Gå til innhold

Birgitte Nielsen(54) er gravid


MissDesiree

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokoladeknask
2 timer siden, Rosemoren skrev:

Unntak vil du alltid finne

Unntak så klart, og sikkert noe med levestandarden og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ilsep
4 timer siden, filifjonka skrev:

Les, 15 år. Ikke gjør deg dummere enn du er.

Og du. Les igjen. Det er ikke gitt at barnet skal konfirmeres. Ikke dum deg ut.

Ryddet for brukerdebatt. Edie, mod.

Endret av ilsep
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
22 timer siden, Sjokoladeknask skrev:

Nu vel, hvis det hadde vært forbud mot å få barn etter 50 år så kan det godt være en del aldri hadde vært her. Jeg for eksempel. Jeg har sett tilbake på når mødre i min familie fikk barn. De to eldste jeg fant var 52 og 64(!) år gamle. På 1600-tallet en gang. Døde da de var henholdsvis 85 og 90 år gamle. Må jo ha vært et under. Tror heller ikke at noen i en annen landsdel på den tiden brydde seg så innmari mye om noen fikk barn i den alderen - de var sikkert opptatt med sine egne ting. 

For øvrig fikk vel også Janet Jackson noe samme pes da hun ble gravid som 50-åring. 

1750 var forventet levealder 35 år, leste jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ilsep skrev:

Og du. Les igjen. Det er ikke gitt at barnet skal konfirmeres. Ikke dum deg ut.

 

Nei, det er ikke gitt at barnet skal konfirmeres, men det er gitt at barnet er 15 når mor er 70. Det var det som var poenget. Tror de fleste her skjønte det, men du gjorde tydeligvis ikke det.

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ilsep
1 minutt siden, Diamant skrev:

Nei, det er ikke gitt at barnet skal konfirmeres, men det er gitt at barnet er 15 når mor er 70. Det var det som var poenget. Tror de fleste her skjønte det, men du gjorde tydeligvis ikke det.

Poenget er vel heller at dere er så opphengt i 15 år = konfirmasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott

Jeg må også si at det er... friskt satset å få barn som 54-åring, uansett kjønn.  Men at det er mer fordommer mot godt voksne mødre enn godt voksne fedre, tviler jeg ikke på. Et par jeg kjenner litt til fikk nylig barn. Hun 38, han 68. Det er hun som får kritikk og føler folk dømmer henne. Han blir fremstilt som litt av en kar, at det fremdeles er krutt i kanonen, liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, shalott skrev:

Jeg må også si at det er... friskt satset å få barn som 54-åring, uansett kjønn.  Men at det er mer fordommer mot godt voksne mødre enn godt voksne fedre, tviler jeg ikke på. Et par jeg kjenner litt til fikk nylig barn. Hun 38, han 68. Det er hun som får kritikk og føler folk dømmer henne. Han blir fremstilt som litt av en kar, at det fremdeles er krutt i kanonen, liksom. 

Vel, hun skrævde for en 30 år eldre fyr, så naturligvis får hun pepper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes synd på barn som må ha foreldre som er skikkelig gamle, når de selv bare er barn. huff.

Glad jeg fikk barn i ung alder kjenner jeg. Jeg er presis 20 år eldre enn barnet mitt, og vil ikke betegne meg som gammel før han er 50. Da er jeg 70 liksom.  

Når man får barn som gammel så må jo barna leve det meste av livet uten foreldre :(

Endret av Bambi1995
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask
1 time siden, pelikanen skrev:

1750 var forventet levealder 35 år, leste jeg

Som sagt, fantes unntak. 

Sitat

Life expectancy differs from maximum life span. Life expectancy is an average for all people in the population — including those who die shortly after birth, those who die in early adulthood (e.g. childbirth, war), and those who live unimpeded until old age. Lifespan is an individual-specific concept — maximum lifespan is therefore an upper bound rather than an average.

However, these two terms are often confused with each other to the point that when people hear "life expectancy was 35 years" they often interpret this as meaning that people of that time or place had short maximum life spans. One such example can be seen in the In Search of... episode "The Man Who Would Not Die" (About Count of St. Germain) where it is stated "Evidence recently discovered in the British Museum indicates that St. Germain may have well been the long lost third son of Rákóczi born in Transylvania in 1694. If he died in Germany in 1784, he lived 90 years. The average life expectancy in the 18th century was 35 years. Fifty was a ripe old age. Ninety... was forever."

In reality, there are other examples of people living significantly longer than the life expectancy of their time period, such as Socrates, Saint Anthony, Michelangelo, and Benjamin Franklin.

(Wanjek, Christopher (2002). Bad Medicine: Misconceptions and Misuses Revealed, from Distance Healing to Vitamin O. Wiley. pp. 70–71).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, shalott skrev:

Jeg må også si at det er... friskt satset å få barn som 54-åring, uansett kjønn.  Men at det er mer fordommer mot godt voksne mødre enn godt voksne fedre, tviler jeg ikke på. Et par jeg kjenner litt til fikk nylig barn. Hun 38, han 68. Det er hun som får kritikk og føler folk dømmer henne. Han blir fremstilt som litt av en kar, at det fremdeles er krutt i kanonen, liksom. 

Er så teit at kvinner alltid skal få mer kritikk enn mann i mange tilfeller. Mannen slipper billig unna, men kvinnen for kritikk. Er så lei. Det er ikke SÅ gammelt å få barn som 38 åring, selv om det ikke er spesielt ungt. Men 68 år er jo ganske krise. Rsrt ingen kritiserer han 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2018 den 12.58, MissDesiree skrev:

Det er forskjell på menn og kvinner, er jo kvinner som bærer fram barnet(derav risiko) Og er tross alt forskjell på 48 år og 54 år

Det eneste som er forskjellig er eventuelle problemer som kan oppstå under svangerskap. Husk nå på at "gammel sæd" er annerledes enn "ung sæd" så Det er ikke sånn at en 50 år gammel mann som sæd er lik som en 30 åring sin.

Når ungen blir født er det også slitsomt for både mor og far. Det er ikke gitt at en 50år gammel mann er sprekere enn en 5å år gammel kvinne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Christy89 skrev:

Er så teit at kvinner alltid skal få mer kritikk enn mann i mange tilfeller. Mannen slipper billig unna, men kvinnen for kritikk. Er så lei. Det er ikke SÅ gammelt å få barn som 38 åring, selv om det ikke er spesielt ungt. Men 68 år er jo ganske krise. Rsrt ingen kritiserer han 

Ja, og når han dør så vil kjerringa tigge penger i begravelsen som skal gå til ungens utdannelse. Hadde sluppet det hvis hun ikke hadde vært så desperat at hun slo seg ilag med en 30 år eldre fyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Ja, og når han dør så vil kjerringa tigge penger i begravelsen som skal gå til ungens utdannelse. Hadde sluppet det hvis hun ikke hadde vært så desperat at hun slo seg ilag med en 30 år eldre fyr. 

Men herregud da, hvorfor er du så dømmende? Hun er desperat ja? hva med han som er sammen med en 30 yngre dame? For et usaklig innlegg 

Endret av Minnie23
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Minnie23 skrev:

Men herregud da, hvorfor er du så dømmende? Hun er desperat ja, hva med han som er sammen med en 30 yngre dame? For et usaklig innlegg 

Hvem er den mannen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, O.G. skrev:

Hvem er den mannen da?

Det vet jeg ikke, men skjønner egentlig ikke hva problemet ditt er når du lirer fra deg noe sånt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Minnie23 skrev:

Det vet jeg ikke, men skjønner egentlig ikke hva problemet ditt er når du lirer fra deg noe sånt.

Men da må du ikke skrive sånt, fordi de fyrene som puler 30 år eldre kvinner bruker vanligvis å få betalt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2018 den 12.19, MissDesiree skrev:

https://www.seher.no/kjendis/modell-brigitte-nielsen-54-viser-frem-babymagen/69848700

 

Altså...Hvordan er det i hele tatt mulig?? Skjønner at dette ikke er en naturlig graviditet, men er ikke det veldig risikofylt å gå gravid i den alderen? Hvorfor ikke adoptere et litt eldre barn? Hun har jo 4 biologiske fra før...

Mormoren min mistet menstruasjonen først etter hun fylte 58 år så det er fullt mulig vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...