Gå til innhold

ALLE er dumme hvorfor?, er jeg den eneste smartingen? Dette er hvorfor: // + Fant lommebok til 45.000 tusen kroner?


Nera

Anbefalte innlegg

Okey, ikke bli fornærma nå. Ahah. Vet tittelen høres litt barnslig ut, men det er sant. Da snakker ikke vi om fag og skole for det suger jeg i. Pluss at, hvor får alle det fra at om du kan matte og de greiene så er du smart? Hvordan er man smart for det? Jeg selv mener det å være smart handler om noe helt annet. De jeg kaller for smart er de som har klart å lage telefoner, for der må man bruke hue mye å se hva som passer til hvilken pluss sette sammen ting og lage kameraer osv. Til slutt  legge det til så det blir en telefon. Jeg føler at alle er sånn her « Jeg skal ringe politiet fordi hunden i nabolaget bråker mye» Hvorfor bare ikke ta prat med eieren? Hvorfor skal du inkludere politiet i det? Hadde det vært noen som hadde slått hverandre i hjel hadde det vært noe annet. Nå er det uansett deres problem.  La oss si du går alene å finner en lommebok massevis av penger. I dette tilfelle så er det ingen rundt, ikke noe kamera. Om det var slik at det 100% ikke var noe slik at du kunne blitt fersket. Du er bare ute og går og ser det, hva gjør du da? Ringer politiet? Eller tar og går og bare sier jaja så heldig jeg var. Jeg tror fleste hadde gjort det første, gitt det til politiet. La oss si at du hadde 45,000 i denne lommeboken du mistet, og ble irritert da du fant ut at du hadde mistet det, og lurer på om du noen gang kommer til å få den tilbake via politiet. Hvis det skjer tenker du at den personen som leverte er drit dum, og smart om den hadde beholdt, men dårlig for deg. Alt i alt, det hjelper ikke å være snill i en slik situasjon.

1. Du kommer aldri til å se personen igjen 

2 Du vet ingenting om personen, om den har stjålet eller i det hele tatt fortjener å få den tilbake.

3,  hvem går med så mange penger i en lommebok? Den personen må ha god råd, det har ikke du at du går med så mangler i lommeboka, bare ta pengene.

Hva hadde du gjort? Ringt på politiet og levert den tilbake eller tatt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...