Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en som overvektig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenner ikke på overvektige. Hvis mannen min hadde vært overvektig den gangen vi møttes hadde det neppe blitt oss, men hvis han legger på seg og blir stor nå kommer jeg nok til å ha sympatisex ham likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt er jo relativt. Jeg liker kvinner med litt mer former, men et sted går vel grensa. Kan ikke sette noen tall på dette, da alle folk har forskjellig (fett) fordeling. 

Anonymkode: c551d...d1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overvektig, mannen er normalvektig, alltid hatt god sex.

Anonymkode: dd711...5c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første kjæresten var 190 høy og veier 110 kg da vi ble sammen. 

Anonymkode: 9df4d...a80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er normalvektig med bmi på 20 og tenner ikke på overvektige.

Anonymkode: 6bc3a...215

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg tenner ikke på overvektig menn.  Litt lubben går, men ikke overvektig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er selv ca 10 kg overvektig. Kjæresten min er tynn, mulig noe undervektig. Og vi tenner veeldig på hverandre :)  Har aldri fått kommentarer fra han om at jeg burde gå ned noe. Vi aksepterer hverandre som vi er (vi så sånn ut da vi ble kjent også). Jeg jobber forøvrig med saken om å gå ned, så jeg havner på normal bmi. Hovedsakelig for min egen del, men jeg håper jo også at typen blir litt glad da. Noe jeg tror han blir. Til spørsmålet: Ja, jeg kunne helt klart hatt sex med en som var overvektig. Jeg ser mest på ansiktet og personligheten, også må han selvsagt tenne meg. Kroppen har ikke så mye å si, den tenner meg så lenge resten av han tenner meg, om man kan si det slik?

Anonymkode: 30e1d...f29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forresten. Jeg tenkte på standard overvekt, ikke de som faller inn under "ekstrem fedme"-kategorien med liggesår og store fysiske (og psykiske) utfordringer. De kan sikkert være kjempebra menn, men jeg tenner ikke på de. 

Anonymkode: bade3...fef

Jeg tror det er stor forskjell på kvinner og menn. På skolen har vi to stk som er i denne fedme-kategorien, og mens han både er aktiv på innebandy og er reservetrener på fotballaget. Hun driver ikke med noen aktivitet i det hele tatt (videregående, 3. år). De ligger vel på samme vektnivå vil jeg tro, men aktiviteten er som dag og natt.

Anonymkode: 7ebf0...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 28.5.2018 den 10.49, Moonwalker skrev:

Preferansene mine stopper før fedme, men ikke noe problem med alt fra tynn til noe overvektig. 

Fedme er ikke fint. Du er sikkert slank og fin dame.

Anonymkode: 7ebf0...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2018 den 8.29, AnonymBruker skrev:

Ja, helt klart. Heller 30 kg for mye enn 5 for lite. Foretrekker menn som er litt på den tyngre siden, og jeg er normalvektig selv.

Anonymkode: 90ea1...10b

30kg for mye?🙄

Anonymkode: 7ebf0...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kunne jeg ikke. Det beste er selvfølgelig "normalvektige", men har også falt for/ hatt sex med såkalte "undervektige".

Hilsen slank kvinne 42

Anonymkode: f2847...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge BMI ikke er over 28 (ved unntak av de som trener såklart, muskler veier)

Endret av Oddy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Oddy skrev:

Så lenge BMI ikke er over 28 (ved unntak av de som trener såklart, muskler veier)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Oddy skrev:

Så lenge BMI ikke er over 28 (ved unntak av de som trener såklart, muskler veier)

Spør du om BMI før du har sex med folk??

Anonymkode: 0e2d2...413

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spør du om BMI før du har sex med folk??

Anonymkode: 0e2d2...413

klarer å se om en personer veier 70kg eller om de veier 100kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Oddy skrev:

klarer å se om en personer veier 70kg eller om de veier 100kg

Du klarer nok ikke å vite hvilken bmi folk har. Jeg har bmi fedme. Men det er det ingen som ser. ;) Så det kommer helt ann på hvordan folk bærer vekta si

Anonymkode: 0e2d2...413

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke funnet noen statistisk sammenheng mellom vekt og personlighetstype eller verdiståsted, så svaret er ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig ikke tent på en overvektig. Så i utganspunktet ikke, men noen kg for mye er greit. 

Anonymkode: 2136e...a1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overvektig og samboer er overvektig 😅 jeg har ingen problemer med det :) kropp er kropp. Bare den er ren 😜 

Anonymkode: f894e...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...