Gå til innhold

Januar-Februar 2019


Puffin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Azumarill skrev:

Kanskje noen til og med har født? :) I termingruppene jeg er med i på FB har det iallefall poppet ut unger jevnt og trutt de siste ukene. Vi har vel ikke noen terminliste her inne, så vet ikke hvem som i teorien er først, jeg krysser iallefall både fingre og bein for at det tidligst skjer 01.01.19 for min del! 

De gruppene jeg er medlem i og har det nå blitt født en del! Ser at fler og er utålmodig, mens her skal det kjøpes igjen til over nyttår🙈😂

Termin 15.01 her, men har tydelige tegn på morkaka at han ikke kommer til å gå til termin og at det det kan skje når som helst 😱

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri før vært gravid så lenge som nå^^

38+4 idag,i forrige svangerskap hadde jeg vært mamma i 2 dager da😋

Underlig om lille ikke kommer snart,jegblir sakte men sikkert gæren av null søvn,alle plagene og vondtene.

Legen mente vi kom til å ses igjen neste kontroll 4.jan...skula på han bare og tenkte DÉT gåkke an😋men det er vel lite JEG styrer😁

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! 36+5 i dag, mye kynnere og til tider maserier. Er såååååå lei, men glad for at vi tipper nyttår nå, at jeg om 2 dager er 37 uker og at hun bare kan komme snart. Vil ha kroppen tilbake 😩🙏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt Nytt År alle🎉

Jeg har hatt vondt og vært tung og sliten og sovet dårlig så lenge nå at selv dét har blitt en vane🤭 nå er jeg bare klar som ett egg for nytt år,nye muligheter og til å se og holde babyen min😍lurer så på hvem denne lille gutten er,og hvordan han ser ut,og hvilke av klærne jeg har pakket i bagen som kommer til å passe,og...åhh det er så mye jeg lurer på😆 

Men ja...gleder meg også til å kunne ligge på ryggen...spise salami... og puste fritt😃🎉🎉🎉

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26/12 kom min lille jente til verden, i uke 35+5 💕 ble igangsatt 25/12 pga svangerskapsforgiftning. Fikk verdens beste julegave ❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym922 skrev:

26/12 kom min lille jente til verden, i uke 35+5 💕 ble igangsatt 25/12 pga svangerskapsforgiftning. Fikk verdens beste julegave ❤️

Gratulerer så mye 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym922 skrev:

26/12 kom min lille jente til verden, i uke 35+5 💕 ble igangsatt 25/12 pga svangerskapsforgiftning. Fikk verdens beste julegave ❤️

Gratulerer så mye💕 håper alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år alle! Er 38+5 idag og i morgen kan frøkna bare komme😉 men det går nok ei stund til tenker jeg.

@TeamWP jeg vil også ligge på ryggen! Hofta verker dagen lang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym922 skrev:

26/12 kom min lille jente til verden, i uke 35+5 💕 ble igangsatt 25/12 pga svangerskapsforgiftning. Fikk verdens beste julegave ❤️

Gratulerer💖håper alt er bra med begge nå1🙌💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har skrevet her inne, men har fulgt tråden 😊

Her ble det desverre 2018 baby like før jul, født 33+1. Ikke overraskende siden storesøster også er prematur, fikk gått nesten en måned lengre enn sist da. Men hadde så store håp om 2019, nå må hun jo begynne på skolen ett år før... 

Håper alle andre klarer å vente til over klokka 24 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Labyrint skrev:

Tror ikke jeg har skrevet her inne, men har fulgt tråden 😊

Her ble det desverre 2018 baby like før jul, født 33+1. Ikke overraskende siden storesøster også er prematur, fikk gått nesten en måned lengre enn sist da. Men hadde så store håp om 2019, nå må hun jo begynne på skolen ett år før... 

Håper alle andre klarer å vente til over klokka 24 😀

Hvordan er helsa til babyen da? Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gasellen skrev:

Hvordan er helsa til babyen da? Gratulerer!

Takk 😊

Ti dager med pustestøtte, første 3 med oksygen. Sonde, spiser ingenting selv enda. Men sterk og fin, trenger bare vokse seg stor og sterk. Mange premature som får senskader da.... og med to premature så får en bare krysse fingrene for at vi slipper unna det....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med dere her inne? Gratulerer til dere som har fått! Jeg har termin om 2 uker og merker det kribler i magen. Dette er mitt første barn og jeg kjenner en energi og glede i kroppen som jeg aldri har kjent på før. Selv om jeg vet at det blir tøft så er jeg så spent og nyskjerrig og gleder meg bare sånn til fødsel og det å få treffe han. Hvis jeg ennå går gravid om 3 uker er kanskje ikke entusiasmen like høy 😅

Flere som kjenner på slike positive følelser trass i alle smerter og ubehaget ved å gå høygravid? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gleder meg helt enormt mye! Så spent på hvordan lillebror ser ut😍og kan ikke vente med å ha han i armene og kose og nusse på ham💙gledet meg med første og,men da visste jeg ikke hvor fantastisk det var å få baby,så gleder meg mer nå. 

Selv om jeg er tung som f i kroppen og dårlig til sinns pga drittlei og uten faren så klarer jeg heldigvis glede meg😀👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 32+6 nå, korrigert termin fra slutten av feb til 1. mars. 

Jeg er ikke lei i den forstand at jeg vil bli ferdig med svangerskapet, men jeg er vanvittig sliten. Sover ekstremt dårlig, og det tar veldig på - men jeg håper virkelig at mini blir i magen til det nærmer seg termin ❤️ Jeg gleder meg veldig, men sliter litt med å kjenne på dette pga søvnen og at jeg er sliten generelt. Gleder meg ekstremt mye til fødselsperm om 5 uker, og håper at jeg får i hvert fall 1 uke "fri" før hun kommer ❤️ Det trenger jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...