Gå til innhold

Får du energi av å trene? Jeg blir kun utslitt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 21.6.2018 den 11.03, Ms.Sommerfugl skrev:

Såpass! Takk for utfyllende svar. Jeg skal slutte på de pillene hvertfall, også vurderer jeg hormonspiral fordi jeg har liten tro på kobberspiral (moren min ble gravid med kobberspiral). Tror du hormonspiral vil være bedre enn de jeg går på uansett? 

Takk for informasjon. Det var snilt av deg!

Hvordan har det gått å slutte på de p-pillene ms.sommerfugl? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det handler om at man får energi av å gjøre noe annet enn å sitte hjemme og late seg hele dagen. 

Hvis jeg ikke har noen planer en dag, så har jeg ingen motivasjon til å holde energien oppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2018 den 21.44, AnonymBruker skrev:

Ts. her. Jeg jobber ikke, jeg har slitt med depresjon og angst i mange år. Å trene er den eneste aktiviteten jeg liker. Jeg har andre hobbyer, men de krever nesten ingen aktivitet. Å ha hund gjør at jeg kommer meg ut, flere ganger hver dag. Og jeg liker å gå tur. 

Jeg har tenkt at siden jeg ikke jobber, er det et mål å trene styrke annen hver dag. Jeg er ikke gammel, og har ingen fysisk sykdom. Bortsett fra beinhinnebetennelse som jeg nevnte. Jeg trenger også å gå ned i vekt, fordi jeg er overvektig. Men jeg går ikke ned så mye i kg. Jeg har gått ned mange cm rundt, midje, hofter og lemmer. 

Jeg spiser også nok. Jeg spiser 3 måltider hver dag. Rundt 1500-1700kcal jeg føler at det er mye. Men jeg spiser mye grønt, frø, nøtter og belgfrukter. Spiser mest dampet torsk eller bakt laks. Kylling fillet 1-2 dager i uka. Men jeg er mest glad i fisk.

Anonymkode: 3fa9d...9d1

Du kan droppe styrketreninga. Turene dine er nok. 1700 kalorier er alt for lite til å klare all aktiviteten din.Ikke rart du mangler energi, du spiser jo ikke nok og sliter deg ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...