Gå til innhold

Litt overvektig date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 14.6.2018 den 2.19, wintergirl skrev:

Hvorfor kan ikke du skaffe deg hjelp egentlig?

Har ikke behov for hjelp.

På 14.6.2018 den 8.32, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, og mener at man må like utseende til partneren sin. Jeg har ingen fin kropp, men jeg liker best høye, slanke menn. Kunne aldri blitt sammen med en overvektig mann. 

Anonymkode: 5cd89...091

Da er vi to. Jeg forventer at partneren trenger og holder seg i form. Derfor gir jeg tips om trening/kosthold.

Anonymkode: 2e056...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg datet ei overvektig dame i helga, veldig hyggelig men er usikker på om jeg klarer å se forbi overvekten. Jeg sier til meg selv, "prøv prøv", men vet ikke om jeg klarer det.

Anonymkode: b0855...778

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Og det er heller ikke relevant i denne settingen. Hun ser overvektig ut og det er nok. 

Anonymkode: 2e056...433

Jo, relevant er det så absolutt!!!!! 

Anonymkode: 7b45b...3d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, relevant er det så absolutt!!!!! 

Anonymkode: 7b45b...3d3

Kan ikke ts selv få bestemme hva som er relevant for ham? Han sier hun ser overvektig ut. Det får holde.

Anonymkode: d2d90...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg datet ei overvektig dame i helga, veldig hyggelig men er usikker på om jeg klarer å se forbi overvekten. Jeg sier til meg selv, "prøv prøv", men vet ikke om jeg klarer det.

Anonymkode: b0855...778

Det er slik det var med henne også. Overvekt er rett og slett turn-off! 

Anonymkode: 2e056...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke ts selv få bestemme hva som er relevant for ham? Han sier hun ser overvektig ut. Det får holde.

Anonymkode: d2d90...956

Takk! Håper hun ikke spør mer nå..

Anonymkode: 2e056...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her.

Det ble med den andre daten. Hun var ikke interessert i å ta imot råd, ville heller gjøre det på sin måte og i sitt tempo. Synd for henne; hun går glipp av noe bra og jeg tror ikke hun klarer å slanke seg på egenhånd. Da hadde hun gjort det for lengst.

Anonymkode: 2e056...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Det ble med den andre daten. Hun var ikke interessert i å ta imot råd, ville heller gjøre det på sin måte og i sitt tempo. Synd for henne; hun går glipp av noe bra og jeg tror ikke hun klarer å slanke seg på egenhånd. Da hadde hun gjort det for lengst.

Anonymkode: 2e056...433

Kanskje hun møter en annen fin mann som inspirerer henne bedre enn du gjør. Du vet aldri nemlig. Virker altfor høy på deg selv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Det ble med den andre daten. Hun var ikke interessert i å ta imot råd, ville heller gjøre det på sin måte og i sitt tempo. Synd for henne; hun går glipp av noe bra og jeg tror ikke hun klarer å slanke seg på egenhånd. Da hadde hun gjort det for lengst.

Anonymkode: 2e056...433

Total skivebom hvis du tror noen gidder å ta i mot råd om livsstilen sin andre gangen en treffer de. Bra for hennes del det ikke blir noe mer. Hun fortjener mye bedre enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Det ble med den andre daten. Hun var ikke interessert i å ta imot råd, ville heller gjøre det på sin måte og i sitt tempo. Synd for henne; hun går glipp av noe bra og jeg tror ikke hun klarer å slanke seg på egenhånd. Da hadde hun gjort det for lengst.

Anonymkode: 2e056...433

Dersom man begynner å gi "råd" om trening/kosthold på date, eller noe annet man mener daten bør gjøre for den saks skyld, så er det ikke så rart at det ikke blir flere treff. Når man allerede på andre date fremstår som om man forsøker å påvirke date'n til å endre noe i livet sitt, så fremstår man som belærende og arrogant, og det er ingen med selvrespekten i behold som godtar det. 

Det er selvsagt ikke noe galt i å trene/spise sunt i seg selv, men motivasjonen for det må komme innenfra, ikke fra en man nettopp har begynt å date. 

Anonymkode: f660c...b9a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Det ble med den andre daten. Hun var ikke interessert i å ta imot råd, ville heller gjøre det på sin måte og i sitt tempo. Synd for henne; hun går glipp av noe bra og jeg tror ikke hun klarer å slanke seg på egenhånd. Da hadde hun gjort det for lengst.

Anonymkode: 2e056...433

Er du helt på fjelltur eller? Du kan ikke si sånt til noen som ikke har bedt om det.

 

Anonymkode: a7fe8...2cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La dama få en sjangse!!! Alt går jo baaare på utseende..kjemi er viktigere!!

Anonymkode: 6367d...afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La dama få en sjangse!!! Alt går jo baaare på utseende..kjemi er viktigere!!

Anonymkode: 6367d...afb

Denne dama har garantert en lysere fremtid foran seg når hun nå ikke har TS hengende over seg som maser om at hun er overvektig og at hun må trene som han sier og spise det han mener hun skal spise. 

På en måte er det fint at du avslører deg allerede i første date, TS, for da er det ikke vanskelig å gå videre. 

Anonymkode: 7ddaf...e52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg datet ei overvektig dame i helga, veldig hyggelig men er usikker på om jeg klarer å se forbi overvekten. Jeg sier til meg selv, "prøv prøv", men vet ikke om jeg klarer det.

Anonymkode: b0855...778

Det er jo bare dårlig gjort overfor dama om du skal prøve noe du ikke takler. Si heller at du ikke ønsker å fortsette å date - og så trenger du ikke si noenting om at det er pga overvekten. 

Det ER helt fair å ikke like overvektige mennesker, men la vær å date dem da. 

Anonymkode: 7ddaf...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra for henne at det bare ble to dater og at dere ikke hadde sex. Du kunne sikkert ha ødelagt mye for henne med ditt syn.

Du har lov til å ikke syns overvektige er aktraktive og ikke vil dage de. Men du har ingen rett til å gjøre dem usikre eller føle seg mindre verdt. 

Og du burde ikke satse på en dame som har noe ekstra kg også som kanskje går ned i vekt pga deg. For du blir å være en vanskelig person å få barn med hvis hun er uheldig og går mye opp i vekt.

 

Kanskje finne deg ei dame som er naturlig tynn, og som er like overfladisk som deg selv. Så får du håpe hun syns du er en catch da.

Anonymkode: c353f...09e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2018 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Overfladisk? Jeg er bare ærlig. Hva er galt med det?

Jeg sa ja for å gi henne en ny sjanse til å overbevise meg. Det er ikke sikkert det er så ofte hun får dra på date.

Jeg er ute etter et forhold. Utseendet betyr like mye - hvis ikke mer enn personligheten. Kanskje vi ender opp med å ha sex, kanskje ikke..

Hvorfor er det blåst? Det er flere av mine kamerater som drar på flere dater med en dame selv om de ikke er kjempe interessert.

Jeg møter henne til helgen og hvis det ikke blir noe av får jeg iallefall vært ute å spist.

Anonymkode: 2e056...433

Ærlig? Grunnen til at folk her inne sier at menn som deg får dem til å miste troen på kjærligheten er jo ikke at du har preferanser.  La meg repetere det siden du ikke har skjønt det: NÅR DU ER PÅ DATE OG IKKE SYNES VEDKOMMENDE ER FYSISK TILTREKKENDE, IKKE GI DEM INNTRYKKET AV AT DU VIL MØTE DEM IGJEN. 

Anonymkode: c4964...8c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nok av menn som tenner på overvektige damer og har BBW fetish. Jeg håper daten til ts finner seg en sånn en, også kan ts heller date en barbie/trofe som han ønsker seg. 

Anonymkode: f6c2a...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvektige er en klump med fett for mange, de klarer ikke se mennesket bak. Og da er det bedre å la være. De med fatfetish har gode dager, mange tykke er på stranden. Like barn leker best.

Endret av A_nanas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...