Gå til innhold

Ønsker ikke å gjøre det slutt, men ønsker heller ikke fortsette i et monogamt forhold. Hvordan hadde du som jente reagert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vurdert å avslutte mitt nåværende forhold av ulike årsaker, men egentlig ønsker jeg ikke gjøre det slutt. Samtidig savner jeg friheten min og det å kunne utforske bekjentskaper med andre kvinner hvis muligheten skulle by seg. For ordens skyld har jeg aldri vært utro og har heller ingen i kikkerten, men har opplevd interesse som jeg har måtte ignorere eller avvise som seg hør og bør innenfor de rammer vi har satt. 

Hvordan hadde du som kvinne reagert på noe slikt? Kunne det vært aktuelt å fortsette et slikt forhold eller vil det vært ensbetydende med brudd?

 

Anonymkode: 727a7...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vurdert å avslutte mitt nåværende forhold av ulike årsaker, men egentlig ønsker jeg ikke gjøre det slutt. Samtidig savner jeg friheten min og det å kunne utforske bekjentskaper med andre kvinner hvis muligheten skulle by seg. For ordens skyld har jeg aldri vært utro og har heller ingen i kikkerten, men har opplevd interesse som jeg har måtte ignorere eller avvise som seg hør og bør innenfor de rammer vi har satt. 

Hvordan hadde du som kvinne reagert på noe slikt? Kunne det vært aktuelt å fortsette et slikt forhold eller vil det vært ensbetydende med brudd?

 

Anonymkode: 727a7...c9c

I møte med en fyr som vil ha i pose og sekk så kutter jeg ut all kontakt tvert. Slike guttunger vil jeg ikke ha noe med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner mener det er uaktuelt. Om kjæresten din er en av de fleste er umulig for oss å si

Anonymkode: 91d88...beb

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig fra jente til jente, men jeg tror majoriteten ville sagt at det var no-go, og at du måtte gjøre det slutt dersom du vil utforske eller utvikle relasjoner til andre jenter. Dessverre. Selv er jeg jente og lever i et åpent forhold med kjæresten min, og har er fri til å flørte og utvikle relasjoner med andre enn meg, og vi er veldig fornøyd med den ordningen :)

Anonymkode: 4115a...c85

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, O.G. said:

I møte med en fyr som vil ha i pose og sekk så kutter jeg ut all kontakt tvert. Slike guttunger vil jeg ikke ha noe med å gjøre.

Å? Ønsker kjæresten min alt det beste, jeg, ønsker at han skal få nyte alle sider av livet, så lenge det ikke skader noen, selvsagt. Ønsker at han skal få i pose og sekk på alle områder

Anonymkode: 91d88...beb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde hinting til et åpent forhold endt i brudd. Hvis han ikke den villig til å være med bare meg og jobbe for forholdet vårt ved å si hva som eventuelt plager han så vi sammen kan finne en løsning så kan han få være singel. 

Anonymkode: c8234...86d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ilsep

Jeg hadde dumpet deg. Polygami er ikke noe for meg. Ei heller såkalte "åpne forhold".

Du anbefales å spørre deg selv hva du selv ville tenkt om hun kom og sa akkurat dette til deg. Krevde frihet til å knulle rundt og at du bare skulle godta det liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dumpet deg etter andre linje i HI. 

Anonymkode: 3de91...348

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å? Ønsker kjæresten min alt det beste, jeg, ønsker at han skal få nyte alle sider av livet, så lenge det ikke skader noen, selvsagt. Ønsker at han skal få i pose og sekk på alle områder

Anonymkode: 91d88...beb

Du ønsker at han skal være i et forhold med deg samtidig som han puler rundt på andre? Deg om det. Sånn livsstil passer ikke for alle vettu 

Anonymkode: c8234...86d

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å? Ønsker kjæresten min alt det beste, jeg, ønsker at han skal få nyte alle sider av livet, så lenge det ikke skader noen, selvsagt. Ønsker at han skal få i pose og sekk på alle områder

Anonymkode: 91d88...beb

Er bare for deg å være ei veik velg meg, velg meg kjerring, men jeg vil litt mere for meg selv siden jeg fortjener bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sagt «sayonara din storforlangende guttevalp». 

 

Anonymkode: ca87c...9c9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpne forhold i disse tider hvor det er har kommet ukurerbar Gonore. Folk spiller faktisk russisk rulett med helsen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, TS: din plan A er å ha sex med hvilke som helst kvinner du måtte få tilgang til, og skulle ikke du bli så stor suksess som du tror, eller at du gikk lei av disse kvinnene, så skal du da ha som backup en plan B: en fast partner som alltid er der for deg.

Jeg sier som de fleste andre her inne: aksepteres ikke.

P.S. Jeg lurer også på om du ønsker å åpne forholdet deres for henne også - at du gjerne ser at hun "utforsker bekjentskaper" med andre menn. Har du tenkt over dette, TS?

Endret av Ichiko
P.S.
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Du ønsker at han skal være i et forhold med deg samtidig som han puler rundt på andre? Deg om det. Sånn livsstil passer ikke for alle vettu 

Anonymkode: c8234...86d

 

9 minutter siden, O.G. said:

Er bare for deg å være ei veik velg meg, velg meg kjerring, men jeg vil litt mere for meg selv siden jeg fortjener bedre.

Samboeren min puler faktisk ikke hvem som helst selv om han har "lov". Det er faktisk 2 år siden sist, da han ikke er interessert i hvem som helst. Men ja, det er greit for meg at han gjør det, og det er greit for han at jeg gjør det. Kjærligheten oss imellom har ikke blitt mindre av det, tvert imot, vi vet at vi kan stole på hverandre og alltid kommer tilbake til hverandre. At dersom det skulle bli brudd en gang, så er det ikke fordi en av oss pulte noen andre eller forelsket oss, da vil det være av årsaker som har med forholdet oss imellom å gjøre. 

Jeg synes bare det er sexy at han er attraktiv for mange andre kvinner, og at han alltid velger å komme hjem til meg, at jeg er den han velger å bruke hele livet sitt på, selv om han opplever andre mennesker som han vil. Litt sex eller en flørt er ikke nok til at han forlater meg

Anonymkode: 91d88...beb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til AB 91d88...beb: Jeg får inntrykk av at forholdet deres bare er halvåpent, at det er kun han som har sex med andre enn sin faste partner. Hvorfor har ikke du også andre partnere?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes bare det er sexy at han er attraktiv for mange andre kvinner, og at han alltid velger å komme hjem til meg, at jeg er den han velger å bruke hele livet sitt på, selv om han opplever andre mennesker som han vil. Litt sex eller en flørt er ikke nok til at han forlater meg

Anonymkode: 91d88...beb

Jeg synes faktisk det er mer sexy når samboer kommer hjem til meg, selv om fristelsene var aldri så store "der ute". At jeg er den eneste han vil bruke energi på, når alt kommer til alt. Men sånn er vi forskjellige. :Nikke: 

Og om dere er enige om at å kunne ligge med andre skal være et kriterie i deres forhold, er jo det fint for dere. Men det passer ikke for alle.

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde slått opp, bare fordi det ikke er noe jeg ønsker og hadde nok tenkt at sjansen for utroskap eller brudd fra hans side var høy når det er så sterk lyst der. Jeg deler ikke en kjæreste - verken seksuelt eller for flere kjæresteforhold. Tenker at det heller er smartere å gå inn i et forhold hvor det er "åpent" fra første stund, enn å foreslå det etterhvert. Slike forhold er ikke for hvem som helst, så sjansen for at mottakelsen er bra er ikke den største.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ichiko skrev:

Så, TS: din plan A er å ha sex med hvilke som helst kvinner du måtte få tilgang til, og skulle ikke du bli så stor suksess som du tror, eller at du gikk lei av disse kvinnene, så skal du da ha som backup en plan B: en fast partner som alltid er der for deg.

Jeg sier som de fleste andre her inne: aksepteres ikke.

P.S. Jeg lurer også på om du ønsker å åpne forholdet deres for henne også - at du gjerne ser at hun "utforsker bekjentskaper" med andre menn. Har du tenkt over dette, TS?

Hva hvis planen er like mye at jeg ønsker å fortsette å være der for henne? 

Det ville naturligvis gått begge veier.

Jeg ser at mange her reagerer med sinne, men det burde være unødvendig. For min del er dette et oppriktig spørsmål og enn så lenge kun enn tanke som jeg kanskje aldri fullbyrder. Synes folk burde ha mer forståelse for at det finnes mer enn en måte å leve livet sitt på og ikke alltid innenfor rammene samfunnet har definert for oss. 

Anonymkode: 727a7...c9c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, O.G. skrev:

I møte med en fyr som vil ha i pose og sekk så kutter jeg ut all kontakt tvert. Slike guttunger vil jeg ikke ha noe med å gjøre.

Ja, en må være mann for å tåle det strenge regimet man må leve under, når en ikke får gjøre som en vil lengre.

Anonymkode: a307a...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...