Gå til innhold

Alexia vs verden


FruGlad

Anbefalte innlegg

Hvem er dette kvinnemennesket? Ser det skal begynne en ny serie om henne på tv3. Norsk TV bransje synker lavere og lavere skjønner jeg...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JeSuisLouise
3 minutter siden, FruGlad skrev:

Hvem er dette kvinnemennesket? Ser det skal begynne en ny serie om henne på tv3. Norsk TV bransje synker lavere og lavere skjønner jeg...

Hun har skrevet en bok som heter Frognerfitter, bl.a. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, JeSuisLouise skrev:

Hun har skrevet en bok som heter Frognerfitter, bl.a. 

Ble bare tull med siteringen her, men er Frognerfitter en selvbiografi? 

 

Endret av elisaday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
10 timer siden, elisaday skrev:

 

Nei, det er noen andre navn som er brukt i boken (jeg skjems litt over at jeg faktisk har den i bokhylla her), men den er vel litt halvveis basert på hennes liv på Frogner. 

Vet ikke om jeg husker feil, men var Alexia med i en sesong av Bloggerne? Eller blander jeg henne med en annen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, JeSuisLouise skrev:

Nei, det er noen andre navn som er brukt i boken (jeg skjems litt over at jeg faktisk har den i bokhylla her), men den er vel litt halvveis basert på hennes liv på Frogner. 

Vet ikke om jeg husker feil, men var Alexia med i en sesong av Bloggerne? Eller blander jeg henne med en annen.. 

Var hun ikke med i Skam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
6 minutter siden, O.G. skrev:

Var hun ikke med i Skam?

Aner ikke, spilte hun seg selv da eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun har ikke vært med i verken Skam eller Bloggerne. Kanskje det er Susanne Aabel dere tenker på? Hun deltok i sistnevnte i starten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er forfatter, blogger, og forøvrig datter til skuespiller og regissør Knut Bohwim. (Mest kjent for å ha regissert de fleste Olsenbandenfilmene) Kul og rar dame.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
På 8.6.2018 den 16.11, Jordbærogfløte skrev:

Nei, hun har ikke vært med i verken Skam eller Bloggerne. Kanskje det er Susanne Aabel dere tenker på? Hun deltok i sistnevnte i starten.

Ja, hun var det jeg tenkte på :) Husket bare en dame med mørkt hår, er jo noen år siden det gikk på tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2018 den 20.07, Frøken Scott skrev:

Hun er forfatter, blogger, og forøvrig datter til skuespiller og regissør Knut Bohwim. (Mest kjent for å ha regissert de fleste Olsenbandenfilmene) Kul og rar dame.

Blogget hun ikke erotisk ei vending også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter det jeg har sett i reklamene for denne serien så ser jeg virkelig ikke poenget med å portrettere denne dama. Hva godt gjør det liksom? Hva har hun å bidra med? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går jeg ut i fra at hun blir med på farmen kjendis, skal vi danse og kokkeprogrammer i ettertid av serien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, PussLe! skrev:

Da går jeg ut i fra at hun blir med på farmen kjendis, skal vi danse og kokkeprogrammer i ettertid av serien? 

Man kan nesten regne med det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun sier på reklamen at hun er en narsissist, men med empati. Finnes det?

Det ser også ut som om hun latterliggjør en som jobber i en kaffebar eller lignende. Dette er litt av et forbilde å ha på skjermen! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, FruGlad skrev:

Hun sier på reklamen at hun er en narsissist, men med empati. Finnes det?

Det ser også ut som om hun latterliggjør en som jobber i en kaffebar eller lignende. Dette er litt av et forbilde å ha på skjermen! 

Den kommentaren reagerte jeg også på, har narsissister empati?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett første episode..... stakkars dame. Tenker noen trenger beskyttelse. Og at legen hennes stiller opp..... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...