Gå til innhold
Puffin

Januar-Februar 2019

Anbefalte innlegg

Juni15
56 minutter siden, tuppelene skrev:

Hehe.. vi har vel hatt forskjellige leger😉 Bare knøttet kommer i januar blir jeg veldig glad😊

Ja, termindatoen er jo egentlig ikke så viktig, babyen kommer når den er klar uansett 😄

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

tuppelene
9 minutter siden, Juni15 skrev:

Ja, termindatoen er jo egentlig ikke så viktig, babyen kommer når den er klar uansett 😄

Ja😍

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
TeamWP

Med fare for å jinxe noe nå.... men det kan se ut til at 5 ukers konstant fyllesjukefølelse er over😱😃🤘

To dager på rad nå med fin form,og mer energi😍👏👏👏👏 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Monta
1 time siden, TeamWP skrev:

Med fare for å jinxe noe nå.... men det kan se ut til at 5 ukers konstant fyllesjukefølelse er over😱😃🤘

To dager på rad nå med fin form,og mer energi😍👏👏👏👏 

Så godt!!! Satse på at det holder seg sånn da! 😁🤞🏼

Hvor langt er du på vei?

Endret av Monta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
TeamWP
30 minutter siden, Monta skrev:

Så godt!!! Satse på at det holder seg sånn da! 😁🤞🏼

Hvor langt er du på vei?

Jaaa🤞🤞🤞virkelig!

10+2😁

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Kaiaermeg

Noen som har vært plaget med hjertebank? Er det vanlig, eller bør jeg høre med lege? 😮 Hjertebank ut av det blå altså... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuppelene
1 time siden, Kaiaermeg skrev:

Noen som har vært plaget med hjertebank? Er det vanlig, eller bør jeg høre med lege? 😮 Hjertebank ut av det blå altså... 

Hadde litt hjertebank når det var så varmt for litt siden. Gikk rolig på gresset bare. Ikke opplevd noe særlig mer av det egentlig. Men har jeg lest om dette på en gravid app mon tro🤔 Er det fordi blodvolumet øker? Kan nok være greit å nevne det for legen uansett tenker jeg. 

I helgen slet jeg veldig mye med at jeg var skikkelig svimmel uten grunn, men det er jo helt vanlig. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Monta
2 minutter siden, tuppelene skrev:

Hadde litt hjertebank når det var så varmt for litt siden. Gikk rolig på gresset bare. Ikke opplevd noe særlig mer av det egentlig. Men har jeg lest om dette på en gravid app mon tro🤔 Er det fordi blodvolumet øker? Kan nok være greit å nevne det for legen uansett tenker jeg. 

I helgen slet jeg veldig mye med at jeg var skikkelig svimmel uten grunn, men det er jo helt vanlig. 

C283DB25-1DB8-4650-8B4E-22DAA34EDE5B.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuppelene
17 minutter siden, Monta skrev:

C283DB25-1DB8-4650-8B4E-22DAA34EDE5B.jpeg

Haha.. da leste jeg det jo forrige uke 😂 Hmm.. står det noe der om glemsk også?😜 

I dag er vi 11+0😊 Lykkelig for hver uke som går💗

Endret av tuppelene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azumarill

11 uker i dag her også, og skal på 1. ordinære svangerskapskontroll :) 

Glemte urinprøve da, det skulle jeg vel kanskje hatt med? Hvis det er nødvendig får jeg presse ut noen dråper hos legen. Er det ellers noe spesielt jeg burde tenke på eller spørre om? Fire år siden sist så har glemt hvordan det var!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuppelene
3 minutter siden, Azumarill skrev:

11 uker i dag her også, og skal på 1. ordinære svangerskapskontroll :) 

Glemte urinprøve da, det skulle jeg vel kanskje hatt med? Hvis det er nødvendig får jeg presse ut noen dråper hos legen. Er det ellers noe spesielt jeg burde tenke på eller spørre om? Fire år siden sist så har glemt hvordan det var!

Jeg måtte ha med morgenurin, og hun målte at det ikke var protein i den. Glemte det en gang sist jeg var gravid, men det var ikke krise. Vi hadde ingen spørsmål, gikk bare igjennom helsekortet og snakket litt løst og fast. Lykke til😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her