Gå til innhold

Liban (22) ble kalt «jævla neger», rundjult og filmet


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Winza
Akkurat nå, MajorasMaske skrev:

Fengsel? Var vel nok med bank.

Han som banket han så klart 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Winza said:

Han som banket han så klart 

Det var vitsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
15 minutter siden, Winza skrev:

https://www.tv2.no/nyheter/9895535/

Jeg blir så jævla forbanna :sinna: Hva faen er det som feiler slike folk?! Fyren burde fått fengsel...

Jeg er så enig med deg. Koker når jeg leser om slik vold. Og hvordan skal 110 timers samfunnsstraff kunne virker preventivt på disse møkkafolka? De hadde en lang strafferamme å ta av - hva var så formildende at det endte med litt samfunnsstraff, tro? 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, chisandra skrev:

Jeg er så enig med deg. Koker når jeg leser om slik vold. Og hvordan skal 110 timers samfunnsstraff kunne virker preventivt på disse møkkafolka? De hadde en lang strafferamme å ta av - hva var så formildende at det endte med litt samfunnsstraff, tro? 😡

Og de forsvarer det med å si at "han er en skoleflink person med en lysende framtid" Ja og det har ikke Liban liksom? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, chisandra said:

Jeg er så enig med deg. Koker når jeg leser om slik vold. Og hvordan skal 110 timers samfunnsstraff kunne virker preventivt på disse møkkafolka? De hadde en lang strafferamme å ta av - hva var så formildende at det endte med litt samfunnsstraff, tro? 😡

Det er da mye bedre at den 19 år gamle gutten bak handlingene får muligheten til å jobbe det godt igjen til nytte for samfunnet istedet for å være passiv bak lås og slå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, MajorasMaske skrev:

Det er da mye bedre at den 19 år gamle gutten bak handlingene får muligheten til å jobbe det godt igjen til nytte for samfunnet istedet for å være passiv bak lås og slå.

Hvilken nytte har det for Liban?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Winza said:

Hvilken nytte har det for Liban?

Samfunnet er til nytte for oss alle, til og med Liban.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Det er da mye bedre at den 19 år gamle gutten bak handlingene får muligheten til å jobbe det godt igjen til nytte for samfunnet istedet for å være passiv bak lås og slå.

Fordi han er hvit. Hadde en neger eller pakkis gjort det hadde det vært en hard pisk. Men man er seg selv og sine nærmest. Så lenge man ikke følger hva Magnus Lagabøte sa om det med «Dømt av sine likemenn" blir resultatet dette. Søppelmann. Skulle fått ett år for å stadfeste eksempel. Finnes ikke bedre bevis enn video. Stakkar neger. Først tar man dem inn, så gir man dem ikke jobb, og så går man løs på dem. Samfunnsvinden til høyre frp regjeringen. Drittmann.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MannOslo1984 said:

Fordi han er hvit. Hadde en neger eller pakkis gjort det hadde det vært en hard pisk. Men man er seg selv og sine nærmest. Så lenge man ikke følger hva Magnus Lagabøte sa om det med «Dømt av sine likemenn" blir resultatet dette. Søppelmann. Skulle fått ett år for å stadfeste eksempel. Finnes ikke bedre bevis enn video. Stakkar neger. Først tar man dem inn, så gir man dem ikke jobb, og så går man løs på dem. Samfunnsvinden til høyre frp regjeringen. Drittmann.

Retten har nok en gang tatt rett beslutning. Det kan være vanskelig å forstå for oss som ikke  er faglærte, men det blir ikke mindre riktig av den grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste ser mildt på saker for de under 20 årene, men i dette tilfellet var det overlagt og grovt. 
Mener han burde endt i fengsel i alle fall 1 år, og de andre som deltok burde også endt i retten. 😡

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Winza skrev:

https://www.tv2.no/nyheter/9895535/

Jeg blir så jævla forbanna :sinna: Hva faen er det som feiler slike folk?! Fyren burde fått fengsel...

Dette er f...n meg ren rasisme og burde straffes mye hardere enn noen usle timer samfunnsstraff! Et par år i fengsel høres mer rettferdig ut pluss at han må henges ut som rasisten han er så fremtidige arbeidsgivere får vite hva slags dritt de er i ferd med å ansette  :sinna:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvordan dommen hadde sett ut jeg, hvis det var Liban som hadde stått for volden og offeret var den hvite jyplingen med skoleevner og "en framtid"...  :sarkasme:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tøytigern skrev:

Lurer på hvordan dommen hadde sett ut jeg, hvis det var Liban som hadde stått for volden og offeret var den hvite jyplingen med skoleevner og "en framtid"...  :sarkasme:

Sannsynligvis ville han fått like idiotisk kort straff.

Det er for ille at man slipper fengsel for uprovosert, grov vold.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
6 timer siden, Drizzt skrev:

Dette er f...n meg ren rasisme og burde straffes mye hardere enn noen usle timer samfunnsstraff! Et par år i fengsel høres mer rettferdig ut pluss at han må henges ut som rasisten han er så fremtidige arbeidsgivere får vite hva slags dritt de er i ferd med å ansette  :sinna:

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
9 timer siden, MajorasMaske skrev:

Samfunnet er til nytte for oss alle, til og med Liban.

Fyren banket opp en person brutalt, samfunnsstraff uten noe fengselstid blir som at han går ustraffet fra det hele... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare trist at sånt. Tenk at det finnes sånne mennesker ennå. Det er faen meg utrolig :(((

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som skjer oppi hue på en person som kan bli så provosert bare av å se en mørkhuda person at han banker ham opp. Han burde ha noen ganske dype samtaler i terapi i tillegg til mer straff.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...