Gå til innhold

Plutselig oppheng på en eks.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå i helgen «møtte» jeg en eks fra lang tid tilbake. Det er rundt 15 år siden det ble slutt. Eller møtte er feil beskrivelse, jeg satt ca 25 m bak han på et offentlig arrangement, og jeg tror ikke han så meg engang. Eventuelt latet som han ikke så meg😊

Vi har begge selvfølgelig gått videre, og han var der med kome og barn, og jeg var der med mann og barn.

Men uansett, dette var en fyr jeg var skikkelig drittsekk mot, og han har all grunn til å ikke like meg. Vi bodde sammen, og jeg var en dust, og jeg vet at han var knekt av bruddet i lang tid etterpå. Dette er seriøst det mennesket i verden jeg er mest lei meg for at jeg aldri har sagt unskyld til.

Jeg har ikke tenkt på han på flere år, og er seriøst veldig glad for at det ser ut som han har det bra nå.

Men jeg har tatt meg selv i å tenke masse på han de siste dagene, og har vært så patetisk at jeg har googlet vettet av meg for å finne ut mest mulig om han i dag, og om kona osv. Det er jo ikke sånn at jeg egentlig vil ha han tilbake. Jeg er happy i det forholdet jeg er nå, og verden har forandret seg så mye på 15 år at det er helt usannsynlig.

Tror kanskje det jeg har mest lyst til er å sette meg ned å ta en øl med han, si unskyld, og fortelle at jeg er glad for at han har det bra. Samtidig merker jeg at jeg bruker alt for mye tid på å tenke «hva om», «hvordan ville vi vært i dag osv»

Så jeg tror egentlig mest jeg trenger å sjekke her om jeg er normal, og høre om andre får sånne oppheng? Eventuelt høre at jeg er patetisk for å kutte ut denne grublingen. Jeg blir helt sliten av meg selv, og fatter ikke hvorfor jeg reagerer sånn 😖

 

Anonymkode: af0a3...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...