Gå til innhold

WP og lillebror i magen


TeamWP

Anbefalte innlegg

Oj, så flink du har vært som har ordnet alt! Jeg har ikke kjøpt annet enn en leke jeg... 🙈 Men har bestemt meg for vogn. Alt annet får jeg ta etterhvert. Skjønner du er skuffet for å ikke høre fra han! Har dere vært sammen lenge? Jeg tror det ofte er uvirkelig for menn å forholde seg til at det er en baby i magen vår, og hva vi går gjennom av plager og følelser. Min er ikke veldig engasjert han heller. Jeg merker jeg ikke er det nå selv jeg, siden jeg har gjort det en gang før 🤣 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe flink? Føler meg shoppegal😂leker har jeg ikke kjøpt🤔 satse på noen kjøper leker i gave når de kommer på besøk når han er født🤣 

Du har kanskje noe fra tidligere og som kan brukes @Pupsilure ?

 

Vi har vært sammen snart ett år...men ja skuffet..det ville jeg nok vært hvis det var bare meg også..hvis jeg hadde en legetime jeg hadde grua meg til i ukesvis ang.min egen helse lissom...  menmen 😆kan vel ikke forvente all verden fra en mann 🤣

Endret av TeamWP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TeamWP skrev:
 

Hehe flink? Føler meg shoppegal😂leker har jeg ikke kjøpt🤔 satse på noen kjøper leker i gave når de kommer på besøk når han er født🤣 

Du har kanskje noe fra tidligere og som kan brukes @Pupsilure ?

 

Vi har vært sammen snart ett år...men ja skuffet..det ville jeg nok vært hvis det var bare meg også..hvis jeg hadde en legetime jeg hadde grua meg til i ukesvis ang.min egen helse lissom...  menmen 😆kan vel ikke forvente all verden fra en mann 🤣

Har nok ikke tatt vare på noe særlig. Kun noen spesielle plagg, men de er ganske guttete. Mannen ville jo ikke ha flere barn i mange år. Så jeg får kose meg med å kjøpe alt på nytt 😍 Men har et mer realistisk syn på hva man egentlig trenger denne gangen. Sist kjøpte jeg altfor mye og styra masse med barnerom. Trodde det var det som var den viktigste forberedelsen. Denne gangen jobber jeg nok mer med psyken min, og forbereder meg mentalt på å få livet og rutiner snudd opp ned. Takle lite søvn, babygråt og ny sjef. Skjønner godt du er skuffet, det ville jeg vært også :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit å høre at barnefar ikke har vært så engasjert :( Får litt vondt i hjertet på dine vegne. Dumt når det blir sånn "nei, nå sender ike h*n melding, så da skal jeg ikke gjøre det heller". Håper dere får tatt dere en skikkelig prat snart, dere er jo to om dette her :kose: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2018 den 20.40, Pupsilure skrev:
 

Har nok ikke tatt vare på noe særlig. Kun noen spesielle plagg, men de er ganske guttete. Mannen ville jo ikke ha flere barn i mange år. Så jeg får kose meg med å kjøpe alt på nytt 😍 Men har et mer realistisk syn på hva man egentlig trenger denne gangen. Sist kjøpte jeg altfor mye og styra masse med barnerom. Trodde det var det som var den viktigste forberedelsen. Denne gangen jobber jeg nok mer med psyken min, og forbereder meg mentalt på å få livet og rutiner snudd opp ned. Takle lite søvn, babygråt og ny sjef. Skjønner godt du er skuffet, det ville jeg vært også :(

Hehe okei samma som her da😉 vært mer opptatt av å handle inn utstyr og praktiske ting nå,enn av "dilldall" og pynt🤭 det er litt greit å ha gjort dette før,ogvite litt mer om hva man går til etterpå. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2018 den 8.50, Azumarill skrev:
 

Det var leit å høre at barnefar ikke har vært så engasjert :( Får litt vondt i hjertet på dine vegne. Dumt når det blir sånn "nei, nå sender ike h*n melding, så da skal jeg ikke gjøre det heller". Håper dere får tatt dere en skikkelig prat snart, dere er jo to om dette her :kose: 

Ja det er litt sårt... føler meg én om det.

Takk for omtanken🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27+1

ohh....da var høstferie med tuppa over. Hun dro til pappaen sin idag og når hun kommer tilbake er det fullt kjør med skole og lekser igjen. Vi har fått så mye tid sammen de siste dagene,hun har til og med sovet inne hos meg da vi har krølla oss sammen oppi sengen min og sett serie til langt på kveld🤭

Det blir tomt her nå... men gjør det beste utav det. Min beste venninne kommer på kaffe og skravlings i ettermiddag,det blir koselig.

Etter det skal jeg finne senga og lese en bok. Kjøpte meg hotellpute på IKEA igår...fikk aldri rota meg til å sy en slik gravidpute selv,så tenker å prøve hotellputa fremover. Satser på litt bedre søvn fremover med en kombinasjon av den og å ha sengen for meg selv🤞😁🛏💖

 

Nå først sette på noe musikk til selskap,rydde og støvsuge her,så gå en tur på butikken. Tror vi unner oss noe godt til kaffen idag😆👏🏻🥨🥐

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel alltid litt tomt i huset når ungene drar :sukk: Har du og faren 50-50-deling?  Godt med litt veninneprat og noe å styrke seg på da :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Azumarill skrev:
 

Det blir vel alltid litt tomt i huset når ungene drar :sukk: Har du og faren 50-50-deling?  Godt med litt veninneprat og noe å styrke seg på da :jepp: 

Nei ikke fullt 50-50..men er vel ikke langt unna med onsdag-mandag annenhver uke😊 det var kooslig med besøk ja🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27+3

og formen er fiin😀👏🏻 plages en del med kynnere hele dagen,som blir vonde på kveldene etter dager med mye aktivitet,men så lenge de ikke kommer imens jeg rører meg går det greit. De gjorde det når jeg gikk med første,og det hindret meg etterhvert i å være aktiv da jeg ble redd...

Men nå er det lite som hindrer meg. Eneste jeg ikke gjør er å løfte tungt fordi jeg ikke får lov av mamma😂

På onsdag kom nye sofaen min på døra. 35 år og kjøpt min første spiller nye sofa , hehe. Riiimelig fornøyd😍hu på IKEA som solgte sofaen ble overrasket! Ikke over at det var min første sofa,men over at jeg var 35! Hu synes jeg ikke så en dag over 29 ut!! Made my day🤣*do-a-little-dance*

Sendte mld med mamma og fortalte at den hadde kommet,og hun ringte tvert,med beskjeden "og du lar de eskene stå! Du trenger ikke engang prøve å begynne å montere. Ring søstra og broren din og få de til å komme og hjelpe deg" 😆streng mamma,selv på avstand når hun er på høstferie😋

Men WP er såklart godt oppdratt,og lot eskene stå! Så i går kom søster og bror og monterte opp sofa til meg!😍🤗 så laga vi oss mat etterpå og det ble en koselig kveld❤family❤ jeg brukte vel like lang tid på å pakke ut trekkene og på å montere ei stålampe,som de brukte på hele sofaen😂👏🏻👏🏻👏🏻størst i pust å pes med mage i veien!! Det er vel mest det jeg merker av graviditet nå,at magen er svær. Ellers er jeg likedan som før. Må ligge noe i den myten med at jenter stjeler mors skjønnhet😂med storesøster i magen gikk jeg raskt opp i vekt,ble tjukk både på armer og lår,dobbelhake og rødflammet i kinna og på halsen,fett hår og ja..følte meg ganske fæl... nå er jeg om ikke så veldig skjønn,så hvertfall meg selv..sånn i kroppen. Håret er glansfullt selv på 3.dag etter hårvask,røyter ikke like mye,og eksemen er stabil😆👏🏻 eneste er at jeg reagerer mer allergisk enn vanlig,så kan bla.a.ikke bruke sminke,ikke maskara en gang... men det går faktisk greit😊

Phu..mye å skrive pjatt om nå😂merker at jeg er alene i huset foråsidetsånn!😋

Fikk mld fra bf igår ..med ønske om god helg..så han har vel ikke planer om å treffes i helga heller. Men det går fint. Jeg har hauger av klesvask å ta meg av,pakker som skal hentes på 3 forskjellige Post i Butikk rundt om...og 3 adventskalendere å planlegge og pakke inn,så har da ting å holde på med jeg😂👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at søsken stiller opp når kjæresten ikke viser seg fra sin kjæreste side i det siste. Enig med mamma - du har ingenting med montasje av møbler å gjøre for tiden. bruk gravidkortet for det det er verdt :jepp: Gratulerer med ny sofa :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27+6

lurer på om det blir lite "TeamWP"

Og mest bare "WP" 

Det her er ikke normalt. Vi er ikke normale.

Føler meg alene og uønsket...og når jeg får den følelsen..blir jeg sta og ikke jaggu om jeg skal kreve noe av noen... klarer meg likevel. Jeg har landsbyen min.

På sett og vis er vel det TeamWP uansett da...bare ett helt annet team enn det jeg hadde sett for meg da jeg gikk inn i dette...

 

Hjelper ikke å ha øynene åpne når du har bind for dem...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28+0

Hallooooo 3.trimester!!

Her går det unna,med 87 dager igjen til termin. Lillebror er aktiv som aldri før,det turnes og tumles rundt i magen både dag og natt. Han begynner å bli sterk,hoho,enkelte spark er vonde,spesielt de han sender oppover mot ribbena,og andre er ubehagelige,som de han sender nedover mot blæra og underlivet🤭 men de aller fleste spark og bevegelser er bare koselige❤

Jeg føler stor tilknytning til den lille i magen. Hormonene begynner å havne helt på bærtur,jeg tar til tårene veldig lett når noe rører meg eller opprører meg. I dag tidlig gråt jeg på badet da storesøster var vanskelig å få opp av sengen, og så ble det en runde til med grining da hun hadde gått,fordi jeg var så stolt av henne som trosset formen og dro avgårde med ett smil om munnen😭😂(hun tok vaksine i går,så litt redusert da vetu.)

Mamma kjørte meg ned på en kiosk i går,henta pakker med stellebord,badebalje og bæresele+sjal. Det venter en pakke til med bedside crib,den var kommet men ikke pakket ut og registrert,så får vel klarsignal for henting i løpet av dagen.

Da er alt som mangler bilstol pluss adapter til vogn,og regntrekket til vogna,pluss stelleveske. Ellers er ALT jeg vil ha av utstyr kommet i orden. Eller,i orden blir jo litt å ta i. I hus hvertfall😁👌

Må kvitte meg med en svær avlang kommode på soverommet. Prøve å gi bort mot henting på finn kanskje? Trenger plassen for å få opp seng og hyller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"There might not be any "I" in "TEAM" but there's an "M" and an "E".  Team-lederen er i alle fall knalltøff, selv om selve laget er litt svakere til tider enn det burde vært.

Sender mange klemmer til deg :klem: Håper barnets far får opp øynene snart og ser hva han går glipp av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Azumarill skrev:
 

"There might not be any "I" in "TEAM" but there's an "M" and an "E".  Team-lederen er i alle fall knalltøff, selv om selve laget er litt svakere til tider enn det burde vært.

Sender mange klemmer til deg :klem: Håper barnets far får opp øynene snart og ser hva han går glipp av.

Den va fin👌

Tusen takk🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28+3

og aldri fred å få...😂 lillegutt gir seg til kjenne hele tiden når jeg sitter ned,om jeg bare ligger på sofaen er det jo koselig,men når jeg sitter og spiser er det litt slitsomt😏😅når jeg sitter på do er det någet invaderende😋 veldig beroligende å kjenne så mye liv da💙men litt snedig at når jeg sitter ligger han og sparker oppover..og når jeg står oppreist skal han sprelle nedover så det blir ekkelt,nesten små stikking ned til underlivet og press på blæra. Tøyser med mammaen sin ja!

Sover dårlig for tiden nå,føler meg trøtt konstant. Begynner å få mindre skrekk for fødselen nå.. mer nysgjerrig på når det kommer til å skje,og hvordan,enn redd. Bare så klar for å få lillegutten min ut så jeg kan holde ham,få se storesøster sammen med ham,og bare kooose.

I åttende graviditetsmåned nå leste jeg,woho. Føler meg enda ikke helt komfortabel med å prate til magen,men av og til gjør jeg det likevel😝

Fikk invitasjon på onsdag til å ut å spise med ... (det normale her ville vært å skrive kjæresten,men synes det blir rart å skrive...da jeg føler han liksom ikke er det...) . Jeg svarte at det ville vært koselig,men at jeg hadde planer med datteren. Ble distrahert ei stund da jeg sto i kassen på butikken ,og før jeg rakk å skrive en ny mld med forslag til en dag vi kunne møtes og spise alle tre kom det svar om at han hadde glemt jeg hadde henne,da fikk vi heller ta det en annen dag.. noe som da fikk meg til å stusse mer,det er jo en uke til hun drar enda,så det vil si det blir over tre uker siden sist vi møttes da... og hvorfor vil han møtes uten henne? Skal vel ta "praten" tenker jeg da...

Merkelig opplegg,vi har jo null kommunikasjon..nå har jeg skrevet mer om ham i denne dagboken enn til ham...

Jaja. Det får bli som det blir. Jeg skal straks finne senga. Ut på shopping med datteren og niesen min imorgen,det kommer til å kreve sin kvinne😅

Får se om lillegutt klarer å holde seg rolig så jeg får sovne da😋 akkurat nå ligger han tydeligvis med rumpa i været så magen blir helt spiss og rar😂👌 aldri en kjedelig kveld med baby i magen🤗

20181019_212053.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28+4

lørdagskveld med beste jentene og Stjernekamp blir fint😊skal gi beng i alt som heter mulig svangerskapsdiabetes og kose meg med sjokolade og matadormix!!!😁 vi har vært på shopping og fant fine kostymer til jentene,så gjett om nedtellingen deres til Halloween har starta for alvor! Tjyvstarter med like skjelettgensere idag,pluss at lørdagsgodtet er Halloweenpose fra Nille🤣vi lager en svær høytid av det,hihi for moro med skulls og skrekk til at det er nok med én kveld😍

Mamma spurte idag om "kompisen" min er ute på tur. Jeg bare hæ,hvem kompis? Hun mente pappaen til lille da... og jeg bare ja han skulle visst noe greier  i helga... ja for hun hadde sett på facebook at han sjekka inn på flyplassen med en pils. Det innlegget ser ikke jeg,så han har vel satt meg på begrenset tilgang eller bekjent da...🤔 merkelig opplegg🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...