Gå til innhold

Hadde dit barn fått lov?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har en venninne med en datter på 11 år. I går da jeg snakket med henne fortalte hun noe jeg reagerte litt på. Hennes 11 år gamle datter skulle dra og besøke og overnatte hos en venn hun hadde møtt på nettet. Det var ikke så ille i seg selv men reagerte også litt på at hun lot henne dra til noen hun aldri hadde møtt før helt alene uten at foreldrene hadde snakket sammen en gang. Etter hvert kom det fram at det ikke var helt slik som jeg trodde for den hun skulle dra til var 18(!) år! Og hun er 11... Hun sa at det gikk helt fint fordi hun hadde jo FaceTime med henne før og at hun kjente henne godt.. 

Kan være det bare er jeg som overreagerer men mitt barn hadde ikke fått lov! Hadde nok fått lov om aldersforskjellen var mindre men 7 år i den alderen er ganske mye! Sorry for litt rotete innlegg. 

Hadde ditt barn fått lov?

Anonymkode: 204af...4ce

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg ikke på.. OM det er sant, ville jeg ringt barnevernet.

Anonymkode: 688a6...82b

• Liker 39
Gjest Springfjær
Skrevet

Herlighet aldri i verden!!! 😳 galskap! 

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endret av Nemo<33
Skrevet

Er denne 18åringen en kvinne eller en mann? Det er veldig relevant

AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg ikke på.. OM det er sant, ville jeg ringt barnevernet.

Anonymkode: 688a6...82b

Beklageligvis er det sant..

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, hocane skrev:

Er denne 18åringen en kvinne eller en mann? Det er veldig relevant

Kvinne

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg hadde kontaktet bv, og prøve å nekte å la barnet dra

Anonymkode: 3089e...2e1

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne

Hadde det vært en mann såå er det aldri i verden jeg hadde tillatt det, nå vet jeg ikke noe om denne kvinnen men jeg hadde sannsynligvis ikke tillatt det dersom det var en kvinne. JEg har sett for mye på Deadly women til at jeg kulle tillatt noe sånt.

Her må du som forelder gjrøe det som er tryggest for ditt barn og det er å si nei.

Endret av hocane
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Endret av Nemo<33
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, hocane skrev:

Hadde det vært en mann såå er det aldri i verden jeg hadde tillatt det, nå vet jeg ikke noe om denne kvinnen men jeg hadde sannsynligvis ikke tillatt det dersom det var en kvinne. JEg har sett for mye på Deadly women til at jeg kulle tillatt noe sånt.

Her må du som forelder gjrøe det som er tryggest for ditt barn og det er å si nei.

Nå er det ikke mitt barn dette gjelder da

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner kan forgripe seg på jentebarn, bare så det er sagt. NEI. Hva skal en 18 åring sammen med en jente på 11 som hun ikke kjenner? Nei nei nei!!! 

Anonymkode: 13c2c...cfb

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i verden om det hadde skjedd. Du burde absolutt ringe barnevernet for dette kan være svært farlig. Moren klarer tydeligvis ikke å sette grenser og se hva som er bra og ikke bra for datteren. Hvem 18 åring vil henge med en 11 åring? Mistenksomt. 

Anonymkode: f5572...236

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mitt barn hadde aldri fått dra til denne personen. Uansett om det er en kvinne eller mann. Kvinner kan voldta og misbruke de og! 

Hadde aldri stolt på en fremmed person sånn, og jeg ser heller ikke noe grunn til at en 18åring skal være venn med en 11åring. Er de på mentalt samme alder, så hadde det fortsatt vært uaktuelt.  

Jeg vet ikek hva du bør gjøre, men om mor ikke skjønner galskapen i dette selv, så burde du kontakte noen andre, som bv.. For barnets sikkerhet! 

Anonymkode: d85a7...b00

• Liker 4
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Altså... Nå er jeg fullstendig månebedotten. Dette er bare helt hinsides farlig. Jeg er gjerne den siste til å skrike opp om barnevernet, men dette er alvorlig. Moren utviser ingen evne til kritisk sans. Det kan selvfølgelig være at 18-åringen ikke har onde hensikter, men måten de har fått kontakt på virker ekstremt mistenksomt. Hvorfor skulle en 18-åring ha interesse i å henge med en 11-åring unntatt i en barnevaktsetting? De som ønsker å passe på yngre barn fordi de har et velutviklet morsinstinkt, tar ikke kontakt på den måten. Om de gjør det, vitner det om alvorlig mangel på sosiale antenner og er i seg selv grunn nok til at de ikke bør være sammen uten konstant oppsyn. 

Herregud. Ring barnevernet i kveld. Ikke vent til i morgen. 

Anonymkode: d6f38...f46

• Liker 13
Skrevet

Selvfølgelig hadde ikke barnet mitt fått dra på noe sånt i den alderen.

• Liker 1
Skrevet

Nei og nei, ille at en mor/foreldre kan gå med på slikt! Kvinner kan være like farlige som menn, overgripere osv. Eller være medskyldig i at overgrep kan finne sted, enten frivillig eller ufrivillig hjelper. Det strider mot all fornuft å sende barnet sitt til en ukjent uansett, og i tillegg på overnatting, og med den aldersforskjellen! Man kjenner ikke en person via noe facetiming! Det kan være andre enn hun som tar imot barnet. Dette burde absolutt meldes i fra om! TS, gjør dette barnet en tjeneste, og gi beskjed! ❤️ Og om barnet skulle møte et annet barn via denne måten, er heller ikke det ok, uten oppsyn av voksne. Man bør kjenne til personene og foreldrene, så man slipper å sende barnet sitt i det som kan ende opp som løvens hule.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei nei nei nei ts! 

Dette må du stoppe.  Nå! Du vil aldri tilgi deg selv om det Skjer noe med henne og du ikke prøvde å stoppe det. Bv, nå!!!

Anonymkode: 5885e...84f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...