Gå til innhold

WP og lillebror i magen


TeamWP

Anbefalte innlegg

Får nesten ikke puste skikkelig her,føler meg alt annet enn hva du beskriver meg som , @tweet men takk for trøsten😘

Og klemmen❤

Ringe noen er det siste jeg skal akkurat no.. tror jeg kommer til å gråte hvis jeg skal snakke😲😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en patetisk oppførsel på barnefar! Enig over her, at han fortjener ikke deg. Fy søren, er jo værre oppførsel enn ungdomsskoleelever. Skjønner det er vanskelig nå, men du har det bedre uten en slik en... 

Lykke til i innspurten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk @bondekone 

Ja NÅ er det vanskelig. Jeg har i de siste årene hatt som "motto" når noe butter imot,at enten går det bra..eller så går det over.  Må bare ha troa på de ordene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, TeamWP skrev:

Tusen takk @bondekone 

Ja NÅ er det vanskelig. Jeg har i de siste årene hatt som "motto" når noe butter imot,at enten går det bra..eller så går det over.  Må bare ha troa på de 

Hold på de orda du! Slik jeg har forstått det i dagboka de er du ganske nærme familien din? Bruk de, de er du heldige med❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, bondekone skrev:

Hold på de orda du! Slik jeg har forstått det i dagboka de er du ganske nærme familien din? Bruk de, de er du heldige med❤

Ja takk og lov for deet👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fy søren, for en dust!!! 😡🤬 Han der tror jeg du har det bedre uten, selv om du er lei deg nå. Han fortjener hverken deg eller Lillegutt. Gråt så mye du trenger, og så drit i hele fyren. Er det mulig?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visst er mulig @Pupsilure 😲jeg trodde ikke helt mine egne øyne men det står jo svart på hvitt😳  må prøve å ikke gå helt i kjellern her,ikke bra for lille i magen det sikkert... Aner ikke jeg,reagerer babyer i magen på sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å. Kjære. Vene. Jeg tror ikke det jeg akkurat leste! For en fyr. Skjønner at det er tungt for deg nå, men du fortjener så mye bedre! Feige guttunge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, TeamWP skrev:

Får nesten ikke puste skikkelig her,føler meg alt annet enn hva du beskriver meg som , @tweet men takk for trøsten😘

Og klemmen❤

Ringe noen er det siste jeg skal akkurat no.. tror jeg kommer til å gråte hvis jeg skal snakke😲😢

Fy søren for en dust!!!! Hvordan har du det?

Dette kommer til å gå bra men det hjelper neppe nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sullå skrev:

Å. Kjære. Vene. Jeg tror ikke det jeg akkurat leste! For en fyr. Skjønner at det er tungt for deg nå, men du fortjener så mye bedre! Feige guttunge. 

Ja...det er tungt . Var ikke sånn det skulle være...

Takk for støtten

2 minutter siden, Takida skrev:

Fy søren for en dust!!!! Hvordan har du det?

Dette kommer til å gå bra men det hjelper neppe nå

Jeg har det trasig.. fra før har jeg så mye fysiske plager som tynger,så dette på toppen..ikke det jeg trengte på tampen..takk som spør

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, TeamWP skrev:

Ja...det er tungt . Var ikke sånn det skulle være...

Takk for støtten

Jeg har det trasig.. fra før har jeg så mye fysiske plager som tynger,så dette på toppen..ikke det jeg trengte på tampen..takk som spør

 

Jeg pleide å si når eksen og jeg gikk hvert til vårt at jeg ble 80kg lettere. Kanskje blir det sånn for deg til slutt og 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Takida skrev:

Jeg pleide å si når eksen og jeg gikk hvert til vårt at jeg ble 80kg lettere. Kanskje blir det sånn for deg til slutt og 

Får satse på at det blir sånn etterhvert^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff.. skulle så gjerne komt en tur på besøk! Kanskje tatt med noe godis og snakket dritt om barnefar 👹 Hvorfor bor ikke alle i gravid-dagbøkene i samme by?? 🙈

Hvordan går det? Har du noen å snakke med eller som kan holde deg med selskap? Spent på hva bf har å si... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Takida skrev:

Har du tenkt å snakke med han?

Kjenner jeg er litt tom for ord... akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, tweet skrev:

Huff.. skulle så gjerne komt en tur på besøk! Kanskje tatt med noe godis og snakket dritt om barnefar 👹 Hvorfor bor ikke alle i gravid-dagbøkene i samme by?? 🙈

Hvordan går det? Har du noen å snakke med eller som kan holde deg med selskap? Spent på hva bf har å si... 

Hehehe det hadde vært noe! Tror det er bra for de siste-liten-kiloene at butikken her ikke begynner med søndagsåpne butikker til jul før neste søndag:p lett gått på en trøstespisesmell nå ja kjenner jeg..

Mamma kom hit rett etter hytta idag,fikk snakket ut med henne,og sååklart masse trygging på at de er her og hjelper meg uansett samma søren❤ gruer meg bare til natten og tankene... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Porcelain skrev:

Unnskyld språket men hva i helvete? Håper du har det så bra som mulig... 

Ja,hva faen liksom?? Jeg pleier ikke å banne,men inni huet idag går det litt på repeat "hva faen skjedde nå!?" 

Det går greit nok,,tatt for støtten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har natten din gått? Fint at du fikk snakket med mammaen din, godt å føle at man har støtte. Du kommer til å klare deg helt fint alene med lillegutt. ❤ Men denne situasjonen, på slutten av svangerskapet kunne eksen spart deg for!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Pupsilure skrev:

Hvordan har natten din gått? Fint at du fikk snakket med mammaen din, godt å føle at man har støtte. Du kommer til å klare deg helt fint alene med lillegutt. ❤ Men denne situasjonen, på slutten av svangerskapet kunne eksen spart deg for!

Ikke mye søvn nei...utslitt.no. Ja...enig. Forstår ikke tankegangen hans. Og kommunikasjon er elendig,ikke-eksisterende,så det skal bli spennende med foreldresamarbeid fremover😳 men det skal jeg ikke tenke på nå,egentlig... første pri nå er å "ruge ferdig" lillegutten min og sørge for at jeg får nok søvn og mat...(alltid vært en utfordring for meg når det skjer ting...) 

skal gjøre det beste utav en tung tid,for lillegutt i magen,og for storesøster som gleder seg til jul først og så nytt år, med lillebror✌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...