Gå til innhold

Bygdefest - Skjenka onkel drita, pulte den unge importkona hans.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså.... Onkel, han var gift med tanta mi. De ble skilt for flere år siden. Siden fikk han seg ei 18 år yngre importbrud fra Ukraina. Bare 5 år eldre enn meg. 

Jeg orker ikke skrive ei halv A4-side om forholdet deres, men nå er han en gammel gubbe med flintis, ølmage og en "halvslapp" en. Hun er en fyrrig dame i sin beste alder (43), kåt og frustrert. Vi har i det siste hatt en halvflørtende undertone.                                                                                        I Gårkveld var det fest "på lokalet" her, etterfulgt av et fuktigt nach her i nærheten. Jeg pratet med henne, trøstet henne og begynte å legge skumle planer. Passet på skjenke ham godt, alltid brennevin. Passet på å tømme ut mitt eget glass i smug.                                                                  Hun er sexy og feminin, duftet deilig parfyme. Smugtilnærmelsene mine ble stadig flere, å hun protesterte ikke. Vi passet på å sitte "tilfeldigvis" ved siden av hverandre. Samtidigt måtte vi passe på at ingen skjønte noe. Uutholdelig hissende.

Skal ikke skrive noen sexnovelle her, men jeg hjalp henne med å få støttet ham hjem å få ham i seng. Sov sin dype fyllesøvn på sofaen i stua, mens vi gikk opp på soverommet en tur hehe.

Anonymkode: ec722...f70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriver du en novell?

Anonymkode: 4a60f...5da

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei? Og hva vil du med dette innlegget?

Anonymkode: f9b7f...b5e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oj. 

Anonymkode: b2f0d...62b

Simpsons?

Anonymkode: 4a60f...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei? Og hva vil du med dette innlegget?

Anonymkode: f9b7f...b5e

Hehe…. måtte bare få det ut et sted …… anonymt       :fnise:

Anonymkode: ec722...f70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså.... Onkel, han var gift med tanta mi. De ble skilt for flere år siden. Siden fikk han seg ei 18 år yngre importbrud fra Ukraina. Bare 5 år eldre enn meg. 

Jeg orker ikke skrive ei halv A4-side om forholdet deres, men nå er han en gammel gubbe med flintis, ølmage og en "halvslapp" en. Hun er en fyrrig dame i sin beste alder (43), kåt og frustrert. Vi har i det siste hatt en halvflørtende undertone.                                                                                        I Gårkveld var det fest "på lokalet" her, etterfulgt av et fuktigt nach her i nærheten. Jeg pratet med henne, trøstet henne og begynte å legge skumle planer. Passet på skjenke ham godt, alltid brennevin. Passet på å tømme ut mitt eget glass i smug.                                                                  Hun er sexy og feminin, duftet deilig parfyme. Smugtilnærmelsene mine ble stadig flere, å hun protesterte ikke. Vi passet på å sitte "tilfeldigvis" ved siden av hverandre. Samtidigt måtte vi passe på at ingen skjønte noe. Uutholdelig hissende.

Skal ikke skrive noen sexnovelle her, men jeg hjalp henne med å få støttet ham hjem å få ham i seng. Sov sin dype fyllesøvn på sofaen i stua, mens vi gikk opp på soverommet en tur hehe.

Anonymkode: ec722...f70

Lavmål. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Einstein, hva når onkelen din leser dette? Da kan det hende det ikke blir så gøy for deg!

Anonymkode: 8b4d9...753

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei Einstein, hva når onkelen din leser dette? Da kan det hende det ikke blir så gøy for deg!

Anonymkode: 8b4d9...753

Du mener "hvis".

Anonymkode: 9d854...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei Einstein, hva når onkelen din leser dette? Da kan det hende det ikke blir så gøy for deg!

Anonymkode: 8b4d9...753

Hehe ……  Den sjansen er så mikroskopisk at den tar jeg faktisk.

Anonymkode: ec722...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, når! Mange leser kvinneguiden, også menn. Her er det gitt mye info om tid, alder på begge moroklumpene og en smigrende beskrivelse av onkelens utseende.  Så han kjenner seg nok igjen!

Anonymkode: 8b4d9...753

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når damer velger seg gamle menn i 60 åra....

Anonymkode: 73340...f26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant....livet Mitt gir mye mer mening nå. 

Anonymkode: 7dc20...ccf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ellers da? Hva driver du med for å få disse varme dagene til å gå?

Anonymkode: 2797b...2df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skriver du en novell?

Anonymkode: 4a60f...5da

Hvis du gidder å lese mitt siste avsnitt, så ser du at det er nettopp det jeg ikke gjør.

Anonymkode: ec722...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du gidder å lese mitt siste avsnitt, så ser du at det er nettopp det jeg ikke gjør.

Anonymkode: ec722...f70

(Facepalm)

Anonymkode: 4a60f...5da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du gidder å lese mitt siste avsnitt, så ser du at det er nettopp det jeg ikke gjør.

Anonymkode: ec722...f70

i tillegg til null moral er du visst ikke den skarpeste kniven i skuffen.

Anonymkode: 1a62a...5bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...