Gå til innhold

Hvilke sykehus ved IVF?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Til dere som har vert eller er i gang med prøverørs prosessen... Hvilke sykehus brukte dere og vil dere anbefale det? Jeg og mannen min skal snart sende en søknad, men er veldig i tvil hvilke sykehus vi skal søke til... Er villig til å dra et stykke bare jeg blir behandlet ordentlig. (dere skjønner sikkert hva jeg mener) Noen meninger eller anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale St.Olavs i Trondheim.

Supre folk som jobber der, og så godt som ingen ventetid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMNIA i Oslo.

Veldig fornøyd. Suverent bra oppfølging, og hyggelig personale.

p.s dette er en privat klinikk så du må betale for behandlingen selv, får kun refundert medisiner over 15.000 av staten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale St.Olavs i Trondheim.

Supre folk som jobber der, og så godt som ingen ventetid...

Skriver under på denne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cinzia, ikke innlogget

Vi skal til Trondheim, og har hørt mye bra om opplegget der. Vurderte imidlertid Porsgrunn også, fordi legen vår anbefalte dem (men der er ventetiden noe lengre, og vi er veeeeldig utålmodige :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er/har vært på Rikshospitalet,og er veldig fornøyd der. Det var dog litt lang vente tid. Men de er veldig flinke der synes jeg. Kjempe pluss for at de fryser ned evt ekstra egg. Det gjør de jo ikke over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan på det varmeste anbefale Fertilitets Klinikken i Porsgrunn. Jeg jobber som refleksolog, med barnløshet som spesialfelt, og er daglig i kontakt med jenter som er til behandling i Porsgrunn.

De får god behandling, med dyktige og hyggelige leger, sykepleierne er også svært imøtekommende og trivelige. Og sist men ikke minst, resultatene har ligget noe over landsgjennomsnittet ;-))

Tror ventetiden er ca 6 mnd. for samtale, og da bruker det å gå raskt for å sette igang med forsøk.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale St.Olavs i Trondheim.

Supre folk som jobber der, og så godt som ingen ventetid...

Jeg kan bekrefte at de lager flotte babyer der. :wink: Er kjempe fornøyd med dem

Har også bare hørt positive ting om Porsgrunn.

Eventuelle søskenforsøk til lille gullet blir sansyneligvis gjort der, for da slipper vi å reise så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Jeg vil anbefale St.Olavs i Trondheim.

Supre folk som jobber der, og så godt som ingen ventetid...

:enig_animasjon: Vi har vært på St.Olavs i Trondheim, og er kjempeførnøyd med måten vi ble behandlet på og mottatt. Alle som jobber der er kjempehyggelige :P

Kan anbefales på det varmeste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...