Gå til innhold

WP og lillebror i magen


TeamWP

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Pupsilure skrev:

Gratulerer med 12 uker! 😀😀😀

Jeg liker også Babyjogger City elite. Hadde en tilsvarende sist, babyjogger summit, tror jeg den het. Og den var veldig fin! Så lett å slå sammen 😀 

Tuuusen takk😀er så herrlig😊👌

Oh,den har jeg ikke sett , tror jeg.. søke opp. Liker det med lett å legge sammen,er så klønete på sånt🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, blomst12 skrev:

Hurra for 12 uker 🎈🎈

Jaaa😀👏👏👏 takk for ballonger😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig og fortjent at formen er litt bedre! Håper det holder seg sånn. Deilig å kunne orke å være i stand til å gjøre noe sammen med storesøster også :hjerte:

Det er en jungel der ute med tanke på vogner :daane: Vi har Bugaboo Buffalo til tre-åringen kommer til å bruke den denne runden også, bare bytte tekstiltrekket som er veldig falmet av sola. Men jeg ønsker meg en skikkelig retrovogn i tillegg jeg da, syns de er så stilige :rodmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa det var godt og virkelig på tiide! 😍👌

Åh så kjekt å ha vogn fra før og bare fornye trekket,og slippe gå seg vill i denne jungelen! Jeg falt veldig for stilen på babyjogger summit x3 jeg da,så var det bare såå vanskelig å finne annet enn bare helt kølsvart...og null regntrekk å finne der jeg søkte... så blir vel å fram med matcheten og tropehatten og bane seg vei videre😁

Ahhh mamma skulle egentlig kjøpe Silver Cross til dette høyst etterlengtede nye barnebarn... (min yngste niese er 10,virker som snart 14) men der skar søster min seg inn og syntes dette var høyst urettferdig da hun var ferdig med barn og ikke kunne få vogn hun også... og jeg bare...gah🙄 

Er så glad jeg ikke er født grønn,med misunnelige ben i kroppen selv😀

Men det blir vel ei råd...finnes mye fint bæretøy jeg skal ha uansett så får vel med meg mini rundt der den trenger å være med uansett🤣pooositive thinking😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+1

Tuppa mi kom i går kveld..."mamma!! Nå er det endelig 12 uker!!! Kortene!!!"

Jeg bare hæ? Kortene? 

"Jaaa kortene med uker på,fra wish!! Nå har jeg venta helt siden du tok bilde med kortet med 8 på,for du lovte jeg skulle få ta bilde av neste kort!" 

Det var INGEN tid å miste,som om uke 12 ikke varer en hel uke.. så tadaaa ; her er magebilde uke 12, fotografert av ivrige 12åringen min❤

 

20180701_214747.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig hun er, og så gøy hun gleder seg så til å bli storesøster! Ellers kan jeg vel si at det ser ikke ut som om det er noen tvil om at du er gravid - fin mage :hjerter_rundt:

Litt mer spesielt var jo reaksjonen til søsteren din da - det var litt smålig må jeg si. Silver Cross er en nydelig vogn da - husker jeg siklet på den selv. Men det ordner seg nok, selv om du må finansiere selv! :tommel:

Hva slags bæretøy har du tenkt på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww takk😘

Ja...litt smålig... enig!

Ergobaby adapt blir den første tror jeg,den ser så trygg og enkel ut,at jeg tør å bruke den med en gang😁 så blir det nok noe sjalgreier som jeg har sett på,husker ikke hva det het,men det får bli etterhvert som jeg blir tryggere iom.at det knytes og sånn.. har svært lite erfaring med det.. med datteren begynte jeg med en Babybjørn da hun var 5/6 mnd,og synes det var helt herlig,og angra på at jeg ikke var tøff nok til å prøve bæretøy før... det har liksom ikke vært vanlig i familie og omgangskrets hos oss,så hørte liksom på andre når de sa at neii det er jo ikke nødvendig... men nå blir det andre boller. 13år eldre og bestemmer selv🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+2

En litt sånn bob-bob dag... ikke så fryktelig kvalm,litt sånn uvel bare... men like trøtt og uopplagt. Begynner å bli deprimert av dette! Lei av å fungere så dårlig ... 

Men fikk oss en liten luftetur da,tuppa og jeg. Dro til kirkegården for å se om gravstedet til bestemoren min. Ikke vært der på mange uker,litt dårlig samvittighet for det. Stemorene jeg planta begynner å se litt pjusk ut,så vi ble enig om å dra på Plantasjen en dag og få i noe nytt å plante. Det blir fint! Klarte å holde de verste tårene unna,siden tuppa var med,men det var tøft.Savnet er stort❤

 

Fikk oss en liten oppsving i humøret,gikk innom posten og henta pakke på vei hjem. Hadde omtrent glemt at jeg hadde lagt inn bestilling på sommersalget til Hennes & Mauritz , de har aldri vært så trege før😂 var så mye fint i pakken til tuppa da,hun ble så glad,heldigvis synes hun ikke mamma har teit smak i klær enda😆 vi holdt på å smelte begge to når vi pakka ut den ene tingen jeg turte bestille til mini i magen, en piitteliten vinterdress😍str 50😱 var så billig at jeg måtte bare... greitt med alt som er unnagjort😂 #sommersalg #vinterbaby

 

20180703_191639.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg!!! Kom på nå at det er under én uke til vi skal på UL!!! Nesten 7 ukers venting helt fra 6+3 er snart over😀👏👏👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med å kjøpe de der første små plaggene altså :rodmer: har du mye liggende fra støresøster?

Og nå er det enda en dag mindre til ultralyd :duskedame: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei..vettu,jeg skulle ikke ha fler barn jeg... og bodd i leil. med ytterst lite oppbevaringsplass de første åra hennes,så det er forsvinnende lite  jeg har tatt vare på. Bare helt spesielle plagg fra hun var bitteliten. Og det er såå lenge siden,at jeg husker jo nesten ikke hva det er lenger🤣 ta det opp etter UL og se på det tenker jeg! Ååå spennende det blir,og helt sikkert sentimentalt..hadde ikke trodd jeg skulle nedi den boksen før hun fikk barn selv😅

Så her blir 99,99% nytt til mini i magen😎

Weeee ja én dag mindre!! Nesten så jeg skal driste meg til å si "som dagene flyr" 😂🤣

34 minutter siden, Azumarill skrev:

Det er noe med å kjøpe de der første små plaggene altså :rodmer: har du mye liggende fra støresøster?

Og nå er det enda en dag mindre til ultralyd :duskedame: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+4

Jeg drømte om bestefar. Jeg var så glad for å se ham igjen (han døde for 6 år siden) og tok rundt ham for å klemme,men han tok ikke rundt meg tilbake,han sa bare bryskt at tuppa og jeg skulle jo ikke være der. De andre bare som skulle være der fordi de skulle skrive under alle papirene. Da svarte jeg sånn temmelig passiv-agressivt at jeg trodde nå voksne folk klarte å skrive navnet sitt selv om det var flere der,men det er heelt greit,vi kan dra igjen vi! Så ble jeg så lei meg at jeg begynte å gråte. 

Så våknet jeg men klarer ikke å slutte å gråte..det gjør bare så vondt fremdeles den følelsen å ville klemme bestefar etter så mange år med savn så er han sur for at vi kom😭

Det må jo bare være hormoner som tuller med meg,jeg pleier ikke ligge sånn og grine...

Skulle på laben på legesenteret og ta de 12uke-blodprøvene idag,men det kan hende det utgår...kan ikke se at jeg klarer komme meg i dusjen og til buss nå😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ekkelt å våkne opp at et sånt mareritt! Jeg drømmer selv veldig mye merkelig som gravid, tror det er mye som skjer i kroppen på alle plan for tiden! Håper det føles litt bedre utover dagen :troest:  Tenk på at i dag er det enda en dag nærmere ultralyd kanskje? *prøver å trøste*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Azumarill skrev:

Så ekkelt å våkne opp at et sånt mareritt! Jeg drømmer selv veldig mye merkelig som gravid, tror det er mye som skjer i kroppen på alle plan for tiden! Håper det føles litt bedre utover dagen :troest:  Tenk på at i dag er det enda en dag nærmere ultralyd kanskje? *prøver å trøste*

Åå takk,god du er! 😊

Jasss,er bedre allerede,plutselig  sto jo tuppa opp også,så måtte bare ta meg sammen. Har klart å komme meg både opp og i dusjen😅👏👏 blodprøver utgår til imorgen,når du har samma blodtype som for 4 år siden forandrer den seg sikkert ikke fra idag her heller🤣 skal ta med meg tuppa ut og gjøre noe koselig heller,spise lunsj på restaurant kanskje? 🤗takk for trøsten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer også mye rart for tiden så det er nok en gravidgreie ja. :) Vi har forresten Babyjogger city elite og ellllllsker den! Så utrolig praktisk. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Puffin skrev:

Jeg drømmer også mye rart for tiden så det er nok en gravidgreie ja. :) Vi har forresten Babyjogger city elite og ellllllsker den! Så utrolig praktisk. :)

Åhh er den bra altså,ikke bare ser bra ut😂 babyjogger-dager med tilbud hos babybanden nå...men de vil ikke svare meg på melding hvor lenge de har tilbudet🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen ble til slutt myye bedre 😀👏

Dro til byen med tuppa i finværet,koste oss med is,BigBite å litt shopping! Shorts og hatt til henne,og body og bukse til mini i magen. Veldig gøy for kommende storesøster å være med å handle små plagg,det var salg så vi "måtte bare" 😆

Så ble det ny bukse på a mor,de der kosebuksene fra Cubus er såå deilige! Pluss en lang singlet derfra,og en kjole pluss en shorts fra H&M.

Etterpå dro vi hjem og pakka sekk med sitteunderlag og pledd,og goodis,og dro på utekino med ei venninne og datra hennes. Mamma Mia , oppvarming til oppfølgeren kommer senere i sommer😍 FOR en opplevelse! Det var gøy! Selv om jeg fant ut at 3 timer på en hard trebenk var halvannen time for mye😂 ohh my , senga var ekstra god å finne ikveld,bekkenet verker som besatt!! Men fiin opplevelse❤det er noe å ta med seg og tenke tilbake på når formen er som verst😊👏

Så måtte jeg le litt av meg selv. De tok drikken vi hadde i sekken,da det viste seg de solgte dette inne på området. Fant oss sitteplasser,og jeg gikk å kjøpte ny drikke. 2 cola zero, og betaler med kortet. Han som solgte snur seg mot kjøleskapet,og da ser jeg tappetårn bak han. Og min første tanke: "åå de har ølservering her!! Hadde jeg visst det skulle jeg nå bestilt en pils istedetfor cola zero!!" Også neste tanke.... "shit .... nei... stemmer det.." 

Hahaha SÅ fin ble dagen altså etterhvert,at jeg GLEMTE et øyeblikk at jeg er gravid😂🤣unnskyld mini😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magen. :rodmer:

Både babybanden og jollyroom har salg på babyjogger konstant! Da vi skulle kjøpe vogn og tittet på priser var det tilbud i varierende grad over to-tre uker. Har så og si aldri sett de til full pris. :Nikke: 

Vi endte med babyjogger city premier og er veldig fornøyd! Tar så og si ikke plass klappet sammen og en knapp og løft i bærehåndtak så er den slått sammen! Det er ikke vogna man bruker om man er mest på grus og sti, men med liten bil eller om man bor i byen så er den genial! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes som om dagen tok seg kraftig opp, vel fortjent :nigo: 

Leste at Kate Hudson gledet seg til å drikke igjen etter fødsel, det er nok underbevisstheten din som tenker også :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...