Gå til innhold

Til muslimer: Islamske løgner om Paulus


Anbefalte innlegg

3 minutter siden, den1m said:

Da henger du ikke helt på.

ALLE vet det er noe klart definerbart som heter ondskap. Når Hitler sendte 6 millioner jøder i gasskammeret, så vil folk inni seg føle at dette var ondt. Når muslimer her inne uten skam sier at de vil begå vold mot vantro og behandle folk utenfor sekten sin som annenrangs borgere, vil alle (utenfor islam) forstå at dette er ondt. Når du stjeler fra noen etc, vil du forstå at dette er ondt/galt. Det er dette vi normalt sett vil måtte stå til ansvar for den dagen dette livet er over.

Jesus var ingen anarkist, han gikk til det korset for en grunn. Så synd er reelt, satan er og reell og vil ha oss til å synde, så det påvirker vårt forhold til Gud og det åndelige, og denne verden her.

Grunnen til at jeg ikke gidder å være her mer nå, er fordi jeg fikk sensurert det innlegget der muslimene uten skam la ut det de hadde tenkt å gjøre her i landet hvis de får makt i "aktuelt" forumet. Jeg tenkte det var almenn tjenlig å se hva islamstyre faktisk betyr for folk.

Hvem har sagt dette her inne, og når?

Anonymkode: 2cc00...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har sagt dette her inne, og når?

Anonymkode: 2cc00...4bd

Det var i den tråden som ble sensurert av mod. I tillegg forlangte omrael og co respekt av meg for å si dette. Ikke spesielt overraskende, da det stemmer med det som står i koranen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, den1m skrev:

Det var i den tråden som ble sensurert av mod. I tillegg forlangte omrael og co respekt av meg for å si dette. Ikke spesielt overraskende, da det stemmer med det som står i koranen.

Nå lyver du. Det har aldri blitt sagt, men derimot er det din egen konklusjon, som en islam og muslim hater.

Anonymkode: c5c02...db0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå lyver du. Det har aldri blitt sagt, men derimot er det din egen konklusjon, som en islam og muslim hater.

Anonymkode: c5c02...db0

Nei, det er du som lyver, og flere andre her inne så den tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, den1m said:

Det var i den tråden som ble sensurert av mod. I tillegg forlangte omrael og co respekt av meg for å si dette. Ikke spesielt overraskende, da det stemmer med det som står i koranen.

Jeg leste den tråden, men det var ingen som skrev noe slikt. Det er i så fall en kreativ dortolkning av deg.

Det er en svært grov beskyldning du kommer med, og den kan godt tolkes til å være ulovlig. Jeg ber deg slutte å fremsette slike beskyldninger.

Anonymkode: 2cc00...4bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2018 den 0.15, den1m skrev:

tro hva du vil, vi kan gå nærmere innpå hvorfor bibelen er langt mer enn "bare en fortelling" også, men gir det deg rett til å fortelle løgner om hva som står i en bok ivertfall noen tror er Guds åpenbaring til menneskene, igjennom mennesker han kalte til sin tjeneste? nei, det gjør det ikke... og muslimer er som fluer fanget i et etterkoppnett av løgner og usannheter om hva bibelen sier, og hva kristendom er. Folk som egentlig burde vært kristne og frelst, hvis de hadde klart å komme seg ut av det.

Tjah, Bibelen ble vel først og fremst satt sammen som et politisk virkemiddel med hensikt å forene en lite homogen befolkning i det romerske imperiet. Av x antall evangelier som ble fremmet valgte man ut fire og forkastet de andre, enkelte ganske motstridene med de som utgjør Bibelen i dag. Alt dette skjedde omlag 300 år etter Jesus levetid på et kirkemøte i Nikea. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, den1m said:

Da henger du ikke helt på.

ALLE vet det er noe klart definerbart som heter ondskap. Når Hitler sendte 6 millioner jøder i gasskammeret, så vil folk inni seg føle at dette var ondt. Når muslimer her inne uten skam sier at de vil begå vold mot vantro og behandle folk utenfor sekten sin som annenrangs borgere, vil alle (utenfor islam) forstå at dette er ondt. Når du stjeler fra noen etc, vil du forstå at dette er ondt/galt. Det er dette vi normalt sett vil måtte stå til ansvar for den dagen dette livet er over.

Jesus var ingen anarkist, han gikk til det korset for en grunn. Så synd er reelt, satan er og reell og vil ha oss til å synde, så det påvirker vårt forhold til Gud og det åndelige, og denne verden her.

Grunnen til at jeg ikke gidder å være her mer nå, er fordi jeg fikk sensurert det innlegget der muslimene uten skam la ut det de hadde tenkt å gjøre her i landet hvis de får makt i "aktuelt" forumet. Jeg tenkte det var almenn tjenlig å se hva islamstyre faktisk betyr for folk.

Jeg mener ikke at Jesus var en anarkist, han var tvert imot en jøde som etterlevde moseloven, ifølge bibelen den eneste som noen gang har gjort det.

Men når jeg leser evangeliet ser det ut til å handle om at mennesket på en måte kommer tilbake til Eden, dvs. tilbake til Gud, og at de ikke lenger er underlagt noen lov med all sin kunnskap om godt og ondt. Som Paulus sa, da budet kom sprang synden til liv. Bud og regler har aldri gjort noen rettferdige, tvert imot. Det som er forbudt, frister.

Om det finnes ondskap, evt. hva ondskap er, kan jo diskuteres. Personlig tror jeg ikke på noen "personifisert" ondskap, av type "dette var så ondt at det må være satan som står bak."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, personangrep, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, den1m skrev:

Det var i den tråden som ble sensurert av mod. I tillegg forlangte omrael og co respekt av meg for å si dette. Ikke spesielt overraskende, da det stemmer med det som står i koranen.

Dette er direkte løyn og oppspinn. Det har jeg ikke forlanget av deg og jeg ber deg slutte å lyve ved å sette ord i munnen på meg. Det opplever jeg som grovt overtramp, uærlig og løgnaktig gjort av deg.

Da jeg uttalte meg om jizja så sa jeg at hvis man ønsker å forstå/ lære om iskamsk skattelov for ikke muslimer så kan man høre på denne linken som forklarer Jizja fra et muslimsk perspektiv.

Videre sa jeg at hvis man ønsker å sette seg inn i hvordan ulike land der majoriteten av befolkningen er muslimer, så må man sette seg inn i landets politiske system og skattesystem.

Mitt svar var til @JaVel og ikke til deg. Jeg vil derfor ha meg frabedt om at du @den1msetter ord i munnen på meg.

 

Endret av omarel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste den tråden, men det var ingen som skrev noe slikt. Det er i så fall en kreativ dortolkning av deg.

Det er en svært grov beskyldning du kommer med, og den kan godt tolkes til å være ulovlig. Jeg ber deg slutte å fremsette slike beskyldninger.

Anonymkode: 2cc00...4bd

Jo det var akkuratt det dere muslimer skrev. Det var et forsvar av islams voldsbruk og at muslimer har all rett til å begå vold mot vantro, og det var et forsvar av å presse beskyttelsespenger (jizya) ut av kristne (og andre) til islam MED MUSLIMERS EGNE ORD. Og i tillegg var dere frekke nok til å kreve "respekt" for dette. Når jeg postet den i aktuelt for å vise andre hva dere er, da ble tråden fjernet av mod, sånn mod har sensurert svar til dere i denne tråden her også.

Når det er sånn at et lag har en dommer i sin lomme som er der for å sørge for at de vinner og hele tiden gir straffespark til sitt lag og rødt kort til det andre laget, så er det ingen vits for det andre laget å spille. Da velger vi heller å spille et annet sted med en nøytral dommer.

Derfor er dette det siste jeg gidder å skrive her inne.

Endret av den1m
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, den1m skrev:

Jo det var akkuratt det dere muslimer skrev. Det var et forsvar av islams voldsbruk og at muslimer har all rett til å begå vold mot vantro, og det var et forsvar av å presse beskyttelsespenger (jizya) ut av kristne (og andre) til islam MED MUSLIMERS EGNE ORD. Og i tillegg var dere frekke nok til å kreve "respekt" for dette. Når jeg postet den i aktuelt for å vise andre hva dere er, da ble tråden fjernet av mod, sånn mod har sensurert svar til dere i denne tråden her også.

Når det er sånn at et lag har en dommer i sin lomme som er der for å sørge for at de vinner og hele tiden gir straffespark til sitt lag og rødt kort til det andre laget, så er det ingen vits for det andre laget å spille. Da velger vi heller å spille et annet sted med en nøytral dommer.

Derfor er dette det siste jeg gidder å skrive her inne.

Du gjør faktisk mer skade enn nytte.

Håper du bruker tiden framover til å reflektere over hvordan du har vært og med folk og den negative responsen du har fått, både av dine meningsfeller og andre. 

 

Anonymkode: c5c02...db0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, den1m skrev:

Jo det var akkuratt det dere muslimer skrev. Det var et forsvar av islams voldsbruk og at muslimer har all rett til å begå vold mot vantro, og det var et forsvar av å presse beskyttelsespenger (jizya) ut av kristne (og andre) til islam MED MUSLIMERS EGNE ORD. Og i tillegg var dere frekke nok til å kreve "respekt" for dette. Når jeg postet den i aktuelt for å vise andre hva dere er, da ble tråden fjernet av mod, sånn mod har sensurert svar til dere i denne tråden her også.

Når det er sånn at et lag har en dommer i sin lomme som er der for å sørge for at de vinner og hele tiden gir straffespark til sitt lag og rødt kort til det andre laget, så er det ingen vits for det andre laget å spille. Da velger vi heller å spille et annet sted med en nøytral dommer.

Derfor er dette det siste jeg gidder å skrive her inne.

Du er pil råtten som klarer å lyve som du gjør. Dette har aldri blitt sagt til deg eller noen.  Ikke rart til at du trekker deg nå som du er avslørt for å lyve. 

 

Endret av omarel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, den1m skrev:

Jo det var akkuratt det dere muslimer skrev. Det var et forsvar av islams voldsbruk og at muslimer har all rett til å begå vold mot vantro, og det var et forsvar av å presse beskyttelsespenger (jizya) ut av kristne (og andre) til islam MED MUSLIMERS EGNE ORD. Og i tillegg var dere frekke nok til å kreve "respekt" for dette. Når jeg postet den i aktuelt for å vise andre hva dere er, da ble tråden fjernet av mod, sånn mod har sensurert svar til dere i denne tråden her også.

Når det er sånn at et lag har en dommer i sin lomme som er der for å sørge for at de vinner og hele tiden gir straffespark til sitt lag og rødt kort til det andre laget, så er det ingen vits for det andre laget å spille. Da velger vi heller å spille et annet sted med en nøytral dommer.

Derfor er dette det siste jeg gidder å skrive her inne.

Jeg husker at det ble skrevet at kristne i et muslimsk samfunn måtte betale en form for skatt. Eneste jeg husker ang ordet respekt, var når omarel skrev noe ala, Du kan jo begynne å vise respekt for ateister siden de ikke evner å tro på Gud, ps, fritt fra hukommelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...