Gå til innhold

Hvordan bor dere og trives dere der dere bor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om ikke, hva vil du gjøre med det?

Anonymkode: 8fc01...1d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med "hvordan"? 

Anonymkode: bef82...5e7

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med "hvordan"? 

Anonymkode: bef82...5e7

TS mener sikkert hvordan type bolig man bor i; enten i enebolig, leilighet, hybel, campingvogn osv.

Anonymkode: deb6a...97f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om ikke, hva vil du gjøre med det?

Anonymkode: 8fc01...1d9

Vi bor i stor leilighet , alene med to tenåringsjenter . Bor i en liten by, nær sjøen. Kort vei til skoler, butikker, veldig trivelige naboer og godt samhold. Ville ikke endret på noe. Savner huset innimellom, men ble enke for noen år siden og ble for mye med vedlikehold og hage

Anonymkode: 3fa80...ff2

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor i rekkehus, på markagrensen, i verdens mest koselige og sosiale nabolag. Her auler det med unger og de kan løpe fritt rundt over alt. Her må man være sosial for å trives. Masse felles aktiviteter i nabolaget. Det er ca 4 km til sentrum, med alt det har å tilby.

Anonymkode: 7340f...0d3

AnonymBruker
Skrevet

Bor på liten hybel, i kollektiv. Trives absolutt ikke. Kunne nok vært verre for liker godt de jeg bor med, men som introvert med angst får jeg nesten aldri slappet av. Dessverre er det dette jeg har råd til som student. 

Anonymkode: d9ae8...695

AnonymBruker
Skrevet

Bor i svær enebolig med hage på landet, skog og turløyper rett utenfor døra. Trives greit. Bodde i byen før og savner det veldig, men har ikke råd til noe der selv om jeg selger huset

Anonymkode: 05033...64c

• Liker 1
Skrevet

Enebolig, stor tomt med utsikt og en dårlig, gammel (for smal) garasje. Har litt liten plass til gjester, så det blir i blant trangt. 

Plan: ny dobbel garasje med innredet leilighet på toppen. Passer fint for mine søsken som bor langt unna, og mine foreldre som er to timer unna og helst vil overnatte når de kommer. Kommunen har nettopp godkjent tegningene! :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor i svær enebolig med hage på landet, skog og turløyper rett utenfor døra. Trives greit. Bodde i byen før og savner det veldig, men har ikke råd til noe der selv om jeg selger huset

Anonymkode: 05033...64c

Samme her. Bor i enebolig på landet (egentlig rett utenfor en middels by) flott natur og fint for ungene, men jeg savner livet i byen noe sinnsykt noen ganger. Men i Oslo har jeg ikke råd til en middels stor leilighet en gang, så det utgår...

Anonymkode: 49c66...f82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bor i leilighet i sameie, rekkehusaktig. Er par i midten av 20-årene og har hund. Trives bra:) Bor 10 min fra sentrum.

Anonymkode: 73a6e...14a

AnonymBruker
Skrevet

40 kvm leilighet sammen med kjæresten, i en by. Trives veldig :)

Anonymkode: acf71...97e

Skrevet

Bor veldig sentralt, like utenfor sentrumskjernen, i hus. Byttet større hus med mindre for å bo så sentralt. Har også relativt stor hage, i forhold til å bo her jeg bor, så jeg trives ja. Så enkelt å være sosial, og å komme seg hjem. 

Men fantaserer allerede om neste bolig. Det blir leilighet, når ungene flytter ut. Med en koselig terrasse. Pluss en campingvogn, som står på et landlig sted kanskje. Har aldri hatt campingvogn, men alltid ønsket meg en. En liten hytte duger også, men må være LITEN! Jeg har absolutt ikke lyst på stor hytte. 

Skrevet

Jeg bor aleine i en passe stor leilighet i første etasje i et stort hus som har blitt omgjort til tre leiligheter. Huset er veldig gammelt og har masse sjarm, og jeg elsker leiligheten min. Har en liten hage som jeg deler med de andre i huset, og har sjøutsikt fra soveromsvinduet mitt. :)  Jeg bor i den eldste bydelen i en mellomstor by, nabolaget er trivelig og rolig og passe sentralt, fem minutter fra sjøen og strender. Jeg har alltid drømt om å bo i denne delen av byen - drømmen har gått i oppfyllelse, og jeg har aldri hatt det bedre! :) 

Skrevet

Enebolig utpå landet med ca 1-2 timer kjøretid til sentrum med fin hage og skog, perfekt for katten min. Trives veldig godt her :) 

Skrevet

Jeg bor i en gammel hybel. Ikke noe fint pusset opp akkurat, gammel og ser slitt ut. Men jeg trives uansett. Jeg gjør mitt beste ut av det. Bor billig :) .Har ikke økonomi til annet. 

AnonymBruker
Skrevet

Bor i en 38ft seilbåt sammen med samboeren ! Jeg absolutt elsker det, og gruer meg til den dagen vi må flytte på land pga familieforøkning 

Anonymkode: 97112...df7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bor alene med en unge på 10år i en nyere enebolig ca10min fra sentrum av en av Norges største byer. 

Elsker å ha hage, terasse, parkere rett ved utgangsdøren, kort vei til byen men samtidig et rolig og landlig område uten kriminelle, narkomane eller veldig mye utlendinger. Skolen ligger et steinkast unna så det er jo også kjempe praktisk. 

Fantisk bra nabolag hvor folk inviterer hverandre på grilling, terassekos på seine sommerkvelder eller samler seg ved akebakken med kakao og boller om vinteren.

Eneste minuset er at huset er litt for stort for bare oss 2 + at det er litt stort for meg som uhandy dame å holde i orden. 

Anonymkode: 00295...45c

AnonymBruker
Skrevet

Bor sentralt rett utenfor sentrum, i et rekkehus med nydelig utsikt og nær turområder. Har pusset litt opp og begynner å bli fornøyd. Helst kunne jeg tenkt meg helt nytt hus som ikke er slitt sånn som her vi bor nå. Huset er fra 70-tallet. Jeg blir litt smågal av å tenke på alt som burde gjøres med huset. 

Anonymkode: 2d8be...395

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og vesla på sju bor i en bitteliten leid toroms kjellerleilighet godt ute på landet. Vi trives kjempegodt, husverten er fantastisk, naboene er greie og skolen er en ti minutters spasertur unna. Husverten har planer om å bygge om en bod i tilknytning til leiligheten til soverom, og lar det seg gjennomføre så blir vi nok her i overskuelig fremtid. Husleien er nemlig på 5500 inkludert strøm, tv, internett og ved 😆

Anonymkode: 83891...67a

• Liker 5
Skrevet

Bor i hus i byen der vi pusser opp alt ute og inne med en vill hage. Veldig mye jobb og 2 rom for mye som brukes foreløpig til lagerplass siden vi ikke har garasje eller lagerrom.

Trives, men drømmen vår er et lite tun med flere små hus og stabbur, grønnsaker og kanskje noen få dyr. Nære byen, men på landet. ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...