Gå til innhold

Da tre ble fire ❤


Pupsilure

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Nikketutta skrev:

Kvinneklinikken på Jessheim hos Lundring? Jeg anbefaler han, hyggelig og dyktig gynekolog med mye kunnskap! :) 

Ja, det var han jeg har hørt om 😀 Fint med enda en anbefaling 😀 Da blir det han, hvis han har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan «følge» en dagbok uten å legge igjen en beskjed jeg, så da skriver jeg et lite hei☺️ Gleder meg til å følge med! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, FruFiolett! 😀

Jeg har bestilt ultralyd! 21 juni. Jeg er 6+6 da. Kanskje litt for tidlig? Vurderer å flytte timen. Har tenkt meg til København på nipt i uke 9, så greit at det er litt tid i mellom. Må tenke litt på det :)

Er sykt trøtt i dag! Vet ikke om det er pga graviditeten eller pollen/kurs med jobben eller andre ting som påvirker meg. Har hatt så lyst til å fortelle det til kollegaen jeg var på kurs med. Men klarte heldigvis å la være! 5+3 i dag. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er nipt? Er det gravidkode som jeg bare ikke forstår eller? :)

6+6 er fint det? Er det ikke i uke 6 at hjertet begynner å slå tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Pupsilure skrev:

Velkommen, FruFiolett! 😀

Jeg har bestilt ultralyd! 21 juni. Jeg er 6+6 da. Kanskje litt for tidlig? Vurderer å flytte timen. Har tenkt meg til København på nipt i uke 9, så greit at det er litt tid i mellom. Må tenke litt på det :)

 Er sykt trøtt i dag! Vet ikke om det er pga graviditeten eller pollen/kurs med jobben eller andre ting som påvirker meg. Har hatt så lyst til å fortelle det til kollegaen jeg var på kurs med. Men klarte heldigvis å la være! 5+3 i dag. 😀

Sniker meg inn her, har fulgt deg siden Mai! Kjempe spennende og gratulerer så mye med graviditeten ❤️ jeg var på tidlig ul uke 6+0 og fikk se en liten reke med bankende hjerte! absolutt verdt det!!! :) det er ikke for tidlig å dra 6+6 mener jeg da :) 

og den trøttheten kjenner jeg godt igjen.....aldri vært så trøtt så det jeg var fra ca uke 5-10 😋😋😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Forever22! 😀😀 Hvor langt er du på vei nå? Så gøy å høre at du så noe i uke 6! 😀 Sist gang var jeg i uke 9, og så en liten bamsemums ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6+6 er fin tid om man går og bekymrer seg :) jeg var på tul 6+3 og fikk se og høre lille hjertet slå❤

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2018 den 20.43, Puffin skrev:

Hva er nipt? Er det gravidkode som jeg bare ikke forstår eller? :)

6+6 er fint det? Er det ikke i uke 6 at hjertet begynner å slå tro?

Jeg så ikke innlegget ditt før nå, unnskyld 🙈 Nipt er en undersøkelse som man kan ta i f.eks Sverige eller Danmark, der forskjellige kromosomfeil og syndromer kan påvises gjennom blodprøve av mor. 😀

Hjertet begynner å slå 22 dager etter befruktning, mener jeg å huske. Så i begynnelsen av uke 5, eller rundt der 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, TeamWP skrev:

6+6 er fin tid om man går og bekymrer seg :) jeg var på tul 6+3 og fikk se og høre lille hjertet slå❤

 

Så bra å høre! Jeg har nemlig syntes at det høres så utrolig tidlig ut. Og er redd man ikke ser noe som helst. Men klarer liksom ikke å vente lenger heller  😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+5 i dag. Tiden snegler seg avgårde... myr som skjer i livet mitt for tiden, begynt å jobbe, snart flytting og venter på resultat av bacheloroppgaven. Karakteren kommer når som helst nå, og jeg er kjempespent og dritnervøs! Tenk om jeg ikke har klart det, og må skrive ny oppgave? Eller om jeg får dårligste karakter (E). Jeg vet jeg ikke gjorde det superbra, og det var ikke målet mitt heller. Jeg ville bare bestå. Men blir skuffet over meg selv, og flau hvis jeg får E... sjekker studentweb hvert 5. minutt nå 🙈

Ellers er formen veldig bra!! Nesten for bra.... sånn at man bekymrer seg. Men jeg vet jo at det er normalt. Og snart angrer jeg på at jeg gadd å bekymre meg, og ikke heller nøt det. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Pupsilure said:

Jeg så ikke innlegget ditt før nå, unnskyld 🙈 Nipt er en undersøkelse som man kan ta i f.eks Sverige eller Danmark, der forskjellige kromosomfeil og syndromer kan påvises gjennom blodprøve av mor. 😀

Hjertet begynner å slå 22 dager etter befruktning, mener jeg å huske. Så i begynnelsen av uke 5, eller rundt der 😀

Aldri hørt om den testen før jeg! Bare en helt enkel blodprøve? 😮

Hmm, så hvis det begynner å slå rundt uke 5 .. da burde det gå an å se når jeg skal inn til jordmor i morgen (hun har ul) for jeg er 6+0 da! 😄 😄 Det visste jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en blodprøve ja. Tas fra uke 9 (panorama) eller 10 (harmony). Så vidt jeg har skjønt tester panorama for flest ting, og den har jeg ikke funnet i Sverige,  så tror det blir København på meg om noen uker 😀 Kanskje du får se et bankende hjerte i morgen ja! Masse lykke til! ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med karakteren🤞

Ja du  må nyyte at formen er så bra😅 Jeg var på et to timer langt møte idag...etter tre kvarter satt jeg bare og gjespet og ville hjem til senga mi,og følte meg grønn i ansiktet pga kvalmen🤢🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, TeamWP skrev:

Masse lykke til med karakteren🤞

Ja du  må nyyte at formen er så bra😅 Jeg var på et to timer langt møte idag...etter tre kvarter satt jeg bare og gjespet og ville hjem til senga mi,og følte meg grønn i ansiktet pga kvalmen🤢🤣

Huff, høres slitsomt ut!! :( Jeg slapp godt unna kvalmen sist, men plutselig Kan den komme. Å være kvalm er det verste jeg vet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pusla skrev:

😳:mynona:

 

Gratulerer! Såååå gøy! 

Hehe, takk 😘 Lurte på når du kom til å se dagboka 😜 Det er fortsatt såppas tidlig, og få som vet, men hadde tenkt til å fortelle deg det snart 😀 Har tenkt at jeg vil spørre om du og frøkna vil være med på uteteater her jeg bor rundt 25 juni. Er en utrolig fin og morsom forestilling. Nå er det kjempelenge siden sist!! Vi burde egentlig tatt jentetur uten barna, for nå har vi nok mye å snakke om 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bestod bacheloroppgaven!! 😀😀😀 Fikk C. Oppgaven hadde sine mangler, og jeg visste nøyaktig hva, og kunne fikset det, men jeg var så lei og gadd rett og slett ikke. Så godt fornøyd med C 😀 Viktigste var å bestå, å slippe å ha oppgaven hengende over meg gjennom sommeren. Nå er jeg endelig ferdig utdannet! ❤

Endret av Pupsilure
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Pupsilure skrev:

Hehe, takk 😘 Lurte på når du kom til å se dagboka 😜 Det er fortsatt såppas tidlig, og få som vet, men hadde tenkt til å fortelle deg det snart 😀 Har tenkt at jeg vil spørre om du og frøkna vil være med på uteteater her jeg bor rundt 25 juni. Er en utrolig fin og morsom forestilling. Nå er det kjempelenge siden sist!! Vi burde egentlig tatt jentetur uten barna, for nå har vi nok mye å snakke om 🤣

Ja!! Vi kan snakkes på messenger ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...