Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en som overvektig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer på dette. Og et du det selv? 

Anonymkode: 2136e...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke selv overvektig, men er kun tiltrukket av overvektige kvinner.

Hvorfor lurer du på dette?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fjernt spørsmål. Overvekt er jo alt i fra noen få kilo for mye (som ikke vises nevneverdig) til ekstrem overvekt/fedme. Dette er jo som å spørre om noen kunne hatt sex med en undervektig eller en trent person. Spesifiser mer, f.eks. ved hjelp av bilder hva du mener med overvektig så vi vet hva vi har å forholde oss til.

Anonymkode: 441b4...d28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to exer som begge var overvektige menn. Hva er greia med å spørre? Jeg var slank da.

Anonymkode: 53d31...882

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg hver uke da dama har blitt feit. Er selv slank og sprek.

Anonymkode: eaa0a...1eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg hver dag, veldig overvektig. Tenner sykt på han, fordi han er en fantastisk mann. Vekten har ingenting å si. Ble sammen for snart ett år siden, og han var det allerede da. 

Anonymkode: bd31c...754

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig spørsmål. I følge statistikk er folk flest mer eller mindre overvektige. Heldigvis stopper det ikke mange fra sex. 😊

Heller motsatt, fysisk aktivitet er sundt, spesielt for overvektige 😀

Endret av Bubo
Skriveleif
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg hver gang jeg har sex med meg selv. Og det oppleves som svært så tilfredsstillende. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt klart. Heller 30 kg for mye enn 5 for lite. Foretrekker menn som er litt på den tyngre siden, og jeg er normalvektig selv.

Anonymkode: 90ea1...10b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt det selv. 

Men for 15 kg siden var jeg per definisjon overvektig i følge bmi. Nå er jeg såkalt tynn. Jeg hadde ikke mindre sex eller færre beilere da. 

Anonymkode: f33af...489

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt, jeg er selv overvektig (ikke fedme).

I utgangspunktet tenner ikke overvektige meg, men jeg tror ikke vekten egentlig spiller en rolle om det bare er rett person.

Eksen min har gått fra trent til fedme, og jeg drømmer meg tilbake til han åkke som :) 

Anonymkode: 974dc...b46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Nei, tenner ikke på overvektige, Selv er jeg slank.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg kunne hatt sex med en overvektig person. Men det er et hypotetsik spørsmål. Min mann er, og har alltid vært, slank og veltrent. Selv er jeg slank.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest sannsynlig ikke men det avhenger jo av graden. 20 kg ++ er nok ikke aktuelt. Men man vet aldri! Plutselig hadde det dukket opp en man ikke kan si nei til 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig gjerne! Er selv normalvektig kvinne, men elsker overvektige bamser. Sånn typ 180-190 cm høye og 100-120 kg ish. Nam! Synes det blir litt kleint å sitte og ri en liten spirrevipp av en mann. Er redd for å mose han. Så her kjører jeg bamser all the way. Er han tynn ved starten forholdet så feter jeg han opp (neida) 😄 Det eneste negative med overvektige menn er at noen har helserelaterte problemer og flertallet av dem snorker. Ellers er de 👌!

Anonymkode: 24ce4...ec4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, stan skrev:

Det har jeg hver gang jeg har sex med meg selv. Og det oppleves som svært så tilfredsstillende. 

Fantastisk 😄

Anonymkode: 24ce4...ec4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare kunne, men har hatt.

Det er viktig å være oppmerksom på at kvinner kan fremdeles se friske ut sjøl om de har en god del kilo ekstra. Det er mer enn hva menn kan.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, har hatt det, og har det gjerne igjen, så lenge dama er ålreit. Langt bedre å kose med en myk, om enn litt rund kropp enn en undervektig en. Da får jeg litt sykdomsassosiasjoner, selv om det slett ikke trenger å være tilfelle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Severin skrev:

Jeg er ikke selv overvektig, men er kun tiltrukket av overvektige kvinner.

Hvorfor lurer du på dette?

Jeg tenker at det må være befriende for kvinner med en mann som deg, at man slipper å passe vekten og bare kan kose seg dagen lang 🍭🍨🎂 Det å slippe kroppspresset.

Anonymkode: 24ce4...ec4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...