Gå til innhold

Litt overvektig date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merkelig at preferanse når det gjelder vekt skal være så mye verre enn preferanse når det gjelder høyde. Just saying. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må være en ærlig sak om du synes hun var for tykk eller for stille, (men du har brukt overvekt i overskriften da). Bare ikke gi henne falske forhåpninger - det er verre gjort.

Anonymkode: f6c2a...4ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: om hun er 10-5 kilo overvektig er hun jo ikke stor..? 

Eller er hun 5-10kg for mye for din smak, med andre ord: går hun ned 5-10 kg er hun ikke slank, men nærmere en normalvekt..? 

Jeg er kvinne og legger lett på meg om jeg ikke passer på. Har jeg vært singel, ikke hatt sex på en stund osv, så vil jeg fort veie litt for mye. 

Jeg tenker at de som er 10-20kg kan lett gå ned litt når de først blir forelska og mer opptatt av sex og egen kropp (snakker av erfaring) men er man under 10kg overvektig tenker jeg at det kanskje er det «lille ekstra» den personen må tolerere å leve med. 

Anonymkode: 7244c...721

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, O.G. skrev:

Du er singel fordi du ikke har draget på attraktive damer. Den der damen med noen kilo for mye er ditt nivå.

Nei. Hun er OVER hans nivå. 

Olivenolje tråd. Kaffe tråd. Går ikke ned i vekt tråd. Mislykket vennskap tråd osv osv osv. Ergo. Hun er milevis over hans nivå.

Anonymkode: 48d6f...521

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overfladisk? Jeg er bare ærlig. Hva er galt med det?

Jeg sa ja for å gi henne en ny sjanse til å overbevise meg. Det er ikke sikkert det er så ofte hun får dra på date.

Jeg er ute etter et forhold. Utseendet betyr like mye - hvis ikke mer enn personligheten. Kanskje vi ender opp med å ha sex, kanskje ikke..

Hvorfor er det blåst? Det er flere av mine kamerater som drar på flere dater med en dame selv om de ikke er kjempe interessert.

Jeg møter henne til helgen og hvis det ikke blir noe av får jeg iallefall vært ute å spist.

Anonymkode: 2e056...433

Det er ikke noe galt i å være ærlig. Men det er fullt mulig å være ærlig uten å bli slem. Og du var jo ikke ærlig med dama, da du sa ja til å møte henne igjen når du egentlig ikke vil ha henne. 

Jeg håper for denne damens skyld at du ikke er like slem som du virker i denne tråden her. Det ER helt greit å ha preferanser og ikke like overvektige damer, men da må du være ærlig og si til damen at du ikke føler for å fortsette å date. Og du trenger IKKE si at det har med vekta å gjøre. 

Anonymkode: 71ea1...ae0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe galt i å være ærlig. Men det er fullt mulig å være ærlig uten å bli slem. Og du var jo ikke ærlig med dama, da du sa ja til å møte henne igjen når du egentlig ikke vil ha henne. 

Jeg håper for denne damens skyld at du ikke er like slem som du virker i denne tråden her. Det ER helt greit å ha preferanser og ikke like overvektige damer, men da må du være ærlig og si til damen at du ikke føler for å fortsette å date. Og du trenger IKKE si at det har med vekta å gjøre. 

Anonymkode: 71ea1...ae0

Spiller vel ingen rolle? Ts. Er et null, en taper! 

Anonymkode: aa7c2...d7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si hva du vil, men du er ingen catch (virker det som iallefall). Man skal tenne på personen, ikke bare utseende. Hva gjør man når kona som har risikert livet i en fødsel, havner opp med store mengder overflødig hud og mageskader etter fødsel da? Man dumper da ikke noen pga noe sånt, 10 kg ekstra er ikke nok for en normal person til å slutte å tenne på noen man ellers passer ilag med. Hva gjør man når kona eldres natulig da? Jeg hadde aldri gått fra kona om hun så ble forvandlet til en potet - det er jo ikke det som er viktig. Du virker svært overfladisk. 

 

Du burde enten holde deg til dating, og ikke noe seriøst - eller ha andre krav enn vekt (forståelig om 20 kg for mye er dealbreaker ved første date, og noe du ikke ønsker i forhold), men 10 kg ekstra er ikke mye - og ikke nok til å ødelegge et forhold. Normalt å gå opp og ned 5-10 kg iløpet av livet. Hvor gammel er du? Har noen noensinne vært sammen med deg lenger enn noen år? Har du noensinne blitt elsket? Bare spør. Viktigere å være pen på innsiden, enn utsiden. 

Anonymkode: c667f...77a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spiller vel ingen rolle? Ts. Er et null, en taper! 

Anonymkode: aa7c2...d7f

Hva er det som ikke spiller noen rolle?

Anonymkode: 71ea1...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Sphere skrev:

Merkelig at preferanse når det gjelder vekt skal være så mye verre enn preferanse når det gjelder høyde. Just saying. 

vi er ikke dumme kun fordi vi er menn, slutt å sammenlign så forskjellige ting. Normalt at vekt kan endres, og etter barn er det normalt at kroppen tar skade - ergo; å sette krav til noe som så "Lett" kan endres av natulige ting er ikke det samme som å se etter noen som er høye/lave, det kan jo vartfall ikke endres. 

Anonymkode: c667f...77a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Lalala123 skrev:

Vennen? 😅

Tråden handler om at han datet en som hadde noen kg for mye. Utifra din kommentar så ser jeg ikke at jeg kunne ha misforstått kommentaren din så veldig med å tolke det som at han skal skamme seg for å være overflatisk pga han syntes hun hadde noen kg formye.Derav min kommentar at man har forskjellige preferanser...

Da tolka du feil, som jeg må forklare deg nå for tredje gang.

Anonymkode: 54505...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da tolka du feil, som jeg må forklare deg nå for tredje gang.

Anonymkode: 54505...64a

Var ikke så vanskelig å skjønne det du..jeg har bare forklart hvorfor jeg svarte som jeg gjorde 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vi er ikke dumme kun fordi vi er menn, slutt å sammenlign så forskjellige ting. Normalt at vekt kan endres, og etter barn er det normalt at kroppen tar skade - ergo; å sette krav til noe som så "Lett" kan endres av natulige ting er ikke det samme som å se etter noen som er høye/lave, det kan jo vartfall ikke endres. 

Anonymkode: c667f...77a

Vi har alle forskjellige preferanser, og jeg synes det blir teit å legimitere en preferanse framfor en annen. Hvorfor er man mer overfladisk om man reagerer på vekt og ikke høyde? Fordi det er enklere å gjøre noe med? Det er sikkert kjempeenkelt å forklare vedkommende ettersom man blir bedre kjent at hun må ned i vekt for å møte hans preferanser. Ikke lett å få til livsstilsendring sånn uten videre heller. Hvorfor ikke bare godta at noen har høydepreferanser og andre vektpreferanser? Selv synes jeg begge deler egentlig er like teite, dersom det klaffer skikkelig med personen uansett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud altså!

Det er akkurat sånne overfladiske menn som deg som gjør at jeg har mista troa på kjærlighet. Skam deg, seriøst! 🤮 

Anonymkode: 54505...64a

Slapp av, vi er ikke alle idioter...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har litt overvekt å si, Ts? Det som virkelig betyr noe er jo om hun rydder ut av oppvaskmaskinen din når hun er på besøk.

Anonymkode: 77fed...bbe

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med vekt på neste date, vi trenger å forholde oss til konkrete tall! Ellers sporer tråden av...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Slapp av, vi er ikke alle idioter...

Nei, jeg vet. Er bare vanskelig å finne dere😔

Anonymkode: 54505...64a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overfladisk ? å være seksuelt tiltrukket til den andre personene er da minstekravet til alle, herregud, skal han liksom finne seg i det ? det gjelder begge kjønn. Å ha krav til seksuell tiltrekkesle er minstekrav for at etthvert forhold skal fungere

kvinner er da langt mer overfladisk enn menn som bringer ting som penger, status, høyde og ting som ikke kan forandres eller har noe med forholdet å gjøre. Til å med forskning viser at kvinner er enormt mer kravstore enn menn

26219417_1873233729401680_7647661243993310156_n.png

Anonymkode: 7e29e...408

Ja! Kvinner er mye mer kravstore enn menn. De er bare opptatt av penger og status. Helt feil å si noe annet.

Nå har jeg en del på bok, derfor er jeg opptatt av hvem jeg blir sammen med og hvor pen/normalvektig hun er. Flere av kameratene mine har også mye penger og status, derfor er det helt normalt i vår krets å gå etter de peneste damene.

Denne dama så bra ut på bildet på Tinder, men levde ikke opp til forventningene. Desverre for henne.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg sliter med her er følgende: hvorfor var det et poeng å fortelle oss at hun var for tykk for deg...? Det kunne jo vært 100 andre ting du hadde reagert på: for tynn, for stor nese, for store bryst, for liten rumpe, for lite eller for mye ditt og datt... Slik er det for oss alle. Jeg aner ikke noe om deg, men for alt jeg vet så hadde du vært for trenings-muskuløs for meg eller for tynn for meg siden jeg liker en ordentlig mannekropp med bittelitt mage og ellers en stram og fin naturlig kropp. Eller kanskje har du for lite hår? For mye hår? Rødt hår? grått hår? sort hår? kanskje du rett og slett ikke hadde hatt et tiltrekkende ansikt etter min mening. Skjønner du hvor jeg vil hen?

Poenget her er vel at du ikke falt for henne, hun er ikke din type. Videre at du var for feig til å si det så enkelt til henne. Si til henne at du ikke følte så god kjemi og ferdig med det. Du er jo ikke en umoden guttunge regner jeg med, og det er vel ingen grunn til å lage oppstyr om at hun dessverre var noen kilo for mye. 

Anonymkode: 16052...64a

Hun var min type på flere måter (brunt hår, pent ansikt og normalvektig). Hun var bare ikke normalvektig i virkeligheten. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow. Det er du  med de utallige trådene igjen? 

Får for guds skyld håpe at hun leser på kg! Nei. Du er   I K K E   en catch. 

Anonymkode: 48d6f...521

Jeg er en catch! Har ikke laget utallige tråder.

2 timer siden, oblt skrev:

De gangene jeg har vært på tinderdate og ikke hatt lyst å møtes igjen, har jeg droppet å si "sees" eller "vi snakkes" eller lignende. Da sa jeg vel bare "det var hyggelig å møte deg", eller rett og slett bare "ha det". 

Idiotisk å si slikt når man ikke mener det. Det finnes virkelig andre høflige fraser å slenge rundt seg. 

 

Jeg sa det for å være hyggelig. Hadde ikke trodd hun faktisk tok kontakt. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hun så stor at hun vagger litt når hun går liksom?

Anonymkode: e2a33...b67

Eh? En dundre på 150 kg mener du? Hun hadde 10-15 kg ekstra.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han gir henne falske forhåpninger. Det er ganske drittsekk gjort, syns du ikke? :)

Anonymkode: 54505...64a

Jeg sa det for å være hyggelig. Da er man ikke drittsekk.

1 time siden, Bøff Eløff skrev:

Det blir nok knall i helga, dere kan jo stappe inn på sushi sammen.

Fordi det er sommermat tenker du?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Holder du på å miste håret, eller er det allerede borte? 

Anonymkode: aa7c2...d7f

Hva har håret mitt med dette å gjøre?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gi det en sjanse til. Det var jo «noe» der. Hun var kanskje stille pga usikkerhet og komplekser, kanskje hun slapper mer av når hun tror du liker henne. Og kanskje hun bare har noen kilo ekstra akkurat nå? Du kan seff ikke gamble på at hun skal slanke seg, men ett treff til kan ikke koste all verden. 

Anonymkode: bcf72...ff1

Hvis vi fortsetter å date kommer jeg til å be henne gå på slankekur for at jeg skal fortsette å møte henne.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du får ikke noe sympati eller forståelse på et kvinneforum! Hold denne samtalen til kompisene dine. Det er ikke lov å si at overvekt er en turnoff selv om de fleste menn tenker sånn. Så si at du ikke er interessert og move on. 

Anonymkode: 6360c...a10

Må jo få lov til å lufte tankene mine..

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Yes, du er en skikkelig catch, alle jenter elsker mannfolk som setter vekta høyest på prioriteringslista, og i tillegg er så feig at dem ikke tørr innrømme det. Falske overfladiske mannfolk er definitivt en catch!! 

Sorry, jeg tar heller noen med noen kilo ekstra enn overfladiske feige folk som synes dem er guds gave til kvinnfolk. 

Anonymkode: 1c869...5fb

Så bra for deg. Da er du ikke bra nok for meg. 

1 time siden, O.G. skrev:

Du er singel fordi du ikke har draget på attraktive damer. Den der damen med noen kilo for mye er ditt nivå.

Er vel heller motsatt. Denne damen burde være glad for å date meg.

Anonymkode: 2e056...433

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sphere skrev:

Merkelig at preferanse når det gjelder vekt skal være så mye verre enn preferanse når det gjelder høyde. Just saying. 

Jeg er ganske høy, derfor er ikke høyde et problemer for meg. 10-15 kg derimot..

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det må være en ærlig sak om du synes hun var for tykk eller for stille, (men du har brukt overvekt i overskriften da). Bare ikke gi henne falske forhåpninger - det er verre gjort.

Anonymkode: f6c2a...4ae

For meg er hun tykk. Da er hun rett og slett ikke bra nok. Hun må ned i vekt for at jeg skal fortsette å date henne (hvis vi kommer så langt.)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS: om hun er 10-5 kilo overvektig er hun jo ikke stor..? 

Eller er hun 5-10kg for mye for din smak, med andre ord: går hun ned 5-10 kg er hun ikke slank, men nærmere en normalvekt..? 

Jeg er kvinne og legger lett på meg om jeg ikke passer på. Har jeg vært singel, ikke hatt sex på en stund osv, så vil jeg fort veie litt for mye. 

Jeg tenker at de som er 10-20kg kan lett gå ned litt når de først blir forelska og mer opptatt av sex og egen kropp (snakker av erfaring) men er man under 10kg overvektig tenker jeg at det kanskje er det «lille ekstra» den personen må tolerere å leve med. 

Anonymkode: 7244c...721

Hun hadde ekstra fett på magen, lår, legger og armer. Det er ikke pent. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hun er OVER hans nivå. 

Olivenolje tråd. Kaffe tråd. Går ikke ned i vekt tråd. Mislykket vennskap tråd osv osv osv. Ergo. Hun er milevis over hans nivå.

Anonymkode: 48d6f...521

Under mitt nivå med den vekta og kroppen hun har.

Skjønner ikke hva du mener med mat tråder?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe galt i å være ærlig. Men det er fullt mulig å være ærlig uten å bli slem. Og du var jo ikke ærlig med dama, da du sa ja til å møte henne igjen når du egentlig ikke vil ha henne. 

Jeg håper for denne damens skyld at du ikke er like slem som du virker i denne tråden her. Det ER helt greit å ha preferanser og ikke like overvektige damer, men da må du være ærlig og si til damen at du ikke føler for å fortsette å date. Og du trenger IKKE si at det har med vekta å gjøre. 

Anonymkode: 71ea1...ae0

Noen må jo få mene noe om vekta hennes. 

Som sagt; hvis det går så langt at vi begynner å date kommer jeg til å be henne slanke seg for å være på mitt nivå.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spiller vel ingen rolle? Ts. Er et null, en taper! 

Anonymkode: aa7c2...d7f

Nei.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Si hva du vil, men du er ingen catch (virker det som iallefall). Man skal tenne på personen, ikke bare utseende. Hva gjør man når kona som har risikert livet i en fødsel, havner opp med store mengder overflødig hud og mageskader etter fødsel da? Man dumper da ikke noen pga noe sånt, 10 kg ekstra er ikke nok for en normal person til å slutte å tenne på noen man ellers passer ilag med. Hva gjør man når kona eldres natulig da? Jeg hadde aldri gått fra kona om hun så ble forvandlet til en potet - det er jo ikke det som er viktig. Du virker svært overfladisk. 

 

Du burde enten holde deg til dating, og ikke noe seriøst - eller ha andre krav enn vekt (forståelig om 20 kg for mye er dealbreaker ved første date, og noe du ikke ønsker i forhold), men 10 kg ekstra er ikke mye - og ikke nok til å ødelegge et forhold. Normalt å gå opp og ned 5-10 kg iløpet av livet. Hvor gammel er du? Har noen noensinne vært sammen med deg lenger enn noen år? Har du noensinne blitt elsket? Bare spør. Viktigere å være pen på innsiden, enn utsiden. 

Anonymkode: c667f...77a

Her var det mange ord og lite mening gitt. 

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har litt overvekt å si, Ts? Det som virkelig betyr noe er jo om hun rydder ut av oppvaskmaskinen din når hun er på besøk.

Anonymkode: 77fed...bbe

Det er det minste jeg forventer. Hun må jo bidra litt hun å om vi dater etterhvert.

37 minutter siden, Bubo skrev:

Ta med vekt på neste date, vi trenger å forholde oss til konkrete tall! Ellers sporer tråden av...

Tar heller med noen artikler og oppskrifter. 

Anonymkode: 2e056...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke et glansbildet selv. Hva er så jævla bra med deg? Stakkars hun som skal møte deg, igjen! Håper hun finner ut at du dømmer henne, fordi hun er overvektig. Du er en overflatisk fjott. 

Anonymkode: aa7c2...d7f

hadde du sagt det samme om rollene var omvendt?

Anonymkode: 39ab1...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL! Ler meg skakk av denne tråden. :fnise:

Prisen for årets sjarmtroll går til...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...