Gå til innhold
TeamWP

WP og lillebror i magen

Anbefalte innlegg

Azumarill

Nei fy faen, for en idiot! Sånn oppførsel burde egentlig avstraffes med nakkeskudd. Du burde troppe opp på døra hans og spørre hva i helsike han driver med. Det er litt som Takida sier - tidenes slankekur og kvittet deg med mye daukjøtt, men det er jo ikke sånn det skulle være. Rett før jul og fødsel av deres felles barn. Tusen klemmer i fleng! :klemmer: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

TeamWP

Takk for alle klemmene❤

Heftig meldingsutveksling her,har sagt fra jeg ikke godtar dette og blir syk av det. Så nå skal han flytte til langtvekkistan og jeg skal ha full fokus på lillebaby i magen som ikke har godt av dette,datteren jeg har fra før,og meg selv....... dette går bra!!!!

Optimistisk etter å ha sovet hele dagen😀👏🏻👏🏻👏🏻

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Takida
19 timer siden, TeamWP skrev:

Takk for alle klemmene❤

Heftig meldingsutveksling her,har sagt fra jeg ikke godtar dette og blir syk av det. Så nå skal han flytte til langtvekkistan og jeg skal ha full fokus på lillebaby i magen som ikke har godt av dette,datteren jeg har fra før,og meg selv....... dette går bra!!!!

Optimistisk etter å ha sovet hele dagen😀👏🏻👏🏻👏🏻

Han skal flytte? Er han liksom sint nå? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LineG

Uff sender deg verdens beste klem. Håper ting går litt bedre med deg! Tenker masse på deg.:hjerte: Bare å sende melding eller noe om du trenger å prate :klem:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azumarill

Hvordan går det med deg? Sier som LineG - bare si fra hvis du har lyst til å lette hjertet. Jeg har nok ikke mange gode råd, men er relativt god til å lytte. :kose: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
TeamWP

Takk for støtten❤🌹

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Diamant20

Hvordan går det med deg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tweet

Det lurer jeg også på! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
TeamWP

@Diamant20 @tweet @Azumarill

Koselig at dere spør! 🤗

Det går greit med meg,prøver å tenke minst mulig og slappe mest mulig av 😊

Hadde gått ned i vekt og SFmål sist,og jeg ble litt sint..skal en mann nok en gang påvirke meg så mye at det går på helsa løs,i verste fall,helsa til baby? Nope.... 

Så vi skyver bare alt langt bak i bakhodet nå. Lar vær å ha så mye kontakt , og ikke gruble på hva som skjer lengre nedi veien.

Skal få tatt med jenta mi på søndagsåpent idag. Hun har vært syk noen dager,så meget stressa nå for å få kjøpt gave til meg før det er forsent😍søta mi! Får bare late som kynnere ikke hagler på,bekkenet krangler og halsbrannen ikke plager meg🤣

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her