. 

Jeg har funnet ut at vennskapet vårt kan jeg ikke fortsette. Vennskapet har hun ødelagt. 

Ts

Anonymkode: d4829...b53

Da vet du jo hva du skal gjøre så da trenger du ikke lage flere tråder om det.

Anonymkode: 99c40...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2018 den 11.47, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke hun rotet med han og tatt han med, så hadde jeg ikke reagert. 

Men ja, skjønner hva du mener. Tar ansvar for mitt liv og skal se på ny leilighet nå. 

Ts

Anonymkode: d4829...b53

Hvorfor må du flytte i ny leilighet? Kastet ut?

Anonymkode: 5786e...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...