Gå til innhold

Birgitte Nielsen(54) er gravid


MissDesiree

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Limbo 2014 skrev:

Men det gjør vi jo alle. 

Ja. Men ikke med et spebarn når vi er 55 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.6.2018 den 20.10, BordetErSnudd skrev:

Seriøst... Greit nok at dama er ti år for gammel til å bli mamma men statistisk sett så kommer hun til å leve i 30 år til. Hun er for gammel til å bli småbarnsmor men hun er ikke døden nær. Jeg kjenner forresten mange kvinner som ble mødre mellom 40-45 og de er minst like aktive og fyker like mye rundt på foredremøter, dugnader og fotballkamper som foreldrene som er 10-20 år yngre. Dette er høyt utdannede damer da, og statistisk sett så lever de jo langt sunnere og mer aktivt enn unge foreldre uten utdanning.

Gøy å være 15 år med en mor på 70 🙂 Jaja tidlig arv da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Korsihalsen said:

Ja. Men ikke med et spebarn når vi er 55 år.

Det vet man jo aldri. Det er dessverre små barn som mister foreldrene sine selv om de er unge. Man har aldri noen garanti.

Hehe, du gir deg ikke, du, tross null saklige argumenter utover messing om hvor gammel 54 er. Antar du kjeder deg. 

Men om du har tenkt å stå med en fot i graven når du er 54, kan ingen hindre deg. Men det er mange som har andre planer og din mening om det er og blir knekkende likegyldig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Limbo 2014 skrev:

Det vet man jo aldri. Det er dessverre små barn som mister foreldrene sine selv om de er unge. Man har aldri noen garanti.

Hehe, du gir deg ikke, du, tross null saklige argumenter utover messing om hvor gammel 54 er. Antar du kjeder deg. 

Men om du har tenkt å stå med en fot i graven når du er 54, kan ingen hindre deg. Men det er mange som har andre planer og din mening om det er og blir knekkende likegyldig. 

Det holder lenge med at hun er alt for gammel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/30/2018 at 1:25 PM, O.G. said:

Vel, hun skrævde for en 30 år eldre fyr, så naturligvis får hun pepper. 

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Korsihalsen said:

Det holder lenge med at hun er alt for gammel.

Åpenbart ikke, ettersom hun skal ha barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sorbus

Veldig få er spreke som 20-åringer til de plutselig faller om og dør i en alder av 82,2 år (forventet levealder for Norske kvinner, jeg aner ikke hvilket land man skal forholde seg til når det kommer til BN). Sykdom har en tendens til å inntreffe en god stund før dette, noe som gjør at man er mindre egnet som forelder. Det er andre faktorer som teller inn når det gjelder BN også, blant annet at hun har ruset seg store deler av livet. Det er ikke noe som blir anbefalt hvis man har lyst til å bli gammel og sprek.

Endret av Sorbus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2018 den 13.19, Dævendøtte skrev:

Hennes fysiske form har nok mye å si, selv er jeg garantert i bedre form enn de aller fleste, enten de er 50 eller 20 år. Tror nok Birgitte også har tatt vare på kroppen sin, ser i hvert fall sånn ut. Og er man sterk og gjennomtrent, er ikke et normalt svangerskap noe tyngre for en 54 åring enn en 30 åring.

En ung 70 åring kan også virke mye yngre enn en gammel 40 åring, alt sitter i hodet. Noen er uheldige og mister foreldrene sine før de blir konfirmert, uten at det har noe med alder å gjøre. Synes alle bør gjøre det som føles best og riktig for seg selv, uten at andre skal dømme/fordømme de :)

Dette blir for dumt. Les litt biologi. Kroppen taper seg enormt fra en bestemt alder. Det er direkte uansvarlig å da skulle ha ansvaret for et barn. 

Oddsen for at dette barnet vil bli født med diverse defekter er også ekstremt høy, pga mors alder.

er selv i midten i 30-åra, har barn og bestemt meg for at det er uaktuelt å få barn i sen alder pga hva slags liv jeg ønsker å kunne tilby og forsikre barna mine med. Og nei «ingenting er sikkert» men de fleste forstår da at et lite barn som har en mamma som er pensjonist har en god del odds for negative utfall en barn og babyer med en mor som er i en fysisk alder biologisk tilpasset å føde og passe barn. 

Dette er ren egoisme. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, veggteppe said:

Dette blir for dumt. Les litt biologi. Kroppen taper seg enormt fra en bestemt alder. Det er direkte uansvarlig å da skulle ha ansvaret for et barn. 

Oddsen for at dette barnet vil bli født med diverse defekter er også ekstremt høy, pga mors alder.

er selv i midten i 30-åra, har barn og bestemt meg for at det er uaktuelt å få barn i sen alder pga hva slags liv jeg ønsker å kunne tilby og forsikre barna mine med. Og nei «ingenting er sikkert» men de fleste forstår da at et lite barn som har en mamma som er pensjonist har en god del odds for negative utfall en barn og babyer med en mor som er i en fysisk alder biologisk tilpasset å føde og passe barn. 

Dette er ren egoisme. 

Oddsen er lav mener du (høye odds betyr lav sannsynlighet). Men faktisk ikke, da vi må anta at Nilsen og mannen har fått medisinsk hjelp og det i USA er lov å screene gir DNA-feil i embryo. 

Hvor mange menn på 54 eller mer har fått barn med en yngre kvinne uten at folk reagerer særlig på det? Hvorfor ikke heller skrive om Georg Clooney, som ble far i langt fremskreden alder? Michael Douglas? 

Å få barn er egoistisk uansett alder, men det blir ikke mer egoistisk av at mor er 54 mens mannen 38, enn om det hadde vært omvendt. Mindre faktisk, da kvinner lever lenger enn menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, veggteppe said:

Dette blir for dumt. Les litt biologi. Kroppen taper seg enormt fra en bestemt alder. Det er direkte uansvarlig å da skulle ha ansvaret for et barn. 

Oddsen for at dette barnet vil bli født med diverse defekter er også ekstremt høy, pga mors alder.

er selv i midten i 30-åra, har barn og bestemt meg for at det er uaktuelt å få barn i sen alder pga hva slags liv jeg ønsker å kunne tilby og forsikre barna mine med. Og nei «ingenting er sikkert» men de fleste forstår da at et lite barn som har en mamma som er pensjonist har en god del odds for negative utfall en barn og babyer med en mor som er i en fysisk alder biologisk tilpasset å føde og passe barn. 

Dette er ren egoisme. 

Og som et PS; hvordan du selv er, er veldig dårlig grunnlag p bedømme resten av verden på. Da kan du like gjerne bruke Cecilie Skog som referanse, hun er mer relevant siden hun faktisk er blant dem som har fått barn sent, i motsetning til deg; tror du hun planlegger å bli like satt som du planlegger å være? 

Jeg ville vært villig til å sette penger på at dette barnet har bedre sjanser for et godt, rikt liv med en erfaren, høyst motivert mor med uvanlig mye livserfaring, karriere, frigjorthet og god økonomi, en sprek far, alfahunn-gener og en flokk store halvsøsken som øyensynlig klarer seg bra, enn barn av en gjennomsnittlig, ignorant norsk knøl som synes 54 per def er gammelt og som bruker tiden på å dømme andre på KG.

Få bort skylappene, fordommer mot kvinner, og ignoransen for at mange abdre parametre er viktigere enn alder, om du skal klare å henge med i utviklingen, holde helsen og ta informerte valg. Nei, søren, det er jo det du planlegger å ikke gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...