Gå til innhold

Alexia vs verden


FruGlad

Anbefalte innlegg

On 7/17/2018 at 11:23 PM, XbellaX said:

Tja er det egentlig det? Jeg er ingen stor fan av AB men hun har definitivt ikke mindre å komme med enn andre. Hun har levd et ganske hardt/innholdsrikt liv, har klart å banke ut 3 bøker og har i det minste meninger - i en tid hvor alle skal være helt like og Gud forby om noen skiller seg ut. 

Meninger? Det hadde ABB også, uten sammenligninger forøvrig selvfølgelig. Konklusjon, ingen er interessert i andres meninger nå om dagen. Alle har meninger, de fleste er totalt uten relevans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så 1,5 episode og hørte 15 min av en podkast. Det holdt, selv om hun var hakket bedre i podkasten. Not my cup of tea, for å si det sånn! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, filifjonka skrev:

Meninger? Det hadde ABB også, uten sammenligninger forøvrig selvfølgelig. Konklusjon, ingen er interessert i andres meninger nå om dagen. Alle har meninger, de fleste er totalt uten relevans.

Alle har meninger men få gidder eller våger å ytre dem dersom de går utenfor "normalen", det er forskjellen. 

Gidder ikke bruke tid på ABB sammenligningen din.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes det virker som hun har en rekke, ganske tunge problemer. Det er jo nesten vondt å se på når hennes advokat må minne henne om hva som skjer hvis man bryter et besøksforbud, eller når hun hopper opp på en scene for å forsøke å stjele en karaokepremie. Det kan se ut som at hun innimellom mangler selvinnsikt, men at hun i andre øyeblikk har det. Slik hun blir fremstilt på tv, svinger hun veldig i både humør og holdninger. Jeg tror hun bør ha noen flinke å snakke med, privat, og håper hun har det...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I serien snøvler hun i hvert fall mye. Vet ikke om det er fyll eller medisinering, men snøvle gjør hun støtt. Har det muligens ikke helt bra 😞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...