Gå til innhold

Cornelia Grimsmo


Gjest Salt&pepper

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Katten said:

Hvorfor ikke? Jeg liker henne godt, synes hun er veldig inspirerende! 

Enig. Friskt pust blant mange uinspirerende YouTube-kanaler. Kanskje litt mye fokus på kropp, men tar det igjen på sjarmen. Blir spennende å følge videre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Gjest Salt&pepper
På 7.6.2018 den 12.16, O.G. skrev:

Nei takk, hun der blir jeg ikke å følge videre.

Hvorfor ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salt&pepper
På 6.6.2018 den 23.36, Speedmaster skrev:

Enig. Friskt pust blant mange uinspirerende YouTube-kanaler. Kanskje litt mye fokus på kropp, men tar det igjen på sjarmen. Blir spennende å følge videre. 

Enig i det du sier! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salt&pepper

Ser at hun har laget en ny kanal på Youtube sammen med kjæresten sin (artisten bak "Tranquillo" tror jeg?), men den har ikke helt falt meg i samme smak som hennes originale kanal.. Opplever at hun nesten er en annen på person på den kanalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeeeedeeeliiig.

Interessant hvordan enkelte blir så begeistret for bloggere at de må opprette bruker på KG for å fortelle andre om sin nye dille...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Salt&pepper
6 minutter siden, Ardwinna skrev:

Kjeeeedeeeliiig.

Interessant hvordan enkelte blir så begeistret for bloggere at de må opprette bruker på KG for å fortelle andre om sin nye dille...

Hvorfor bruker du tiden din på å lese tråden og kommentere hvis det er så kjedelig? 

Alle kan ikke være interessert i det samme, man trenger ikke vise negativitet over det andre interesser seg for. 

 

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Salt&pepper skrev:

Hvorfor bruker du tiden din på å lese tråden og kommentere hvis det er så kjedelig? 

Alle kan ikke være interessert i det samme, man trenger ikke vise negativitet over det andre interesser seg for. 

 

:) 

Kanskje fordi jeg synes noen blogger er interessante og gikk inn i tråden for å se hvem denne bloggeren var? Jeg viser ikke negativitet over det andre interesserer seg for, jeg kritiserer akkurat denne bloggen.
Hvorfor oppretter du tråd om denne bloggen hvis du ikke tåler at den blir kritisert? Hvis du kun var ute etter positive kommentarer burde du ha opplyst om det i startinnlegget. I tilfelle du var i tvil, så er altså KG et diskusjonsforum, noe som innebærer at man kan ha forskjellige meninger om det som blir tatt opp.

:) <------ En liten smiley for å avvæpne innlegget og vise hvor snill og positiv jeg er.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salt&pepper skrev:

Hvorfor bruker du tiden din på å lese tråden og kommentere hvis det er så kjedelig? 

Alle kan ikke være interessert i det samme, man trenger ikke vise negativitet over det andre interesser seg for. 

 

:) 

*Slettet*

Endret av Ardwinna
Dobbeltpost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salt&pepper
1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Kanskje fordi jeg synes noen blogger er interessante og gikk inn i tråden for å se hvem denne bloggeren var? Jeg viser ikke negativitet over det andre interesserer seg for, jeg kritiserer akkurat denne bloggen.
Hvorfor oppretter du tråd om denne bloggen hvis du ikke tåler at den blir kritisert? Hvis du kun var ute etter positive kommentarer burde du ha opplyst om det i startinnlegget. I tilfelle du var i tvil, så er altså KG et diskusjonsforum, noe som innebærer at man kan ha forskjellige meninger om det som blir tatt opp.

:) <------ En liten smiley for å avvæpne innlegget og vise hvor snill og positiv jeg er.

Selvfølgelig kan man diskutere, det er meningen. Men du sier ikke noe om youtubern (hun er ikke en blogger), men du kommenterer brukeren. Det er noe helt annet. Så diskuter i vei, det er spennende å se andre sine meninger. Men hadde vært fint om du holdt deg til tråden.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salt&pepper skrev:

Selvfølgelig kan man diskutere, det er meningen. Men du sier ikke noe om youtubern (hun er ikke en blogger), men du kommenterer brukeren. Det er noe helt annet.

Jeg skrev hva jeg synes om denne navngitte Youtubekanalen/videobloggen/whatever. Var det ikke det vi skulle? At jeg synes det er sært å opprette en ny bruker bare for å fortelle om en tilfeldig youtuber/videoblogger er også en helt legitim mening. Det gir inntrykk av at det er klikk-sanking. Derfor er det relevant.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for persondebatt og svar til dette.

Edie, adm.

Edit: Ryddet for spekulasjoner. Edie, adm.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun har en veldig anstrengende stemme, knirkete på en måte. Orket ikke se ferdig den filmen på VG om hvorfor hun ikke drikker alkohol pga det. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hørt på podcasten til hun og Anniken Jørgensen som kom ut i dag? Skal høre den etterpå, og er spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2018 den 18.32, Korsihalsen skrev:

Hun er et dårlig forbilde. Vil helst minst mulig skal lese noe om henne.

Er en et dårlig forbilde bare fordi en er slank? Herregud altså.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Katten skrev:

Noen som har hørt på podcasten til hun og Anniken Jørgensen som kom ut i dag? Skal høre den etterpå, og er spent!

ENDA flere «påvirkere» wannabe’podcastere ! 🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Salt&pepper
På 25.6.2018 den 14.59, Katten skrev:

Noen som har hørt på podcasten til hun og Anniken Jørgensen som kom ut i dag? Skal høre den etterpå, og er spent!

Nei, den har jeg ikke hørt. Hva heter den? 

Var den bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salt&pepper
På 25.6.2018 den 9.07, skruf skrev:

Synes hun har en veldig anstrengende stemme, knirkete på en måte. Orket ikke se ferdig den filmen på VG om hvorfor hun ikke drikker alkohol pga det. 

Kan være enig i det med stemmen, men liker det meste av innholdet av det hun poster på Youtube :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2018 den 23.56, Salt&pepper skrev:

Nei, den har jeg ikke hørt. Hva heter den? 

Var den bra? 

Anniken og Cornelia heter den :) Jeg likte første episoden, skulle bare ønske Cornelia snakket litt mer, liker henne best! Den andre episoden hadde veldig dårlig kvalitet dessverre, så den har jeg ikke orket å høre den ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...