Gå til innhold

WP og lillebror i magen


TeamWP

Anbefalte innlegg

Haha, @TeamWP , jeg opplevde det samme, men med spekemat. Og hadde den i munnen før jeg kom på at jeg var gravid og spyttet hissig ut. Mannen så på meg og bare "hva du driver med?" haha. Koblet ikke i hele tatt. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Puffin skrev:

Haha, @TeamWP , jeg opplevde det samme, men med spekemat. Og hadde den i munnen før jeg kom på at jeg var gravid og spyttet hissig ut. Mannen så på meg og bare "hva du driver med?" haha. Koblet ikke i hele tatt. 😂

😂tok den et steg lenger enn meg du da🤣hmmm nå fikk jeg noe å tenke på... hadde jeg spytta ut hvis jeg først fikk slurken i munn tro🤔😂😂😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Azumarill skrev:

Det hørtes som om dagen tok seg kraftig opp, vel fortjent :nigo: 

Leste at Kate Hudson gledet seg til å drikke igjen etter fødsel, det er nok underbevisstheten din som tenker også :fnise: 

Virkelig og,tusen takk for d😄

Haha ja det må være noe sånt😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tonio skrev:

Fine magen. :rodmer:

Både babybanden og jollyroom har salg på babyjogger konstant! Da vi skulle kjøpe vogn og tittet på priser var det tilbud i varierende grad over to-tre uker. Har så og si aldri sett de til full pris. :Nikke: 

Vi endte med babyjogger city premier og er veldig fornøyd! Tar så og si ikke plass klappet sammen og en knapp og løft i bærehåndtak så er den slått sammen! Det er ikke vogna man bruker om man er mest på grus og sti, men med liten bil eller om man bor i byen så er den genial! 

Takk😀😘

Åj så gøy da,ikke no krise at jeg ikke får med meg babyjogger-dager akkurat nå før UL da😅 får følge med litt til neste salg,for nå har jeg bestemt meg,vil ha den vogna😀blir mest trilling i asfaltjungelen her ja😆er mer typen som triller på jakt etter god caffelatte enn etter et stille  vann å filosofere ved🤣 ååå nå gleder jeg meg til trilleturer med kule vogna😀drømmer meg bort😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg bare legge til at jeg bruker den vogna både i byen, på kjøpesenter, på små cafeer, til barnehagen, på butikken, på trilletur over alt (skogvei/grusvei). Den er helt knall! 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Puffin skrev:

Da kan jeg bare legge til at jeg bruker den vogna både i byen, på kjøpesenter, på små cafeer, til barnehagen, på butikken, på trilletur over alt (skogvei/grusvei). Den er helt knall! 😄 

Oioi🤩 👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12+5

Er hjemme hos mamma. Vasker huset til de kommer hjem fra ferie imorgen. Det er slitsomt! Tar mye energi fra en perfeksjonist å vaske hjemme hos andre😋må jo bli bra nok!

 

 

Jeg skriver og visker ut. Skriver og visker ut.

Best å fortsette vaskinga tenker jeg.

Endret av TeamWP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+6

idag kom endelig kjære mamma mi og co.hjem fra ferie😍hun ble råååglad og fornøyd med vaskejobben,og overrasket over at jeg plutselig var i så god form at det var tatt så nøye😀måtte bare den formen vare🤞

Niesa mi hadde vedda mot Beste om hvor mye jeg hadde lagt på meg😂 ingen av de fikk rett i diskusjonen sin , da vekta har stått bom stille,men magen i seg selv har blitt større😅tydelig at tante si tuppe har begynt å venne seg til tanken på baby nå,tok rundt magen og fortalte den at hun savnet den❤godt , må si jeg bekymrer meg litt for hvordan det blir for henne å ikke være minst lenger,plutselig etter 10 år. Kanskje jeg ikke trenger å gruble så mye på det😊gudene skal vite jeg har nok å gruble på.......

 

Fikk meg så fiiin pysjamas av mamma,i tillegg til kremen jeg ønska meg. Kjekt med en sånn gave istedet for det sedvanlige taxfree-godteriet😂har jo ikke godt av det lengre!😂 tuppa fikk seg masse nytt undertøy og kuul elektrisk tannbørste. Den beste gaven er uansett at de kom hjem nå!!❤ ooog at de tok oss med på restaurant❤

Nå er det bare én hel dag igjen å komme forbi,så er det pluutselig mandag morgen og tid for UL😊🤞

Gærne mamma da,shoppa litt til mini i magen også hun... litt kjedelige farger syntes hun,så hun gleder seg stort til hun skal tilbake til Primark i høst,når vi forhåpentligvis vet hvem som vokser i magen😍

 

20180707_215056.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+0

og formen varte ikke nei... gikk tur med datteren,niesa mi og ei venninne med datter,og jeg gikk stadig vekk og bøyde meg i grøfta langs turstien,spøy som bare det...

Festlig!!! 

Men.... 12 timer til UL!!

Venninna mi som har første dag på jobb etter ferie imorgen syntes jeg skulle hatt time tidligere enn 09.00 , for da har jo hu vært våken og sååå spent på våre vegne i mange timer allerede!! Åå det er så koselig når noen er så engasjerte og spente sammen med oss❤

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+1

du vet du havnet i kronisk feriemodus når du ikke forstår hva lyden kommer fra,og synes det er umenneskelig tid å stå opp på,når alarmen ringer 07.15😂

Idag er dagen!!!!! Gud som jeg har kavet og drømt og styrt på de få timene jeg fikk sovet... men nå er det litt over en time igjen så er grublinga over. Enten det blir på ene eller andre måten så vet vi i det minste!

UL,here I come😀👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Pupsilure skrev:

Håper ul har gått bra 😀

Takk😀👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og etter ul

13+6

En frisk liten baby😍 med alt på plass,hjernehalvdeler,hjertekamre,blære og nyrer,fin magesekk,fiin hjertelyd med god gjennomstrømming i navlesnora❤

Som forøvrig ble brukt som skjerf😂 lå ikke surra rundt halsen,men litt sånn over skulderen og foran halsen😁👌 

Han ville ikke si noe om kjønn,da vi så de tre strekene,men det kunne jo være både kjønnslepper og testikler..så ble bare gambling å si noe om. Men...han kunne ikke se noen pung da... så..kanskje😆 vi får se på OUL i august😀 

Uansett,frisk og dét er det jeg har lurt så på.. ble noen lettede tårer på vei ut😁

Kan se at det begynner å se ut som baby nå ja!

 

20180709_104649.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at alt var bra 😀😀 Så fin den er ❤ En ordentlig liten baby. Hvor lang er den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig! :yvonne:Det er så godt når man får høre at alt er i skjønneste orden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Pupsilure skrev:

Så godt å høre at alt var bra 😀😀 Så fin den er ❤ En ordentlig liten baby. Hvor lang er den?

Jaaa beste nyheten man kan få😍 sant den var fin,bare ser og ser på bildet her😀 CRL : 7,78 cm😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Tonio skrev:

Åh, så herlig! :yvonne:Det er så godt når man får høre at alt er i skjønneste orden.

Jaa det var helt fantastisk😀nå skal jeg slappe av og nyte ei uke på hytta til mams😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, blomst12 skrev:

Hurra for fin ultralyd!!:)

Ja hurraa😀👌 happy nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå se på den fine babyen da! 😄 Herlighet så koselig! et er så godt å få høre at alt er ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...