Gå til innhold

WP og lillebror i magen


TeamWP

Anbefalte innlegg

@tweet

Meg i ræva ja,haha,akkurat som om jeg skulle sagt det selv...🤭 men ja han må ta seg sammen...går ikke an å trekke seg unna og ha nok med seg selv uten å forklare mer  når man venter barn sammen men glede seg såååååå til å bli far...🤔 er jeg bare avlsku da eller😂

Ja må nok ha en prat...det blir kanskje den praten...

Tusen takk for gode ord,har heldigvis god støtte i familien jaa😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30+4

en någet slitsom og sløv dag. Brukte evigheter på å få lagt sammen ett stativ klær,og tatt ut og satt inn i oppvaskmaskinen. Det kom slike ekle,ikke vonde akkurat,men ubehagelige stikkinger når jeg sto oppreist. Føltes skikkelig rart,nesten som om lille i magen sitter inni der,og dingler med bena ned mot utgangen😂og plutselig hopper rundt på ett ben der nede🙄weird...

Dro på kino på ettermiddagen med datter og niese,og var litt tankefull og utafor på vei dit..litt sånn redd.. for har liksom ikke kjent noe særlig med bevegelser/liv fra magen idag. Bare disse stikningene.

Helt til vi satt i kinosalen og filmen hadde begynt. Da ble det full rulle med bevegelser. 👏🏻 som det pleier å være😍

 

Og kynnere utav en annen verden! Er såå lei av de  nå...det strammer seg jo helt opp til halsen så jeg får åndenød! 😶

Menmen..godt plassert i sofakroken hjemme nå...finne fram kveldsmat til jentene(hvis ikke magene er fulle av kinogodt) så legge oss😊sliiten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30+5 

skumle dagen! Vært en tur på føden ikveld. Det ble rolig igjen etter kinoturen... prøvde å tenke positivt,men så ble det så altfor mye tanker... så drakk noe søtt,og kaldt,og la meg på siden på sofaen,venstre side akkurat som det sto på nettsia til St.olavs. telte bevegelser i 2 timer..og kom fram til 5! Da ringte jeg nedover ... hun jeg snakka med lurte på om det "gikk noe i sosiale media i dag? Vært unormalt mange nedover pga lite liv nå" ... Sa som sant var at jeg har ikke lest noe annet enn deres egne nettsider,ikke Dr.Google engang😂 men fikk nå komme nedover👏🏻

JM kjente på leie og sa han lå med hodet ned.... fant ikke hjertelyd..gud jeg ble redd!!! Hun sa vi kaster ikke bort tid på å lete mer,hentet lege for UL. Og han bare BÆM proben rett på ett bankende hjerte,hos baby som lå på tvers😂og storkosa seg...akkurat størrelsen han skal ha nå,fin rytme og god gjennomstrømming i navlestrengen.  JM  hun kjente på nytt på magen,og ble råflau!😂jeg var sikker på hodet ned,søren har du kraftige muskler her nede eller😆kompliment 😂lever lenge på det😉

Ct-registrering gikk ikke like på skinner da...såå vanskelig å finne hjertelyd,og når hun endelig fant den fikk jeg panserkynner så hele beltet flytta på seg🤔men fikk det til etterhvert,og tilslutt fikk jeg trykka på knappen 8 ganger den halvtimen jeg lå der.  Da var både JM,lege og jeg fornøyd,og jeg fikk dra hjem. 

Fikk beskjed om å ikke være redd for å ringe igjen om det skulle gjenta seg. Ikke tenke jaja,det gikk bra sist så da går det sikkert bra nå også.. nei heller enda en gang og se alt er bra❤fint at hun sa det,jeg kunne lett tenkt akkurat sånn!!!

Nå blir det litt middag her,endeliiiig!!! Sender en tanke til alle de andre som var inne for det samme idag,og håper alt sto like bra til med dem også❤snodig med så mange på én dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Pupsilure skrev:
 

Oj, så skummelt! Men så utrolig godt at alt var bra! Og høres ut som du ble godt tatt imot ❤

Ja det var skremmende,opplevde aldri dette i første svangerskap..da var jeg liksom mer livredd hele tiden i 9mnd😆ikke plutselig i uke 30 som nå... 

Ja,vettu,jeg ble overrasket over hvor godt de tok imot meg,så blide og "dette ordner vi"-attitude.

Er vant til jordmødre på føden som er så biske og "du må ikke komme her og komme her"surtryner🙈🙊 herlig med en annen erfaring no😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en dramatisk søndagskveld. Det er så ekkelt når man opplever lite liv i magen!  Godt alt var fint med lillebror, og at du ble tatt så godt i mot på føden. :hjerte:  Man hører dessverre stadig om opplevelser som ikke er så positive.

Ellers syns jeg du er supertøff og tålmodig med den fraværende barnefar. Ikke rart du blir sur og sint når han oppfører seg sånn. Nå skal ikke jeg leke noen Freud men det virker jo nesten som han kan ha fått litt angst for det forestående, sånn som han trekker seg unna. Uansett er du super-mom for begge barna dine, både henne du har fra før og han som skal komme. Tenk deg hvor heldige barna dine er da - de får jo 2 for the price of 1 :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var kjempeekkelt😞redd for lille...

Han har virkelig tatt igjen inatt og idag🤭💙så aner ikke hva han fikk det med i går,luringen.

Hihi supermom ja😁👏🏻ikke alltid det føles sånn,men jo , jeg er jo den beste mammaen de har😍😆takk😘😘😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31+1

og carpaltunnelsyndrom begynner å f**** seg til... hater det! Knuste en av favorittkaffekoppene mine idag🤬

Jentungen er hos pappaen sin. Og jeg føler meg mindre og mindre alene for hver uke som går...lille i magen gjør så mye utav seg at jeg liksom alltid har selskap. Og alltid noe å forberede og klargjøre til han skal komme💙

Gruer meg til besøk imorgen...det blir så kleint det...🙈wææ asså...

Mamma satt og så på fødeavdelingen på tv da jeg ringte henne idag. Hun begynte å skulle fortelle fra programmet og jeg gikk i full on treåring-modus. Stappa fingrene i ørene og "lalalalalalala-jeg-kan-ikke-høre-deg" 

Barsnlig redd for det uunngåelige. Det var så inni s***** vondt å sjekke åpning🤬noe av det jeg gruer meg mest til....tror kaanskje ikke de får lov å gjøre det mer enn én gang,denne gangen,heller!!!! *huske å skrive brev*

Men sånn eeeeellers er jeg like blid......ble litt banning og sinnaemojies idag ser jeg...har så sjuke menslignende smerter,blir litt sur av det tror jeg...og den numne hånda...nummene? Nummede? Husker ikke hvordan det skrives. 

 

Sove litt tenker jeg! Eller ... netflix og sjokolade...hmm... *trøsteseglitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pupsilure skrev:
 

Netflix og sjokolade hjelper alltid 😀 Håper du føler deg bedre :)

Takk😇 satser på at det blir bedre. Om ikke ikveld,kanskje imorgen? Ny dag mye muligheter👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi for en skummel søndag du hadde! Bra alt sto bra til og at de var snille med deg der😊 Så må lille mini slutte å tulle slik med deg fremover. Håper formen er bedre i dag🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tuppelene skrev:
 

Oi for en skummel søndag du hadde! Bra alt sto bra til og at de var snille med deg der😊 Så må lille mini slutte å tulle slik med deg fremover. Håper formen er bedre i dag🤞

Ja,trenger ikke flere slike opplevelser😏

Takk🤭mye bedre idag😀👌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carpaltunnelsyndrom...man kan bli nummen av mindre! Har det selv og det er noe grusomme greier. Så ekkelt!

Er det barnefar som skal komme på besøk i dag? Håper det går bedre enn fryktet. Lykke til :kose: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Azumarill skrev:

Carpaltunnelsyndrom...man kan bli nummen av mindre! Har det selv og det er noe grusomme greier. Så ekkelt!

Er det barnefar som skal komme på besøk i dag? Håper det går bedre enn fryktet. Lykke til :kose: 

Hoho man kan det!! Skal ikke skryte på meg at det er en svangerskapsplage heller😢 sliter ett par ganger i året med at det blir helt ille..

Jepp det er han som kommer..må veel ta praten...🙄såå takk for lykkønskning😇need it!💞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, tweet skrev:

Veldig spent på hva han tenker for tiden! Håper det gikk greit med besøk :) 

Det gikk greit ja,takk som spør😊litt kleint i starten.. hadde middagen klar siden han kom fra jobb. Ikke stort jeg hadde matlyst til å få i meg.

 

Gikk lettere etterhvert m kaffekoppen i sofaen. Jeg ble litt sånn...øh...javell. For han er så glad i meg og ser en fremtid med meg. Han har ikke så lett for å vise engasjement og glemmer lett ting han burde huske for å vise at han bryr seg.

han trakk seg unna fordi han mente jeg hadde vært så mye gretten og han trodde det var han som gjorde noe galt.  

Det har han jo rett i forsåvidt... 

Fikk sagt mitt jeg også da. Det ble ikke "den  praten" som i å avslutte,men..  noe sånn love'dovey'kjærester er vi nok ikke. Det suger! Vil være forelsket og glede meg til baby sammen!!

Istedet er det sånn... vi får se om jeg føler han mener det når baby er her og han får satt ord ut i handling. 🙄 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fikk lettet hjertet ditt i det minste, men leit at det skal være sånn mellom dere. . Det skulle jo vært en tid for forventning og glede for dere sammen, dette her, så skjønner godt at du er skuffa! Vet ikke om du er sånn som meg, men det verste jeg veit er når folk trekker seg unna konflikter og forholder seg tause i stedet for å stå i det og si noe, fravær og stillhet er noe av det som provoserer meg mest egentlig. Håper han skjerper seg og tyr til handling nå de siste månedene. Skal han være med på fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Azumarill skrev:

Bra du fikk lettet hjertet ditt i det minste, men leit at det skal være sånn mellom dere. . Det skulle jo vært en tid for forventning og glede for dere sammen, dette her, så skjønner godt at du er skuffa! Vet ikke om du er sånn som meg, men det verste jeg veit er når folk trekker seg unna konflikter og forholder seg tause i stedet for å stå i det og si noe, fravær og stillhet er noe av det som provoserer meg mest egentlig. Håper han skjerper seg og tyr til handling nå de siste månedene. Skal han være med på fødsel?

Jo,jeg er akkurat likedan! Det går ikke annn å være sånn🤬 det er litt derfor jeg blir så jaja,whatever,for jeg orker ikke sånt. Og føler jeg har vært igjennom så mye før med dummemenn😋 så gidder ikke atter en gang prøve å oppdra en... jaggu være voksen nok til å si ifra og ikke gjemme halen mellom beina som en hund... 

Han vil være med ja. Jeg har gitt streng beskjed om hvordan jeg vil ha det isåfall... ikke sitt å les om ryggmassasje o.l. ... ikke klag på at du er trøtt ..eller får vondt i ryggen av stolene der...da smeller det! 😂

Pluss han må godta at mora mi er med..ser ikke på han som min nærmeste og min trygghetsperson , han bare får være der for sin og baby sin skyld😃💙

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...