Gå til innhold

Januar-Februar 2019


Puffin

Anbefalte innlegg

56 minutter siden, tuppelene skrev:

Hehe.. vi har vel hatt forskjellige leger😉 Bare knøttet kommer i januar blir jeg veldig glad😊

Ja, termindatoen er jo egentlig ikke så viktig, babyen kommer når den er klar uansett 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Juni15 skrev:

Ja, termindatoen er jo egentlig ikke så viktig, babyen kommer når den er klar uansett 😄

Ja😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å jinxe noe nå.... men det kan se ut til at 5 ukers konstant fyllesjukefølelse er over😱😃🤘

To dager på rad nå med fin form,og mer energi😍👏👏👏👏 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TeamWP skrev:

Med fare for å jinxe noe nå.... men det kan se ut til at 5 ukers konstant fyllesjukefølelse er over😱😃🤘

To dager på rad nå med fin form,og mer energi😍👏👏👏👏 

Så godt!!! Satse på at det holder seg sånn da! 😁🤞🏼

Hvor langt er du på vei?

Endret av Monta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Monta skrev:

Så godt!!! Satse på at det holder seg sånn da! 😁🤞🏼

Hvor langt er du på vei?

Jaaa🤞🤞🤞virkelig!

10+2😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har vært plaget med hjertebank? Er det vanlig, eller bør jeg høre med lege? 😮 Hjertebank ut av det blå altså... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaiaermeg skrev:

Noen som har vært plaget med hjertebank? Er det vanlig, eller bør jeg høre med lege? 😮 Hjertebank ut av det blå altså... 

Hadde litt hjertebank når det var så varmt for litt siden. Gikk rolig på gresset bare. Ikke opplevd noe særlig mer av det egentlig. Men har jeg lest om dette på en gravid app mon tro🤔 Er det fordi blodvolumet øker? Kan nok være greit å nevne det for legen uansett tenker jeg. 

I helgen slet jeg veldig mye med at jeg var skikkelig svimmel uten grunn, men det er jo helt vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tuppelene skrev:

Hadde litt hjertebank når det var så varmt for litt siden. Gikk rolig på gresset bare. Ikke opplevd noe særlig mer av det egentlig. Men har jeg lest om dette på en gravid app mon tro🤔 Er det fordi blodvolumet øker? Kan nok være greit å nevne det for legen uansett tenker jeg. 

I helgen slet jeg veldig mye med at jeg var skikkelig svimmel uten grunn, men det er jo helt vanlig. 

 

C283DB25-1DB8-4650-8B4E-22DAA34EDE5B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Monta skrev:

 

C283DB25-1DB8-4650-8B4E-22DAA34EDE5B.jpeg

Haha.. da leste jeg det jo forrige uke 😂 Hmm.. står det noe der om glemsk også?😜 

I dag er vi 11+0😊 Lykkelig for hver uke som går💗

Endret av tuppelene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Azumarill skrev:

11 uker i dag her også, og skal på 1. ordinære svangerskapskontroll :) 

Glemte urinprøve da, det skulle jeg vel kanskje hatt med? Hvis det er nødvendig får jeg presse ut noen dråper hos legen. Er det ellers noe spesielt jeg burde tenke på eller spørre om? Fire år siden sist så har glemt hvordan det var!

Jeg måtte ha med morgenurin, og hun målte at det ikke var protein i den. Glemte det en gang sist jeg var gravid, men det var ikke krise. Vi hadde ingen spørsmål, gikk bare igjennom helsekortet og snakket litt løst og fast. Lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Azumarill skrev:

Takk :) Satser på at det ikke er krise at jeg ikke har med. Kunne jo alltids prøvd å skaffe et prøveglass og tatt prøven nå, men det blir jo uansett ikke morgenurin så da er det sikkert like greit å vente. Blir litt stas å få helsekort igjen, da :)

Ja😊 og nå er helsekortet blått og ikke grønt😉 er visst nytt fra i år. Litt forskjell på dem men ikke så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Azumarill skrev:

11 uker i dag her også, og skal på 1. ordinære svangerskapskontroll :) 

Glemte urinprøve da, det skulle jeg vel kanskje hatt med? Hvis det er nødvendig får jeg presse ut noen dråper hos legen. Er det ellers noe spesielt jeg burde tenke på eller spørre om? Fire år siden sist så har glemt hvordan det var!

Oh lykke til 😊så gøøy! Gleder meg til min tur på mandag,endelig "skjer" det noe liksom😆 kanskje du sier fra her hvis du skulle hatt med morgenurin? Husker ikkeno fra 13 år siden her😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tuppelene skrev:

Hadde litt hjertebank når det var så varmt for litt siden. Gikk rolig på gresset bare. Ikke opplevd noe særlig mer av det egentlig. Men har jeg lest om dette på en gravid app mon tro🤔 Er det fordi blodvolumet øker? Kan nok være greit å nevne det for legen uansett tenker jeg. 

I helgen slet jeg veldig mye med at jeg var skikkelig svimmel uten grunn, men det er jo helt vanlig. 

Hmm, ja det var noe i den gaten jeg tenkte... blodvolumet øker/kroppen får mer å gjøre? Ja, tenker å nevne det for legen, men skal ikke dit før om ca to uker 😮 

 

4 timer siden, Monta skrev:

 

C283DB25-1DB8-4650-8B4E-22DAA34EDE5B.jpeg

Hmm, ja det kan kanskje være noe slik? Men jeg er jo bare i uke 5 (4+2), derfor jeg synes det var så rart 😮 Hvilken app er dette forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, tuppelene skrev:

Appen heter Preglife😊

Aah, den har jeg! Men ser visst annerledes ut på Android og iPhone 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Kaiaermeg said:

Aah, den har jeg! Men ser visst annerledes ut på Android og iPhone 😊

Den har blitt oppgradert nettopp! Den så helt annerledes ut da jeg lastet den ned. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sånn at etter 12 uker er det mye tryggere, sant. Mener man da uke 12, eller 12+0 (altså uke 13). Flisespikkeri, men ja 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...