Gå til innhold

Liten tiss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Whiskey hangover skrev:

Jo, ellers ville ikke menn vært usikre og fått dårlig selvtillit. Kvinner sladrer og skravler, det er ikke nytt. Så at kvinner bryr seg, er ikke sant. Men at de fleste kvinner dumper en fyr, på grunn av størrelsen på pikken er ikke like sant. I hvert fall ikke irl. 

Menn er så usikker og får dårlig selvtillit, fordi de hører på andre menn som sier at kvinner bryr seg, istedenfor å lese hva de fleste kvinner skriver. for så å kalle oss løgnere og "politisk korrekte" osv.. 

Man hører EN negativ ting, og 10 positive, så er det en ENE negative som henger igjen.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, barbent skrev:

En penis er ikke et vakkert syn,vær glad den er liten :)

Personlig bryr jeg meg lite om styggskapen 😂foretrekker onani fremfor sex og nei jeg er ikke lespisk

Det er svært få peniser som er direkte stygge. Jeg synes det er noe..majestetisk og tiltrekkende med en hard penis, jeg. Nærbilder av kjønnsorganer er ikke noe særlig tennende, men hvis litt mer av kroppen er inkludert..

Det skrives forresten lesbisk. Å lespe er å ha en talefeil ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Voksenmann40+ skrev:

Neida, damene bryr seg da ikke. Det skulle tatt seg ut. Bare les i tråden "Verste one night stand-opplevelse", 762 innlegg i øyeblikket. Hovedsaklig damer med dårlige opplevelser. 90% latterliggjør tissen til ons-partneren, og skylder på "den lille pikken deres" for at opplevelsen ble den verste.

Nei, det er en myte at damer bryr seg om størrelsen :sjenert:

Du ser forskjell på "alle" og "de fleste", sant? Ja noen bryr seg, men langt fra alle.. 762 inlegg.. noen sikkert fra samme personene.. hvor mange kvinner er det da igjen i Norge, som ikke har skrevet i den tråden? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Whiskey hangover skrev:

Jo, ellers ville ikke menn vært usikre og fått dårlig selvtillit. Kvinner sladrer og skravler, det er ikke nytt. Så at kvinner bryr seg, er ikke sant. Men at de fleste kvinner dumper en fyr, på grunn av størrelsen på pikken er mindre sant. I hvert fall ikke irl. 

 

 

5 minutter siden, Voksenmann40+ skrev:

Neida, damene bryr seg da ikke. Det skulle tatt seg ut. Bare les i tråden "Verste one night stand-opplevelse", 762 innlegg i øyeblikket. Hovedsaklig damer med dårlige opplevelser. 90% latterliggjør tissen til ons-partneren, og skylder på "den lille pikken deres" for at opplevelsen ble den verste.

Nei, det er en myte at damer bryr seg om størrelsen :sjenert:

 

De fleste kvinner bryr seg ikke. Det viser forskning. Vi menn er bare veldig flinke til å høre på de som faktisk bryr seg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whiskey hangover
2 minutter siden, Sphere skrev:

De fleste kvinner bryr seg ikke. Det viser forskning. Vi menn er bare veldig flinke til å høre på de som faktisk bryr seg. 

Det sier alt om hvordan person kvinnfolket er. Ikke verdt å kaste bort tid på. Det er overflatisk. En bra personlighet er mye viktigere enn en svær pikk. Og hvordan mannen er i senga, og om man har bra kjemi og god sex, har ikke noe med penisstørrelsen å gjøre. 

Ingen vil tilbringe tid med folk som ikke får en til å føle seg bra, og verdsatt. Det går begge veier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vagina er lite sensitiv så såklart har størrelsen noe å si. Skal du klø deg i nesa bruker du ikke et sylttynt hårstrå huden ikke kjenner.

 

Anonymkode: 15322...adc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Whiskey hangover skrev:

Det sier alt om hvordan person kvinnfolket er. Ikke verdt å kaste bort tid på. Det er overflatisk. En bra personlighet er mye viktigere enn en svær pikk. Og hvordan mannen er i senga, og om man har bra kjemi og god sex, har ikke noe med penisstørrelsen å gjøre. 

Ingen vil tilbringe tid med folk som ikke får en til å føle seg bra, og verdsatt. Det går begge veier. 


Nei å ville ha et bra sexliv er ikke overfladisk og man er ikke noe dårlig menneske for det.

For noen så syntes de sexlivet er bra  nok uten penetreringsdelen, men for andre så vil vi faktisk få noe ut av penetreringen også og ikke bare ligge der å vente til det er over og fake så det skal gå fortest mulig så han kan stimulere oss på andre måter igjen siden penis ikke gir oss noe mer enn en halveis god halveis skuffende opplevelse vi lengter etter mer. 

Anonymkode: 15322...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Sphere skrev:

 

De fleste kvinner bryr seg ikke. Det viser forskning. Vi menn er bare veldig flinke til å høre på de som faktisk bryr seg. 


Det stemmer ikke , forskning og spørreundersøkelser viser at de fleste kvinner bryr seg. Det er forståelig at du prøver å trøste andre med liten penis siden du har det selv og elsker å engasjere deg i liten penistrådene og si i mot fakta fordi du blir tent på at kvinner engasjerer deg i det (til andre lesere som ikke vet hva jeg snakker om så har Sphere sagt at han registrerte seg her inne for å snakke om små peniser, har lagd en "liten penis"-dagbok i dagbokdelen av forumet og er åpen med sin fetisj om at han blir kåt av at kvinner sier at penisen hans er liten og rakker ned på han)  , men det begynner å bli sykelig at du påtrenger andre den fetisjen du har. Vi normale folk forholdet oss til fakta og virkeligheten.

Anonymkode: 15322...adc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whiskey hangover
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Nei å ville ha et bra sexliv er ikke overfladisk og man er ikke noe dårlig menneske for det.

For noen så syntes de sexlivet er bra  nok uten penetreringsdelen, men for andre så vil vi faktisk få noe ut av penetreringen også og ikke bare ligge der å vente til det er over og fake så det skal gå fortest mulig så han kan stimulere oss på andre måter igjen siden penis ikke gir oss noe mer enn en halveis god halveis skuffende opplevelse vi lengter etter mer. 

Anonymkode: 15322...adc

Man skal ha en jævlig løs, slapp og ødelagt vagina for å ikke bli tilfredsstilt av en helt normal pikk. Og bare ligge der som en dau potetsekk er jævlig kjipt for menn å knulle. Helt sikkert. Da blir ingen tilfredsstilt, man knuller bare for å sove. Hvor kjipt er ikke det. Glad jeg aldri skal ha unger, om vaginaen faktisk blir så ødelagt, for jeg liker å knulle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en relativt liten tiss, og lurer på om det er et stort problem for dere jenter hvis deres partner har en liten tiss. Ingen jenter jeg har vært med har sagt noe om det, men føler fortsatt en viss skam over den.

Anonymkode: f00a0...048

Siden du ikke kan gjøre noe med det, hvorfor bry seg? Sats heller på andre egenskaper, som en personlighet. Personlighet trumfer penis all day long.

Anonymkode: c1f26...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicathv skrev:

Det er svært få peniser som er direkte stygge. Jeg synes det er noe..majestetisk og tiltrekkende med en hard penis, jeg. Nærbilder av kjønnsorganer er ikke noe særlig tennende, men hvis litt mer av kroppen er inkludert..

Det skrives forresten lesbisk. Å lespe er å ha en talefeil ;)

😂huff😊jaja lesbisk eller ei,jeg klarer ikke se hverken noe majestetisk eller vakkert med en penis, isolert sett er den på kanten til å være vemmelig, men smaken er som baken😊er bare utrolig glad det ikke er meg som har den fysakken hengende mellom bena

Endret av barbent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, barbent skrev:

😂huff😊jaja lesbisk eller ei,jeg klarer ikke se hverken noe majestetisk eller vakkert med en penis, isolert sett er den på kanten til å være vemmelig, men smaken er som baken😊er bare utrolig glad det ikke er meg som har den fysakken hengende mellom bena

Så ekkelt du skriver. Det er trist at du har et slikt forhold til halvparten av menneskehetens mest intime kroppsdel, men du trenger ikke å skrive så stygt fordet.

Tenk også litt på alle de som har komplekser for utseende sitt før du skriver slikt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste store problemet er at du kaller det for 'tissen'.  Det heter penis, evt pikk 😉

Så er det slik at enkelte kvinner vil ha en stor, de fleste vil ha en medium, noen vil ha en mindre og mange bryr seg omtrent ikke. 

Det har noe å si hvordan du bruker den, hva du gjør med fingre og munn, men aller mest hvordan hodet ditt fungerer. 

Der har du den ultimate fasiten. Og den er jeg ganske sikker på at stemmer 😉

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:


Det stemmer ikke , forskning og spørreundersøkelser viser at de fleste kvinner bryr seg. Det er forståelig at du prøver å trøste andre med liten penis siden du har det selv og elsker å engasjere deg i liten penistrådene og si i mot fakta fordi du blir tent på at kvinner engasjerer deg i det (til andre lesere som ikke vet hva jeg snakker om så har Sphere sagt at han registrerte seg her inne for å snakke om små peniser, har lagd en "liten penis"-dagbok i dagbokdelen av forumet og er åpen med sin fetisj om at han blir kåt av at kvinner sier at penisen hans er liten og rakker ned på han)  , men det begynner å bli sykelig at du påtrenger andre den fetisjen du har. Vi normale folk forholdet oss til fakta og virkeligheten.

Anonymkode: 15322...adc

Jo, forskning viser at 60% ikke bryr seg. At det ikke passer inn i din virkelighet, forandrer ikke fakta. Noterer meg at du heller vil diskutere person enn sak, noe som ikke overrasker meg, siden alt du serverer her inne er tynn suppe. Og hadde jeg ville trigget fetisjen min, hadde jeg selvsagt hatt en annen tilnærming enn fakta. Da hadde jeg nok herjet slik som deg i stedet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner bryr seg. Man kan være flink i senga på andre måter. Men har mannen veldig liten tiss vil dette være negativt. 

Det kan jo alle tenke seg til. Om man har et veldig bra forspill og er veldig klar for penetrering. Så er det tynn penis vil man kjenne mindre. Har flere venninner som har valgt å ikke gå videre med et forhold pga penisstørrelse. 

Om man har slike utfordringer burde heller satse på å bli godt kjent med hverandre før sex. Og få en åpen dialog og kan fokusere på løse dette. Ikke alle kvinner bryr seg, men veldig mange. Selvfølgelig er det synd i mannen, det er ikke hans skyld. Men det er sannheten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Whiskey hangover skrev:

Man skal ha en jævlig løs, slapp og ødelagt vagina for å ikke bli tilfredsstilt av en helt normal pikk. Og bare ligge der som en dau potetsekk er jævlig kjipt for menn å knulle. Helt sikkert. Da blir ingen tilfredsstilt, man knuller bare for å sove. Hvor kjipt er ikke det. Glad jeg aldri skal ha unger, om vaginaen faktisk blir så ødelagt, for jeg liker å knulle. 


Denne tråden handler jo om liten pikk, ikke helt normal pikk.

Anonymkode: 15322...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men enig det er bedre å sove enn å knulle en med liten pikk

Anonymkode: 15322...adc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Nicathv skrev:

Så ekkelt du skriver. Det er trist at du har et slikt forhold til halvparten av menneskehetens mest intime kroppsdel, men du trenger ikke å skrive så stygt fordet.

Tenk også litt på alle de som har komplekser for utseende sitt før du skriver slikt.

Kan ikke helt se hvorfor det skulle være trist,er jo ikke akkurat en katastrofe at jeg syns penis er et ekkelt syn.

Visst en mann ikke tåler å høre at jeg ikke liker synet av penis, så har han større problemer en meg 😂

Det er ikke meningen min å såre noen,jeg bare er ærlig om mitt syn på "saken"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 5.6.2018 den 20.46, barbent skrev:

Kan ikke helt se hvorfor det skulle være trist,er jo ikke akkurat en katastrofe at jeg syns penis er et ekkelt syn.

Visst en mann ikke tåler å høre at jeg ikke liker synet av penis, så har han større problemer en meg 😂

Det er ikke meningen min å såre noen,jeg bare er ærlig om mitt syn på "saken"

Bare husk å holde deg langt borte fra menn da. En mann som hadde syntes vaginaen var stygg og ekkel hadde ikke hatt noe å gjøre i senga mi iallefall.

Anonymkode: 2a453...4d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kvinner er større deiligere, så sant de ikke lider av vaginisme. Tykkelse er viktigst. Ferdigsnakka! 

Anonymkode: e4490...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...