Gå til innhold

WP og lillebror i magen


TeamWP

Anbefalte innlegg

Nei fy faen, for en idiot! Sånn oppførsel burde egentlig avstraffes med nakkeskudd. Du burde troppe opp på døra hans og spørre hva i helsike han driver med. Det er litt som Takida sier - tidenes slankekur og kvittet deg med mye daukjøtt, men det er jo ikke sånn det skulle være. Rett før jul og fødsel av deres felles barn. Tusen klemmer i fleng! :klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for alle klemmene❤

Heftig meldingsutveksling her,har sagt fra jeg ikke godtar dette og blir syk av det. Så nå skal han flytte til langtvekkistan og jeg skal ha full fokus på lillebaby i magen som ikke har godt av dette,datteren jeg har fra før,og meg selv....... dette går bra!!!!

 

 

Optimistisk etter å ha sovet hele dagen😀👏🏻👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, TeamWP skrev:

Takk for alle klemmene❤

Heftig meldingsutveksling her,har sagt fra jeg ikke godtar dette og blir syk av det. Så nå skal han flytte til langtvekkistan og jeg skal ha full fokus på lillebaby i magen som ikke har godt av dette,datteren jeg har fra før,og meg selv....... dette går bra!!!!

 

 

Optimistisk etter å ha sovet hele dagen😀👏🏻👏🏻👏🏻

Han skal flytte? Er han liksom sint nå? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff sender deg verdens beste klem. Håper ting går litt bedre med deg! Tenker masse på deg.:hjerte: Bare å sende melding eller noe om du trenger å prate :klem:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Sier som LineG - bare si fra hvis du har lyst til å lette hjertet. Jeg har nok ikke mange gode råd, men er relativt god til å lytte. :kose: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

@Diamant20 @tweet @Azumarill

Koselig at dere spør! 🤗

Det går greit med meg,prøver å tenke minst mulig og slappe mest mulig av 😊

Hadde gått ned i vekt og SFmål sist,og jeg ble litt sint..skal en mann nok en gang påvirke meg så mye at det går på helsa løs,i verste fall,helsa til baby? Nope.... 

Så vi skyver bare alt langt bak i bakhodet nå. Lar vær å ha så mye kontakt , og ikke gruble på hva som skjer lengre nedi veien.

Skal få tatt med jenta mi på søndagsåpent idag. Hun har vært syk noen dager,så meget stressa nå for å få kjøpt gave til meg før det er forsent😍søta mi! Får bare late som kynnere ikke hagler på,bekkenet krangler og halsbrannen ikke plager meg🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er verdt det, hverken en "mann" eller noen andre! Ta vare på deg selv og lillebror i magen - det er det viktigste akkurat nå :klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37+0

24 dager igjen til termin!! Samma som nedtelling fra 1.desember til julaften det! 

Leste på appen jeg har at baby regnes som fullgått nå.... yess baby,da kan du bare komme! Mamma er klar 😀✌ 

Jeg har jo sagt hele tiden at han kan holde seg inne til vi runder januar men... sånn som det er nå,føles det faktisk ikke så viktig lenger! Hva så om han blir desemberbarn og minst i klassen,det blir da folk av dem også😁

Jeg er bare så utrolig sliten ... sover ikke noe særlig på natta,hovedproblemet er halsbrann.... men også grubletanker og rygg/hoftesmerter. Tenker mye på hvordan og når jeg går i fødsel. Vært fint om det kunne skje NÅ ... før "alle" drar på juleferie og jeg blir alene her. Etter nyttår føles så lenge til! 

Svangerskapskontroll hos legen idag. Håper ikke SFmål har sunket mer og min vekt gått ned mer...det føles liksom så feil vei det! 

 

 

Også én siste utblåsing.... HVA i huleste er vitsen med sånne "ikke for å være frekk men......" kommentarer.... for så å si noe frekt man kunne holdt klabben med!! Argh...sånt irriterer meg. Hvis man må si den setningen først er det som regel noe frekt som kommer ut. Grrrr.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen! Hvis SF målet har avflatet ytterligere håper jeg han henviser deg til ultralyd. Ikke fordi jeg tror at baby ikke har det bra, men det kan jo være greit å sjekke :Nikke:

Og ja, helt enig med deg angående de kommentarene :sinna: Folk tror at de kan si hva de vil bare de slenger på "ikke for å være" foran. Man får lyst til å svare at "men hvorfor er du frekk da?!" :regler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Azumarill skrev:

Lykke til hos legen! Hvis SF målet har avflatet ytterligere håper jeg han henviser deg til ultralyd. Ikke fordi jeg tror at baby ikke har det bra, men det kan jo være greit å sjekke :Nikke:

Og ja, helt enig med deg angående de kommentarene :sinna: Folk tror at de kan si hva de vil bare de slenger på "ikke for å være" foran. Man får lyst til å svare at "men hvorfor er du frekk da?!" :regler:

 

Takk! Det gikk fint! SFmålet har steget litt siden sist. Ikke opp til der han har ligget,men .... legen mente hodet var festet😲trodde ikke dt gjorde det hos flergangsfødende...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, TeamWP skrev:

Takk! Det gikk fint! SFmålet har steget litt siden sist. Ikke opp til der han har ligget,men .... legen mente hodet var festet😲trodde ikke dt gjorde det hos flergangsfødende...

 

Joda, det gjør det hos oss travere også, men ofte ikke før man er i fødsel(fester seg senere/etter kontroll), hos meg har alle hatt festet hode i hhv 37,34 og 37;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Takida skrev:

Joda, det gjør det hos oss travere også, men ofte ikke før man er i fødsel(fester seg senere/etter kontroll), hos meg har alle hatt festet hode i hhv 37,34 og 37;)

Ja okei,bra...hm..og du fødte leenge etter det festet seg?🙄🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, TeamWP skrev:

Ja okei,bra...hm..og du fødte leenge etter det festet seg?🙄🤣

Nei:p eller denne gangen vet jeg ikke, hadde ks planlagt fire dager etterpå;) fødte uke 34 og 37 de andre gangene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Takida skrev:

Nei:p eller denne gangen vet jeg ikke, hadde ks planlagt fire dager etterpå;) fødte uke 34 og 37 de andre gangene

Oki😁er såååå spent nå.... hvordan og når!!skjer det! Med storesøster gikk jo vannet med ett plask uten forvarsel uke 38🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TeamWP skrev:

Oki😁er såååå spent nå.... hvordan og når!!skjer det! Med storesøster gikk jo vannet med ett plask uten forvarsel uke 38🤩

Det gjorde det i uke 34 med tvillingene mine og!!! Rett etter hodefest!:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra SF-målet så litt bedre ut nå :) Spennende med festet hode da! Da synker vel magen litt også? Kanskje det skjer snart :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Azumarill skrev:

Bra SF-målet så litt bedre ut nå :) Spennende med festet hode da! Da synker vel magen litt også? Kanskje det skjer snart :bond:

Jaa kanskje😀👏🏻👏🏻håper det!! Jeg er sliten og ser mørkt på å være alene hele julen utenom julaften. Så perfekt om det skjedde liksom NÅ 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...